Truppen mod Girona, Copa del Rey, kvartfinale, 1. kamp

7 år 4 måneder siden #37 af BillovFO
Jeg tror at man vil gerne tiltrække det amerikanske marked med de sene kampe, og det asiatiske marked med kampene som bliver spillet om middagstid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #38 af asp3200

-#7- skrev: Er der nogen som har et bud på hvorfor man i Spanien vælger at spille kampene så sent? Jeg kan forstå det i starten af sæsonen på grund af varmen, men altså det er jo åndssvagt at spille den 21.30 idag, specielt når der ikke for alvor er andre kampe man skal konkurrere med, hvorfor ikke spille den klokken 18-19 istedet?

Har heller aldrig fattet det, selvom man er professionel så er man bare ikke på toppen kl 21:30 i forhold til kl 17-20 tiden.

7 år 4 måneder siden #39 af fiatten
Hvor kan man se kampen henne i dag? Strive viser den ikke, og alm. Tv-kanaler gør heller ikke. Nogen der kqn hjælpe?

7 år 4 måneder siden #40 af Siempre fiel

asp3200 skrev:

-#7- skrev: Er der nogen som har et bud på hvorfor man i Spanien vælger at spille kampene så sent? Jeg kan forstå det i starten af sæsonen på grund af varmen, men altså det er jo åndssvagt at spille den 21.30 idag, specielt når der ikke for alvor er andre kampe man skal konkurrere med, hvorfor ikke spille den klokken 18-19 istedet?

Har heller aldrig fattet det, selvom man er professionel så er man bare ikke på toppen kl 21:30 i forhold til kl 17-20 tiden.

Men tidspunktet vælges jo ikke ud fra sportslige hensyn, men kommercielle. Hvad er mest optimale tidspunkt at for tv at sende den - hvornår er der flest seere og derfor flest reklamekroner at hente. Så simpelt er det.

7 år 4 måneder siden #41 af -#7-

Siempre fiel skrev:

asp3200 skrev:

Men tidspunktet vælges jo ikke ud fra sportslige hensyn, men kommercielle. Hvad er mest optimale tidspunkt at for tv at sende den - hvornår er der flest seere og derfor flest reklamekroner at hente. Så simpelt er det.

I Hongkong er klokken 4.30 om natten/morgenen når kampen fløjtes igang, og i L.A er klokken 12.30 og i New York 15.30.

Det kan ikke være det kinesiske marked man tilgodeser i hvert fald, og det er vel ikke den helt store forskel det gør i USA om den fløjtes igang lidt tidligere spansk tid. Jeg kan virkelig ikke se fidusen i sådan et sent kamptidspunkt. Men nu er det spanske fodboldforbund vist heller ikke kendt for at være dygtige beslutningstagere.

DC19

7 år 4 måneder siden #42 af Siempre fiel

-#7- skrev:

Siempre fiel skrev:

asp3200 skrev:

I Hongkong er klokken 4.30 om natten/morgenen når kampen fløjtes igang, og i L.A er klokken 12.30 og i New York 15.30.

Det kan ikke være det kinesiske marked man tilgodeser i hvert fald, og det er vel ikke den helt store forskel det gør i USA om den fløjtes igang lidt tidligere spansk tid. Jeg kan virkelig ikke se fidusen i sådan et sent kamptidspunkt. Men nu er det spanske fodboldforbund vist heller ikke kendt for at være dygtige beslutningstagere.

Nej men det europæiske marked, og naturligvis det spanske især, er jo stadig supervigtigt. Det er jo kæmpe forskel i indtægter til reklameralt efter hva tid kampen vises og hvor mange seere ser med - alene på det spanske marked. Det er kommercielle hensyn - ene og alene, det har selvfølgelig intet at gøre med hvornår man som idrætsudøver præsterer bedst

7 år 4 måneder siden #43 af -#7-

Siempre fiel skrev: Nej men det europæiske marked, og naturligvis det spanske især, er jo stadig supervigtigt. Det er jo kæmpe forskel i indtægter til reklameralt efter hva tid kampen vises og hvor mange seere ser med - alene på det spanske marked. Det er kommercielle hensyn - ene og alene, det har selvfølgelig intet at gøre med hvornår man som idrætsudøver præsterer bedst

Men hvis det er så vigtigt, ville det så ikke give mere mening at starte kampene lidt tidligere? Nu må du rette mig hvis jeg tager fejl, men er du bosiddende i Spanien? Og ved du så om man er man mest tilfreds i Spanien med at se og gå til fodbold så sent dernede, på en ganske almindelig hverdag? Det virker helt skørt for mig, men måske er det bare mig som er blevet en gammel stodder der ikke kan holde mig vågen længere til de sene kampe..

DC19

7 år 4 måneder siden #44 af Administrationen
Er det ikke bare kulturbestemt.

Spanierne holder siesta, arbejder sent og spiser sen aftensmad. Så er kampene også nødt til at ligge sent (Hvilket ikke er sent for dem).

En madrilener i seng før midnat.............er ikke en madrilener ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

7 år 4 måneder siden #45 af -#7-

Administrationen skrev: Er det ikke bare kulturbestemt.

Spanierne holder siesta, arbejder sent og spiser sen aftensmad. Så er kampene også nødt til at ligge sent (Hvilket ikke er sent for dem).

En madrilener i seng før midnat.............er ikke en madrilener ;-)

Jeg er simpelthen nødt til at finde mig et job og en bolig i Spanien.. :-)

DC19

7 år 4 måneder siden #46 af JimmyBroe
Har nogen af jer et link til et godt acestream eller andet stream der virker. kan ikke finde noget som helst

Jeg er her stadig XOXO

7 år 4 måneder siden #47 af Taxii89

JimmyBroe skrev: Har nogen af jer et link til et godt acestream eller andet stream der virker. kan ikke finde noget som helst

Reddit soccerstreams. Det er aldrig sket for mig, jeg ikke har fundet det der.

7 år 4 måneder siden #48 af Dragam

Leveret af Kunena Forum