Solari får det bedste frem i Bale

7 år 7 måneder siden #37 af Real HWL

Asensio20 skrev: Egentlig ikke, jeg har stor viden om hvad jeg taler om.

Du har lige som Morata, for høje tanker om dig selv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #38 af Asensio20

Real HWL skrev:

Viden om hvordan tingene foregår er ikke at have høje tanker om sig selv.

La liga nummer 34 skal i hus.

7 år 7 måneder siden #39 af elle44

Asensio20 skrev:

elle44 skrev:

Asensio20 skrev: Bernabeu bakker op om sine spillere i hårde tider og selvom de ikke altid vinder så står fansne bag deres spillere, hvis de kan se at spillerne giver alt hvad de kan. Men som Isco der nogle gange bare laller rundt eller Benzema der ligneren som heller vil hjem, så bakker de ikke op.

Ødegaard ankom til Madrid under Zidane og kunne ikke engang slå i gennem på Castilla. Han spillede rent ud sagt skidt sin første sæson. Han har kun haft en god periode nu for Vitesse og det er sleeeeet ikke nok til at komme tilbage til Madrid på.

Bernabeu har ikke ødelagt noget eller nogen. At de pifter af holdet eller en enkelt spiller handler udelukkende om at det forventes at der kæmpes om hver evig eneste bold. Og sker det ikke eller spiller spillerne med hovedet under armen, så bliver der reageret. Men der er ingen der er kommet på stadion for at ødelægge eller svine nogen til. Tror vist lige at du skal have fakta på det rene.

Bare fordi han ikke slår igennem i en alder af 16 år betyder det ikke at han ikke kan gøre når han er 20 eller 21. Helt ærligt du ser så sort på Hvidt på det hele. Det er individuelt for hver spiller hvad der skal til for at slå til, mange spillere bliver ikke gode nok til Real før de er midt i tyverne. Især mentaliteten er vigtig, og evnen til at tage ansvar er ofte noget spillere får, når de er en bærende spiller på et hold. Nu kommer ødegaard med i optakten til næste sæson ligesom vinicius og rodrygo gør, der er ikke plads i truppen til at satse på alle 3 på førsteholdet. Nogle må lejes ud.

Vardy slog i gennem som 27 årig, men det er nu ikke det vi snakker om. På nuværende tidspunkt er Ødegaards niveau stadig langt fra fast plads eller bænk i Real Madrid. Det ændrer to gode måneder i Vitesse ikke på.

Er du her kun for at fyre pis af eller hvad?

7 år 7 måneder siden #40 af Asensio20
Nej, jeg synes du begynder at snakke om æbler i mens vi andre snakker om pærer. Det handler overhovedet ikke om hvilke alder Ødegaard kan slå igennem, men om han har niveauet NU! Det burde ikke være så svært at læse, men for nogle er det. Ødegaard har ikke niveauet nu for Real Madrid og det får han heller ikke lige foreløbigt.

Og Junior er inde i en process, derfor er det dumt at leje ham ud til en mindre klub, når der ligeså godt kan arbejdes med ham under egne vilkår.

Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Asensio20.

7 år 7 måneder siden #41 af Real HWL

Asensio20 skrev:

Real HWL skrev:

Viden om hvordan tingene foregår er ikke at have høje tanker om sig selv.

Viden om hvordan tingene foregår? Er det noget viden som jeg kan bruge til noget, så lytter jeg gerne. Men hvis det er den samme viden som du har ytret i dine tidligere indlæg, så er det lige meget.

7 år 7 måneder siden #42 af Real HWL

Asensio20 skrev: Nej, jeg synes du begynder at snakke om æbler i mens vi andre snakker om pærer. Det handler overhovedet ikke om hvilke alder Ødegaard kan slå igennem, men om han har niveauet NU! Det burde ikke være så svært at læse, men for nogle er det. Ødegaard har ikke niveauet nu for Real Madrid og det får han heller ikke lige foreløbigt.

Og Junior er inde i en process, derfor er det dumt at leje ham ud til en mindre klub, når der ligeså godt kan arbejdes med ham under egne vilkår.

