Officielt: Lopetegui er fyret

7 år 9 måneder siden #13 af Steen
Besvaret af Steen på emne Officielt: Lopetegui er fyret
Hvem mon man ansætter, nu hvor det ikke bliver Conte? Roberto Martinez bliver nævnt, men jeg kan ikke se, hvordan han skulle være bedre end Lopetegui. Jeg håber lidt, at man kan få Wenger overtalt til at overtage frem til sommeren, hvorefter Pochettino tager over.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #14 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Officielt: Lopetegui er fyret

Steen skrev: Hvem mon man ansætter, nu hvor det ikke bliver Conte? Roberto Martinez bliver nævnt, men jeg kan ikke se, hvordan han skulle være bedre end Lopetegui. Jeg håber lidt, at man kan få Wenger overtalt til at overtage frem til sommeren, hvorefter Pochettino tager over.

Jeg kan stadig ikke forstå hvorfor folk så gerne vil have vi skaffer Pochetino
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 9 måneder siden #15 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Officielt: Lopetegui er fyret

mohbar skrev:

Steen skrev: Hvem mon man ansætter, nu hvor det ikke bliver Conte? Roberto Martinez bliver nævnt, men jeg kan ikke se, hvordan han skulle være bedre end Lopetegui. Jeg håber lidt, at man kan få Wenger overtalt til at overtage frem til sommeren, hvorefter Pochettino tager over.

Har du ikke set Tottenhams pokalskab?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 9 måneder siden #16 af doven
Besvaret af doven på emne Officielt: Lopetegui er fyret

mohbar skrev:

Fordi han har taget et Tottenham-hold hold der konsekvent fik bøllebank af de andre store engelske hold og som endte lige uden for Champions League-pladserne til at slutte meget komfortabelt i top 4 tre sæsoner i træk, samt to af sæsonerne sågar være den største konkurrent til Premier League-trofæet. Samtidig har han også har gjort Tottenham til et af de bedste hold i England både offensivt og defensivt stort set uden at bruge enorme summer penge til spillerindkøb som stort set alle andre hold i England.
Den eneste kritik af ham går på at han endnu ikke har vundet nogen titler, men det synes jeg er lidt irrelevant, for det tror jeg aldrig har været et kriterie han har arbejdet ud fra indtil nu.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved doven.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

7 år 9 måneder siden #17 af Papi
Besvaret af Papi på emne Officielt: Lopetegui er fyret

Jeg tror ikke, man skal fatte for meget lid til rygterne pt. Nogle skriver, at Conte vil have en aftale om sportsprojektet og nogle spillerhandler, andre skriver, at han allerede har takket nej, og sidste nyt er vist nok, at han overhovedet ikke har været i kontakt med nogen fra Real Madrid endnu.

7 år 9 måneder siden #18 af Asensio20
Usmagelig meddelelse at give til Lopetegui fra klubbens side. Balon dor og resultater har intet med hinanden at gør, men klubben fortsætter sin nedgang så længe at enkelte personer ikke kan se deres egne fejl. Solari som træner, hvad har han vist overhovedet ??

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 9 måneder siden #19 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Officielt: Lopetegui er fyret

Asensio20 skrev: Usmagelig meddelelse at give til Lopetegui fra klubbens side. Balon dor og resultater har intet med hinanden at gør, men klubben fortsætter sin nedgang så længe at enkelte personer ikke kan se deres egne fejl. Solari som træner, hvad har han vist overhovedet ??

Enig i første del af dit indlæg. Jeg er også ambivalent omkring Solari. Men så kan man sige at Zidane stod i samme situation med at han ikke havde opnået noget med Castilla.
Bund og grund tror jeg at uanset hvor mange trænere man skifter, så vil Benzema ikke score flere mål og Bale ville ikke steppe op.
Det er virkelig ikk J-Lo’s skyld det her. Manglende indkøb til angrebet er det primære fra mit synspunkt. Og så manglende konkurrence til vores forgudede 3 mands midtbane

7 år 9 måneder siden #20 af Real HWL
Syntes virkelig det er ærgeligt at Lopetegui ikke lykkes i Real. Personligt var det en træner lige efter mit hoved. Er vild med hans fodbold filosofi som man desværre kun så i en meget kort periode. Men med de resultater den sidste måned, så er der ikke noget at sige til han blev fyret. Selvom jeg ikke tror at det ændre så meget at vi får en ny træner. Min favorit til at tage over er Pochettino, på trods af sine manglende trofæer tror jeg at han ville passe perfekt ind i Real. Er vild med hans dedikation og hans tilgang til at udvikle unge spillere.
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved Real HWL.

7 år 9 måneder siden #21 af El Siete

Asensio20 skrev: Usmagelig meddelelse at give til Lopetegui fra klubbens side. Balon dor og resultater har intet med hinanden at gør, men klubben fortsætter sin nedgang så længe at enkelte personer ikke kan se deres egne fejl. Solari som træner, hvad har han vist overhovedet ??

Nu skal Solari jo bare agere midlertidig træner og det er vel logisk at han som Castilla-træner overtager træningen af førsteholdet indtil man finder en erstatning for Lopetegui. Hvor lang tid midlertidig bliver, må vi jo se.

Faktisk ser jeg klubbens kritik, af at kvaliteten i truppen ikke hænger sammen med resultaterne, både som en kritik af Lopetegui, men også af spillerne, som ikke leverer noget trods flotte nomineringer og priser. Hvis det ikke er tilfældet er det jo grotesk.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 9 måneder siden #22 af El Siete

fiatten skrev:

Enig i første del af dit indlæg. Jeg er også ambivalent omkring Solari. Men så kan man sige at Zidane stod i samme situation med at han ikke havde opnået noget med Castilla.
Bund og grund tror jeg at uanset hvor mange trænere man skifter, så vil Benzema ikke score flere mål og Bale ville ikke steppe op.
Det er virkelig ikk J-Lo’s skyld det her. Manglende indkøb til angrebet er det primære fra mit synspunkt. Og så manglende konkurrence til vores forgudede 3 mands midtbane

Selvfølgelig har træneren også skyld i dette, han har det overordnede ansvar for den daglige træning, taktikken, individuelle roller, disponeringer af spillere før og under kampe, holdets moral, osv, osv. Lopetegui kan ikke bare se sig fri af kritik. Problemet ligger både i ledelse, trænerstab og spillertrup, men dog mest hos spillere og ledelse efter min mening.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 9 måneder siden #23 af Siempre fiel
Solari som træner og rygter om at vi er interesseret i at STYRKE truppen med Marc Bartra til januar - lige som man troede det ik ku blive værre!!

Og ja, er klar over at Solari umiddelbart ska være midlertidig - men lur mig om ikke at hvis vi slår Melilla og Valladolid, så tænker Florentino at alt er løst og han er et geni for at vælge Solari og så får han lov at fortsætte - så sparer man også nogle penge til at få lædersæder på det nye stadion - hvor vi så alle ka få se Bartra brillere

7 år 9 måneder siden #24 af Real HWL
Solaris tid for Castilla

2 år i klubben
-85 kampe
-32 sejre
-29 uafgjorte
-24 nederlag
-112 mål scoret
-91 mål indkasseret

En vinderprocent på 37,6% Hvad var det Lopetegues vinderprocent lå på?

Leveret af Kunena Forum