Real Madrid har tre spillere i kikkerten i januar
Hvis Real Madrids forspring til Barcelona ikke er skrumpet ind, når vinterens transfervindue står for døren, er det ikke utænkeligt, at Florentino Pérez må til lommerne for at forstærke Real Madrids nuværende trup.
Ifølge det spanske medie ABC kigger Los Blancos specifikt på tre spillere i vinterens transfervindue, hvor der ellers ikke er tradition for de store handler.
Således erfarer det spanske medie, at Real Madrid lurer på at hente James tilbage fra Bayern München mod en kompensation til den tyske storklub. Videre er der rygter om, at Los Blancos gerne ser Mario Hermoso tilbage i klubben og så overvejer man også at hente Rodrygo til klubben allerede i januar, hvor han fylder 18 år.
Der er ikke tale om store indkøb, men alligevel om spillere som kan forstærke bredden og konkurrencen i en trup, der savner fornyelse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er da så fint, hvis Real Madrid gerne vil hente ham tilbage, men det hele afhænger vel af om Bayern gør brug af deres forkøbsret på ham først?
Eller er jeg forkert på den?
- Administrationen
-
- Administrator
-
mortenj skrev: Har Real Madrid forkøbsret på James? Jeg troede det forholdt sig sådan, at Bayern har forkøbsret på ham?
Det er da så fint, hvis Real Madrid gerne vil hente ham tilbage, men det hele afhænger vel af om Bayern gør brug af deres forkøbsret på ham først?
Eller er jeg forkert på den?
Præcis. Men først og fremmest handler det jo om, hvad James Rodríguez vil. Bayern München har forkøbsret, men hvis ikke James er med på den ide, så kan tyskerne jo være tvunget til at afhænde ham. Om de så vil lade ham blive i hele aftale-perioden eller slippe ham før tid, er en anden sag.
PMO skrev: Er det det nye? Hente spillere tilbage til klubben? Mariano, James osv. Er opfindsomheden virkelig så lille?
Arbeloa, Carvajal, Morata, Casemiro, L. Vasquez, osv. Nej det er ikke noget nyt :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Jeg har sagt det før herinde: James er alt det Isco ikke er. Direkte, målfarlig, har et slutprodukt, attitude. Det ville være dejligt at få ham tilbage - nu eller til sommer.
Problemet med James er jo bare, at han på ingen måder har et højere niveau end Isco. De er som Ronaldo og Messi bare lige dårlige.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Ramos4 skrev: Jeg har sagt det før herinde: James er alt det Isco ikke er. Direkte, målfarlig, har et slutprodukt, attitude. Det ville være dejligt at få ham tilbage - nu eller til sommer.
Problemet med James er jo bare, at han på ingen måder har et højere niveau end Isco. De er som Ronaldo og Messi bare lige dårlige.
Jeg er ikke helt med. Han havde da mål og assists da han var i klubben sidst? Så et produkt kommer der ud af det.
Edit: Altså flere mål og assist end Isco forstås.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Dios skrev:
Det kan godt være at Isco og James har samme topniveau, problemet er bare, at Isco kun rammer hans høje niveau i 1 ud 10 kampe. De resterende 9 kampe er han i bedste fald ordinær.
Hvis man vil erstatte James med Isco, så får man omtrent en ligeså dårlig spiller. James er på ingen måder kreativ, hurtig, uforudsigelig eller en spiller som bare gør holdet bedre. De skal begge sammenlignes med de absolut bedste i verden, og her er begge utrolig langt væk fra alle de andre.
James er måske langt billigere, men det er immervæk på tide vi kigger på kvalitet fremfor pris, og her passer James jo bare slet ikke ind i billedet!
Vi taler om Hazard, Neymar, Salah, Mbappé og den type spillere, så skal vi jo ikke gå på kompromis, og få en spiller, som er minimalt bedre end Isco, selvom det på ingen måder er tilfældet i mine øjne.
James er ligesom Isco en god breddespiller. Det er bare ikke de typer vi har brug for lige pt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Vi kan hurtigt blive enige om, at Isco på intet tidspunkt imponere, men det synes jeg heller ikke James gør i Bayern.
Hvis man vil erstatte James med Isco, så får man omtrent en ligeså dårlig spiller. James er på ingen måder kreativ, hurtig, uforudsigelig eller en spiller som bare gør holdet bedre. De skal begge sammenlignes med de absolut bedste i verden, og her er begge utrolig langt væk fra alle de andre.
James er måske langt billigere, men det er immervæk på tide vi kigger på kvalitet fremfor pris, og her passer James jo bare slet ikke ind i billedet!
Vi taler om Hazard, Neymar, Salah, Mbappé og den type spillere, så skal vi jo ikke gå på kompromis, og få en spiller, som er minimalt bedre end Isco, selvom det på ingen måder er tilfældet i mine øjne.
James er ligesom Isco en god breddespiller. Det er bare ikke de typer vi har brug for lige pt.
Du nævner en masse kantspillere. James skal selvfølgelig spille i midten ligesom Isco og/eller Modric. Der ved jeg ikke hvem der er på markedet vi kan hente. De Bruyne?