Process? Er du Thomas Frank eller hvad? ;) Vinicius "process" kan hurtigt gå i stå hvis han ikke får den nødvendige spilletid/tillid. Du har ret i at Ødegaard ikke har niveauet til Real endnu. Men hvis han fortsætter sin udvikling, så kan han sagtens have en fremtid i klubben.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Real HWL.

7 år 7 måneder siden #43 af Lars1991

Asensio20 skrev:

Lars1991 skrev: Haha du må da leve i en fantasi hvis du tror Bernabeu bakker op om alle Real Madrid spillere. Også dem der giver alt. Bale er da blevet buhet af meget? Drenthe(som er det bedste eksempel på en spiller der blev ødelagt af det) gav da altid 110%? Marcelo er også blev piftet af? Altså, hvem er ikke?
Bernabeu er måske det sværeste sted at spille som spiller, fordi de netop er så hårde... også imod unge spillere. Det da en helt fin og valid pointe at lave.

Alle er blevet buhet af, men Bernabeu ødelægger altså ikke spillere fordi de pifter af dem. De pifter ikke af dem fordi de synes spillerne er dårlige, men fordi de forventer mere af spillerne. Bernabeu er en klub som også støtter op om deres spillere i modgang og mange klapper spillerne af banen selv i modgang. Så kan det godt være der er nogle der pifter, men generelt set er der ingen som er blevet fevet og flået i stykker af Bernabeu. Det andet er simpelthen løgn!

Hvad er forskellen på at forvente mere af en spiller og at synes de for dårlige? Det vel stort set det samme.
Det godt nok ikke meget de støtter op om spillere i modgang. Kan du komme med et eksempel? Kan slet ikke huske nogen :) Men ja heldigvis er der nogle der synes det bliver for meget nogle gange, og klapper af spillere når de bliver piftet af. Men det jo netop motiveret af at rigtig mange pifter til at starte med.
Nogle bliver ødelagt af det, de fleste bliver ikke. Men vi kan da hurtige blive enige om at det ikke hjælper nogen, og især unge spillere bliver påvirket negativt af det.

7 år 7 måneder siden #44 af Asensio20

Lars1991 skrev:

Asensio20 skrev:

Lars1991 skrev: Haha du må da leve i en fantasi hvis du tror Bernabeu bakker op om alle Real Madrid spillere. Også dem der giver alt. Bale er da blevet buhet af meget? Drenthe(som er det bedste eksempel på en spiller der blev ødelagt af det) gav da altid 110%? Marcelo er også blev piftet af? Altså, hvem er ikke?
Bernabeu er måske det sværeste sted at spille som spiller, fordi de netop er så hårde... også imod unge spillere. Det da en helt fin og valid pointe at lave.

Alle er blevet buhet af, men Bernabeu ødelægger altså ikke spillere fordi de pifter af dem. De pifter ikke af dem fordi de synes spillerne er dårlige, men fordi de forventer mere af spillerne. Bernabeu er en klub som også støtter op om deres spillere i modgang og mange klapper spillerne af banen selv i modgang. Så kan det godt være der er nogle der pifter, men generelt set er der ingen som er blevet fevet og flået i stykker af Bernabeu. Det andet er simpelthen løgn!

Hvad er forskellen på at forvente mere af en spiller og at synes de for dårlige? Det vel stort set det samme.
Det godt nok ikke meget de støtter op om spillere i modgang. Kan du komme med et eksempel? Kan slet ikke huske nogen :) Men ja heldigvis er der nogle der synes det bliver for meget nogle gange, og klapper af spillere når de bliver piftet af. Men det jo netop motiveret af at rigtig mange pifter til at starte med.
Nogle bliver ødelagt af det, de fleste bliver ikke. Men vi kan da hurtige blive enige om at det ikke hjælper nogen, og især unge spillere bliver påvirket negativt af det.

Det er jo klart to vidt forskellige ting. Hvis jeg synes du er en dårlig debattør, så har jeg jo ligesom stemplet dig, og har ikke en synderlig tro på at du kan blive bedre, mens hvis jeg forventer mere af dig, så har jeg troen på at du kan gøre det bedre og ser et resultat på et tidspunkt.

Jeg prøver igen, aldrig har Bernabeu ødelagt nogle spillere men de har haft deres konflikter med enkelte som Emerson, Casillas, CR7 med mere. Det er ikke at ødelægge en spiller.
Hele pointen er, at argumentet for at man er bange for at junior ikke kan stå for presset overfor publikum er absurd, og at man bruger det til at udlejeen spiller. Det er som om man ser klubben som total evnesvag i at forberedde deres spillere på, hvad de kommer til at stå overfor.

