Officielt: Lopetegui er fyret
Siempre fiel skrev: Solari som træner og rygter om at vi er interesseret i at STYRKE truppen med Marc Bartra til januar - lige som man troede det ik ku blive værre!!
Det er en joke, ikke?
Hvis det er tilfældet kan man virkelig snakke om en fodboldgigant i frit fald.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
La liga nummer 34 skal i hus.
Real HWL skrev: Solaris tid for Castilla
2 år i klubben
-85 kampe
-32 sejre
-29 uafgjorte
-24 nederlag
-112 mål scoret
-91 mål indkasseret
En vinderprocent på 37,6% Hvad var det Lopetegues vinderprocent lå på?
Nu er jeg ikke nødvendigvis stor tilhænger af Solari, men er betingelserne på Castilla ikke noget i retning af, at træneren hver sommer får smidt 10 nye unge større eller mindre talenter i hovedet og skal forsøge at skabe flest mulige spillere, der kan træde ind i førsteholdstruppen, samtidig med holdet skal klare at skabe resultater i en liga med voksne spillere, der nok er noget mere fysiske i udtrykket, end talenterne hidtil har været udsat for.
Det er ikke nødvendigvis to opgaver, der peger i samme retning.
2 år i klubben
-85 kampe
-32 sejre
-29 uafgjorte
-24 nederlag
-112 mål scoret
-91 mål indkasseret
Zidane havde for Castilla:
41 kampe
18 sejre
12 uafgjort
11 nederlag
Det er ikke markant bedre med en vinderprocent på 44%
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev:
2 år i klubben
-85 kampe
-32 sejre
-29 uafgjorte
-24 nederlag
-112 mål scoret
-91 mål indkasseret
41 kampe
18 sejre
12 uafgjort
11 nederlag
Zidane skulle eftersigende trods alt have vist større potentiale som træner for Castilla end Solari. Solari vælger 11 spillere og så sidder han og kigger på bænken uden at ændre noget eller havde den fjerneste idé om, hvordan han kan lave taktiske ændringer for at ændre resultatet. Hans svar på taktiske spørgsmål under pressemøderne skulle have været skræmmende. Holdet har spillet godt i år, ingen tvivl om det, men Lopetegui har siddet blandt publikum, og mange spekulerer i, om Solari har fået nogle råd fra Lopetegui. Derudover har Vinicius Jr spillet forrygende for Castilla.
Til gengæld skulle han være meget sympatisk, og det bliver sikkert Ramos og andre, der kommer til at bestemme det meste af, hvordan Real Madrid kommer til at spille de næste par kampe.
Kratmus skrev:
2 år i klubben
-85 kampe
-32 sejre
-29 uafgjorte
-24 nederlag
-112 mål scoret
-91 mål indkasseret
41 kampe
18 sejre
12 uafgjort
11 nederlag
Jeg har selfølgelig ingen ide om, om Solari er den "nye" Zidane. Midt bud det er, at det er han ikke. Jeg tror det er vigtigt at man indenfor de to uger finder den helt rigtige træner, som man tror på. Jeg er ikke sikker på at Solari kan føre holdet i top 4 i den her sæson. Jeg aner ikke hvad han står for som træner. Men har bare en fornemmelse af at han ikke er dygtig nok til at træne Real Madrid. Min fornemmelse med Zidane den gang han fik jobbet var helt anderledes. Men det er også fordi Zidane er den han er. En respekteret person i hele fodboldverden.
Real HWL skrev:
Kratmus skrev:
2 år i klubben
-85 kampe
-32 sejre
-29 uafgjorte
-24 nederlag
-112 mål scoret
-91 mål indkasseret
41 kampe
18 sejre
12 uafgjort
11 nederlag
Jeg har selfølgelig ingen ide om, om Solari er den "nye" Zidane. Midt bud det er, at det er han ikke. Jeg tror det er vigtigt at man indenfor de to uger finder den helt rigtige træner, som man tror på. Jeg er ikke sikker på at Solari kan føre holdet i top 4 i den her sæson. Jeg aner ikke hvad han står for som træner. Men har bare en fornemmelse af at han ikke er dygtig nok til at træne Real Madrid. Min fornemmelse med Zidane den gang han fik jobbet var helt anderledes. Men det er også fordi Zidane er den han er. En respekteret person i hele fodboldverden.
Jeg er meget enig. Og lighedstegn mellem de 2 gør mere skade end gavn. Jeg tror, at Solari har haft bedre spillermateriale, når vi tager den nye transferpolitik med flere unge stjernefrø in mente. Jeg kan ikke bakke det op med statistik eller andet(mest fordi jeg ikke gider), men Vinicius er nok det bedste eksempel. Jeg mener, at Zidane havde Mariano, da han trænede castilla, uden at kunne sige det med sikkerhed? :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.