Real Madrid har tre spillere i kikkerten i januar
Ramos4 skrev:
Dios skrev: Vi kan hurtigt blive enige om, at Isco på intet tidspunkt imponere, men det synes jeg heller ikke James gør i Bayern.
Hvis man vil erstatte James med Isco, så får man omtrent en ligeså dårlig spiller. James er på ingen måder kreativ, hurtig, uforudsigelig eller en spiller som bare gør holdet bedre. De skal begge sammenlignes med de absolut bedste i verden, og her er begge utrolig langt væk fra alle de andre.
James er måske langt billigere, men det er immervæk på tide vi kigger på kvalitet fremfor pris, og her passer James jo bare slet ikke ind i billedet!
Vi taler om Hazard, Neymar, Salah, Mbappé og den type spillere, så skal vi jo ikke gå på kompromis, og få en spiller, som er minimalt bedre end Isco, selvom det på ingen måder er tilfældet i mine øjne.
James er ligesom Isco en god breddespiller. Det er bare ikke de typer vi har brug for lige pt.
Du nævner en masse kantspillere. James skal selvfølgelig spille i midten ligesom Isco og/eller Modric. Der ved jeg ikke hvem der er på markedet vi kan hente. De Bruyne?
Nu er det jo bare sådan, at Isco ikke spiller centralt på banen, men egentlig er placeret i siden med bevægelsesmuligheder. Isco er fyld på de 3 forreste pladser, og vi har i rigtig mange år praktiseret en 4-3-3, og fortsætter det, så kommer James ikke til og ligge inde centralt, men med udgangspunkt på kanten. Det er præcis samme roller som alle dem jeg nævnte har. Ingen af dem er decideret kantspillere, men primært har alle udgangspunkt i siden, så de kan trække ind i banen.
Alle er vel bedre end Modric lige i øjeblikket, men faktum er vel, at James ikke bringer noget ekstraordinær kvalitet ind på holdet, som for alvor kan løfte det. Nu tror jeg selv James er alt for offensiv til at spille i stedet for Modric, og generelt James synes jeg bare ikke er skide god ift. den kvalitet vi i forvejen har på holdet.
Det er vores 3 forreste spillere som er vores største problem, og vel egentlig har været det i utrolig mange år, og lige nu er Isco fyld der sammen med Asensio som heller ikke bringer noget, og Bale minder mere om en spiller som desværre afslutter sin karriere i Real Madrid. Han er umulig og slippe af med under Perez desværre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen