Solari får det bedste frem i Bale
PMO skrev: Måske mig der ikke har sat mig ind i tingene eller nærlæst alle posts, men hvorfor bliver han banned?
Den var måske liiige hård nok xD
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev:
PMO skrev: Måske mig der ikke har sat mig ind i tingene eller nærlæst alle posts, men hvorfor bliver han banned?
Den var måske liiige hård nok xD
Jeg mener det er jo et debatforum, hvor man kan ytre sine meninger. Det virker til at der er enkelte brugere for mener at debatten skal holdes på et minium.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Det er jo snart nord koreanske tilstande, men fair nok hvis man vægter et utroligt inaktivt forum. Det er bare røv kedeligt IMO.
Hvorfor?
Vi har nogle helt klare regler om, at man ikke kan vende tilbage på forum, når man er smidt ud, fordi man tidligere har haft store problemer med at leve op til madridista.dk's husregler.
Den her gang tog det mig bare længere tid at spotte den tidligere brugere, men her på det seneste slog det mig, da retorikken lænede sig latterligt meget op denne tidligere bruger, som jeg ikke har behov for at sætte navn på.
Men mener du, at dét er nordkoreanske, så fred være med det.
- Administrationen
-
- Administrator
-
Dios skrev: Det er jo snart nord koreanske tilstande, men fair nok hvis man vægter et utroligt inaktivt forum. Det er bare røv kedeligt IMO.
Nu har vi været i kontakt med Hugol og han har selv erkendt det var dumt og forstår udelukkelsen. Som sagt flere gange før, det er nemt at være utilfreds med bans, men I kender ikke altid alt som går forud. Private beskeder, advarsler i forvejen, antal brugere i systemet osv.
Daniel skrev:
Hvorfor?
Vi har nogle helt klare regler om, at man ikke kan vende tilbage på forum, når man er smidt ud, fordi man tidligere har haft store problemer med at leve op til madridista.dk's husregler.
Den her gang tog det mig bare længere tid at spotte den tidligere brugere, men her på det seneste slog det mig, da retorikken lænede sig latterligt meget op denne tidligere bruger, som jeg ikke har behov for at sætte navn på.
Vil det være muligt at der bliver oprettet en “begrundelsetråd” således at der kommer en begrundelse for hvorfor brugerne bliver banned? Ellers virker det til, at det bare er fordi brugeren ikke lige siger det rigtige. Historisk set er det ret skidt ikke at få lov at sige sine meninger. Jeg medgiver at visse debatter til tider kører lidt i ring, men hvis det er “ulovligt” så kommer der ikke fil at være nogle debatter overhovedet.
PMO skrev:
Daniel skrev:
Hvorfor?
Vil det være muligt at der bliver oprettet en “begrundelsetråd” således at der kommer en begrundelse for hvorfor brugerne bliver banned? Ellers virker det til, at det bare er fordi brugeren ikke lige siger det rigtige. Historisk set er det ret skidt ikke at få lov at sige sine meninger. Jeg medgiver at visse debatter til tider kører lidt i ring, men hvis det er “ulovligt” så kommer der ikke fil at være nogle debatter overhovedet.
En smule tillid til administrationen kunne måske også være på sin plads, og en sådan "begrundelsestråd" synes mere som en gabestok, hvor folk står til åben skue.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Daniel skrev:
Hvorfor?
Vi andre har jo ikke en jordisk chance for at vide, at det er en tidligere bruger. Ej heller har vi indblik i, hvis der bliver ført kommunikation i pb, så vi ser jo kun det der sker herinde. Var det Hugol, så fair nok, men se det fra vores synspunkt af. Vi ser kun en aktiv bruger, som måske ikke er efter den korrekte skabelon, men stadig helt fin for forummet, som jeg vil vurdere det ift. ingen aktivitet.
Jeg savner personligt bare noget information. Nu har jeg fuld forståelse for situationen, da den af administrationen er blevet forklaret, så er alt jo fint, og folk vil helt sikkert have langt mere forståelse for tingene. That's it :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024