7 år 7 måneder siden #45 af Asensio20

Real HWL skrev:

Asensio20 skrev: Nej, jeg synes du begynder at snakke om æbler i mens vi andre snakker om pærer. Det handler overhovedet ikke om hvilke alder Ødegaard kan slå igennem, men om han har niveauet NU! Det burde ikke være så svært at læse, men for nogle er det. Ødegaard har ikke niveauet nu for Real Madrid og det får han heller ikke lige foreløbigt.

Process? Er du Thomas Frank eller hvad? ;) Vinicius "process" kan hurtigt gå i stå hvis han ikke får den nødvendige spilletid/tillid. Du har ret i at Ødegaard ikke har niveauet til Real endnu. Men hvis han fortsætter sin udvikling, så kan han sagtens have en fremtid i klubben.

Ødegaards to måneder er det du kalder udvikling? Det er hans bedste to måneder siden han ankom til Madrid. Prøv lige at tage en slapper!

Vi snakker ikke om antal minutter til Vinicius ligenu, men det er jo ren logik og du behøver ikke at forklarer, det åbenlyse. Selvfølgelig skal Junior have spilletid for at udvikle sig, du skal også komme til din undervisning i skolen for at lære noget.

Klubbens arbejde med Junior er det som er det essentielle, hvordan de kan hjælpe ham til at stå overfor de udfordringer som måtte komme. Nu har han allerede fået debut og har gjort nogle gode indhop. Det er der ingen grund til at stoppe for at komme til en dårligere klub/liga osv. Han skal bare blive ved med at blive prøvet af. Det fik han også lov til lidt til VM for klubhold.

7 år 7 måneder siden #46 af Lars1991

Asensio20 skrev:

Lars1991 skrev:

Asensio20 skrev:

Det er jo klart to vidt forskellige ting. Hvis jeg synes du er en dårlig debattør, så har jeg jo ligesom stemplet dig, og har ikke en synderlig tro på at du kan blive bedre, mens hvis jeg forventer mere af dig, så har jeg troen på at du kan gøre det bedre og ser et resultat på et tidspunkt.

Jeg prøver igen, aldrig har Bernabeu ødelagt nogle spillere men de har haft deres konflikter med enkelte som Emerson, Casillas, CR7 med mere. Det er ikke at ødelægge en spiller.
Hele pointen er, at argumentet for at man er bange for at junior ikke kan stå for presset overfor publikum er absurd, og at man bruger det til at udlejeen spiller. Det er som om man ser klubben som total evnesvag i at forberedde deres spillere på, hvad de kommer til at stå overfor.

Det ender vel ud i det samme, at de ikke synes spilleren gør det godt nok? Om de tror på at spilleren kan gøre det bedre eller ikke, er vel fuldstændig ligegyldigt.

De har ødelagt f.eks. Drenthe, men mere vigtigt har de ødelagt spilleres karriere i Real Madrid som er det der betyder noget for Real Madrid. Der kunne Vinicius godt blive en af dem hvis giver ham en vigtig rolle for tidligt, især når man har set at hans attitude ikke altid er helt god i forvejen. Hvis en ung spiller får noget modgang og publikum imod sig kan det hurtigt ende galt. Så det helt en valid pointe at komme med.

At det så slet ikke er den vigtigste pointe er noget helt andet. Han er ikke god nok, og skal selvfølgelig ikke tiltænkes en vigtig rolle i næste sæson.

7 år 7 måneder siden #47 af Asensio20
Nej de har ikke ødelagt Drenthe. De har ikke ødelagt spillere men man kan sige at Drenthe ikke var en publikums yndling. Fans kan ikke have ansvar for en spillers succes eller fiasko på det plan. Det eneste indflydelse fans kan have er om de kan gøre en spiller motiveret eller demotiveret. De kan aldrig ødelægge en spiller.

7 år 7 måneder siden #48 af Asensio20
Vi har også Oscar udlejet som spiller i primera. Han virker meget mere interessant og glæder mig til at se mere til ham!

Leveret af Kunena Forum