Truppen mod Alavés, LaLiga, 22. spillerunde

7 år 5 måneder siden #25 af Mln25
300 mil for Vini kan hurtigt komme til at ligne et røverkøb
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #26 af mohbar

Dios skrev:

ChrillRM14 skrev:

mohbar skrev: Hvad er det egentlig der gør at Bale skal starte inde. Hans kontrakt?

Han er helt usynlig og ligegyldig...

Vinicius derimod. Manner.
Benz og Vinicius lyder måske ikke frygtindgydende, men de giver pt et rimelig dynamisk angreb !

Hvad er det helt specifikt der gør, at Vinicius i dine øjne har været manner? :D Er det bare fordi han sætter tempo og tør at udfordre?

Jeg selv synes nemlig han spiller helt forfærdeligt. Han kommer slet ikke forbi sin direkte modstander. Holder for længe i bolden, og fair nok han trykker på mål lige udenfor feltet, men så skal den godt nok også sidde der, da han med en simpel aflevering kan spille Benzema helt fri.
Han er kun 18 år, og det udstråler hans spil også. Jeg synes bare ikke det er manner godt :D

Årest sjoveste indlæg :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, madrid2000, Gribben

7 år 5 måneder siden #27 af Real Madrid

Hansen skrev: Tænk han kun er 18 år!!

3 mål og 10 assist – han har overgået mine forventninger i hvert fald!
Mål eller assist hvert 84. minut gør det bare mere imponerende !

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 5 måneder siden #28 af Mølbat
Marianos forsøg på at drible er måske grinagtige, men han kan sgu afslutte flot. Odriozola har desuden været en fornøjelse at overvære i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 5 måneder siden #29 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Alavés, LaLiga, 22. spillerunde

Real Madrid skrev:

Hansen skrev: Tænk han kun er 18 år!!

3 mål og 10 assist – han har overgået mine forventninger i hvert fald!
Mål eller assist hvert 84. minut gør det bare mere imponerende !

Det er helt sindsygt. Man skal virkelig være en blind hater for ikke at kunne se hans kvaliteter!
Jeg synes at han kommer ud af stort set alle situationer med et positivt resultat. Man kunne ofte mistænke en 18-årig kantspiller for at ville smadre den væk eller klovne rundt med bolden når han er presset langt tilbage på egen banehalvdel, men han udstråler så meget ro og selvtillid, at jeg aldrig er urolig når han har bolden.

Generelt har der været virkelig mange gode præstationer i dag. Vinicius, Reguilon, Odriozola, Ceballos, Nacho, Ramos og Benzema har alle været en fornøjelse. Resten har ligeledes været godkendt. Dog er jeg skuffet over Bale!
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Brylle.

7 år 5 måneder siden #30 af Doc.juego

Mln25 skrev: Det er er iøvrigt en skændsel at Mariano skal rende rundt med der 7 tal!

Giv lige manden en chance ;) han er tilbage efter 2,5 måneds pause, hvor han før det næsten ikke fik spilletid.

Så scorer han mens jeg skriver... Point made... ;)
Silke en perle.

VI har brug for en finisher som ham, de fås måske bedre, men ikke en der acceptere samme rolle.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

7 år 5 måneder siden #31 af Matamoro
Jeg hører nok til dem der synes at Dios har lukket vrøvl ud i årevis og jeg tænkte egentlig at al hans vrøvl ville dø ud med Lopetegui. Den sidste kommentar omkring Vinicius tager dog prisen som den mest forvrøvlede kommentar. Vorherre bevares
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-Madrid, madrid2000, Brylle, Gribben

7 år 5 måneder siden #32 af Real HWL
Drop Hazard, kast alt hvad der hedder mønt efter Mbappe, og lad angrebet hedde VBM til næste sæson. Hvis der er penge til overs kan man hente Hazard og placere ham ved siden af Isco på bænken :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

7 år 5 måneder siden #33 af Henke

Matamoro skrev: Jeg hører nok til dem der synes at Dios har lukket vrøvl ud i årevis og jeg tænkte egentlig at al hans vrøvl ville dø ud med Lopetegui. Den sidste kommentar omkring Vinicius tager dog prisen som den mest forvrøvlede kommentar. Vorherre bevares

Denne kommentar er til gengæld spot on. :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

7 år 5 måneder siden #34 af Dios

ElMadrid skrev:

Dios skrev:

ChrillRM14 skrev:

mohbar skrev: Hvad er det egentlig der gør at Bale skal starte inde. Hans kontrakt?

Han er helt usynlig og ligegyldig...

Vinicius derimod. Manner.
Benz og Vinicius lyder måske ikke frygtindgydende, men de giver pt et rimelig dynamisk angreb !

Hvad er det helt specifikt der gør, at Vinicius i dine øjne har været manner? :D Er det bare fordi han sætter tempo og tør at udfordre?

Jeg selv synes nemlig han spiller helt forfærdeligt. Han kommer slet ikke forbi sin direkte modstander. Holder for længe i bolden, og fair nok han trykker på mål lige udenfor feltet, men så skal den godt nok også sidde der, da han med en simpel aflevering kan spille Benzema helt fri.
Han er kun 18 år, og det udstråler hans spil også. Jeg synes bare ikke det er manner godt :D

@Dios

Hvorfor har du set dig "sur" på Vinicius? :-) Jeg tager dette fra en artikel her på siden fornylig:

Rent statistisk viser dette sig særligt i Vinícius’ dribleevner. I La Liga forsøger den brasilianske wing hele 6,8 driblinger pr. kamp – en præstation, der placerer ham som den femte mest driblende spiller i den spanske liga. Heraf gennemføres 3,4 af driblingerne pr. kamp som succesfulde – hvilket dermed angiver en godkendt succesrate på 50%.

Jeg er rigtig vild med Vinicius. Jeg elsker hans gå-på-mod, hans driblinger og andet lir. Jeg har savnet det siden Ronaldo's første år i klubben, ellers skal vi jo helt tilbage til Robinho tiden.
Jeg synes bare ikke han er så god pt. som folk gør ham til. Selvfølgelig er han holdets anden største stjerne i offensiven pt. men det siger langt mere om alle de andre end hans niveau IMO.
Jeg har kæmpe forventninger til ham, men jeg synes han mangler utrolig meget i sit spil. Hans afleveringer og afslutninger er jo stadig forfærdelige. Nu er det også et kæmpe irritations moment for mig, hvis man afslutter for meget. Jeg havde samme problem med Ronaldo. Det er bare så ineffektivt, og ser man mod Messi, så er han bare helt sublim til at lægge den 4 meter til siden for at spille chancen større.

Nu synes jeg ikke man kan bruge hans tidligere driblinger til noget som helst. Det var jo i momentet og 1. halvleg jeg skrev indlægget i. Dog spiller han sig gevaldigt op i 2. halvleg efter Bale blev skiftet ud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Kimbo, SeQueda

7 år 5 måneder siden #35 af ElMadrid
5. sejre i træk og 8. clean Sheet. Det samme som vores ærkerivaler. Hvem har troet det for bare 2 mdr. siden?

7 år 5 måneder siden #36 af Dios
Haha. Er glad for jeg kan gøre jer glade drenge. I har fortjent det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-Madrid

Leveret af Kunena Forum