Truppen mod Girona, Copa del Rey, kvartfinale, 1. kamp
-#7- skrev:
Ramos4 skrev:
Real Madrid skrev:
Fondo_Sur skrev:
Raul7-2880 skrev: Hvor lang tid vil man beholde Solari!?
Håber han er væk inden El Clasico, ellers får vi en endnu større røvfuld end sidst.
Din kommentar kom vel efter 2-2 målet?
Er personligt ret godt tilfreds med Solari.
Solaris Win%: 75%
Pellegrini: 75%
Ancelotti: 74.79%
José Mourinho: 71.91%
Zinedine Zidane: 69.80%
Fabio Capello: 60.20%
Luis Molowny: 59.44%
Miguel Muñoz: 59.11%
Vicente del Bosque: 54.29%
Julen Lopetegui: 42.86%
Vildt at Ancelotti og Solari er så langt over Zidane. Er det den opdaterede liste?
Nu er jeg ikke matematikstuderende, men er sådan en statistik ikke meget misvisende når den ene træner foreksempel har 200 kampe under bæltet og den anden har 25?
Jeg tror ikke der er nogen der mener Solari nu er den bedste træner i klubbens historie.
Med til Pellegrinis tal hører f.eks. også at han røg hurtigt ud af CL, hvor f.eks. Ancelottis og Zidanes tal inkluderer en del knock-out kampe.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
-#7- skrev:
Ramos4 skrev:
Real Madrid skrev:
Fondo_Sur skrev:
Raul7-2880 skrev: Hvor lang tid vil man beholde Solari!?
Håber han er væk inden El Clasico, ellers får vi en endnu større røvfuld end sidst.
Din kommentar kom vel efter 2-2 målet?
Er personligt ret godt tilfreds med Solari.
Solaris Win%: 75%
Pellegrini: 75%
Ancelotti: 74.79%
José Mourinho: 71.91%
Zinedine Zidane: 69.80%
Fabio Capello: 60.20%
Luis Molowny: 59.44%
Miguel Muñoz: 59.11%
Vicente del Bosque: 54.29%
Julen Lopetegui: 42.86%
Vildt at Ancelotti og Solari er så langt over Zidane. Er det den opdaterede liste?
Nu er jeg ikke matematikstuderende, men er sådan en statistik ikke meget misvisende når den ene træner foreksempel har 200 kampe under bæltet og den anden har 25?
Jo, den er selvfølgelig misvisende, det var blot et sjovt input :-)
Ps. Ja, det er den opdaterede liste, Zidane har dog trænet holdet 30 kampe flere end Ancelotti fx.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Syntes det er sjovt hvordan Llorente er direkte skyld i 2-2 målet, men ingen nævner det. Husker klart Casemiro lave straffe imod Sociedad for ikke særlig lang tid siden, og mange herinde skreg og råbte på at få ham ud af holdet. Om man foretrækker den ene eller den anden er hver mands mening, men hvad laver Llorente's hånd deroppe?
Er dog glad for at have en solid back-up til Casemiro når han er skadet eller skal bruge pause.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
YunisTaker skrev: God og underholdende kamp. Resultatet burde være nok til at sende Real Madrid videre i turneringen.
Syntes det er sjovt hvordan Llorente er direkte skyld i 2-2 målet, men ingen nævner det. Husker klart Casemiro lave straffe imod Sociedad for ikke særlig lang tid siden, og mange herinde skreg og råbte på at få ham ud af holdet. Om man foretrækker den ene eller den anden er hver mands mening, men hvad laver Llorente's hånd deroppe?
Er dog glad for at have en solid back-up til Casemiro når han er skadet eller skal bruge pause.
Jeg kan love dig for at han fik 1 i kamp-bedømmelsen. Jeg fortrækker helt klart Llorente, men ret skal være ret.
Llorente fik absolut dårligste karakter af alle herinde. Jeg gav ham selv 1 på grund af den hånd. Det er en amatørfejl, men så er vi også videre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Kimbo skrev: Vi skal have den pokal i år, det er alt for længe siden og med Barca halvt ude ser jeg det som vores største chance for success af de turneringer vi er med i.
Hvad? De stillede med et reservehold i går. De skal ikke smide mange normale startere ind, før de kører Sevilla over. Det er under et år siden, at Barca smed Sevilla ud af CdR med en udebanesejr på 0-5.
Mener du 5-0 i finalen?
Det blev så 6-1 i stedet for. Jeg burde have oddset ;-)
Hvordan ser det egentligt ud med de næste runder ? Møder vi Barca i en evt. finale eller rammer vi ind i dem før ?BBB skrev:
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Kimbo skrev: Vi skal have den pokal i år, det er alt for længe siden og med Barca halvt ude ser jeg det som vores største chance for success af de turneringer vi er med i.
Hvad? De stillede med et reservehold i går. De skal ikke smide mange normale startere ind, før de kører Sevilla over. Det er under et år siden, at Barca smed Sevilla ud af CdR med en udebanesejr på 0-5.
Mener du 5-0 i finalen?
YunisTaker skrev: God og underholdende kamp. Resultatet burde være nok til at sende Real Madrid videre i turneringen.
Som mange har skrevet har han gået mange 1 taler i bedømmelsen. Hvilket er fair, det er en kæmpe bommert.
Folk har måske ikke påtalt det ligeså meget, da det var Llorentes første kampe (endda de første 5. Min) efter en skade, og han jo først for nyligt er begyndt at få spilletid, altså er han ikke en af de rutinerede bærende kræfter på holdet endnu, som casemiro er. Så måske har folk ikke slagtet ham på forum i samme grad grundet disse, det er trods alt hans første store fejl jeg lige kan huske.
Mht. Back Up, så synes jeg den er svær lige nu. Da Llorente blev skadet var han klart den bedste, men de sidste 3 kampe har casemiro spillet dit niveau op, og Llorente har lige lavet denne bommert.
Så lige nu bør det IMO være den der præsterer bedst til træning der bør starte, og så bør man være bedre til at skifte mellem dem. Hvis en af dem falder i niveau kan den anden spille.
Kimbo skrev:
Hvordan ser det egentligt ud med de næste runder ? Møder vi Barca i en evt. finale eller rammer vi ind i dem før ?BBB skrev:
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Mener du 5-0 i finalen?
Der er lodtrækning til semifinalerne i morgen, så vi kan godt ende ud med at møde Barcelona før finalen :-)
Daniel skrev:
Kimbo skrev:
Ramos4 skrev:
BBB skrev:
Mener du 5-0 i finalen?
Der er lodtrækning til semifinalerne i morgen, så vi kan godt ende ud med at møde Barcelona før finalen :-)
Vi møder Barca i semifinalen. Første kamp er vi på hjemmebane. Kamp nummer to er mere lige, men resultatet var afgjort i første opgør.
Hvis ovenstående går hjem, så kan I kalde mig Nostradamus.
Jeg bruger mac
DC19