Truppen mod Alavés, LaLiga, 22. spillerunde
ElMadrid skrev: 5. sejre i træk og 8. clean Sheet. Det samme som vores ærkerivaler. Hvem har troet det for bare 2 mdr. siden?
Nu skal det jo heller ikke gå så godt, så ledelsen beslutter sig for at beholde Solari som træner ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev: Drop Hazard, kast alt hvad der hedder mønt efter Mbappe, og lad angrebet hedde VBM til næste sæson. Hvis der er penge til overs kan man hente Hazard og placere ham ved siden af Isco på bænken :)
Man kan da håbe at når United har slået PSG ud af CL at Mbappé bliver klogere - det ændrer dog ikke på at PSG aldrig vil lade ham gå. Det latterlige FFP, som på ingen måde fungerer, er vel vores eneste mulighed for at få ham. Idag tabte PSG til Lyon - måske Lyon kan gøre det onde ved Barca, som de tidligere har været kendt for at gøre mod os :).
Hazard skal hentes uafhængigt af hvor godt Vinicius gør det.
Dios skrev:
ElMadrid skrev:
Dios skrev:
ChrillRM14 skrev:
mohbar skrev: Hvad er det egentlig der gør at Bale skal starte inde. Hans kontrakt?
Han er helt usynlig og ligegyldig...
Vinicius derimod. Manner.
Benz og Vinicius lyder måske ikke frygtindgydende, men de giver pt et rimelig dynamisk angreb !
Hvad er det helt specifikt der gør, at Vinicius i dine øjne har været manner? :D Er det bare fordi han sætter tempo og tør at udfordre?
Jeg selv synes nemlig han spiller helt forfærdeligt. Han kommer slet ikke forbi sin direkte modstander. Holder for længe i bolden, og fair nok han trykker på mål lige udenfor feltet, men så skal den godt nok også sidde der, da han med en simpel aflevering kan spille Benzema helt fri.
Han er kun 18 år, og det udstråler hans spil også. Jeg synes bare ikke det er manner godt :D
@Dios
Hvorfor har du set dig "sur" på Vinicius? :-) Jeg tager dette fra en artikel her på siden fornylig:
Rent statistisk viser dette sig særligt i Vinícius’ dribleevner. I La Liga forsøger den brasilianske wing hele 6,8 driblinger pr. kamp – en præstation, der placerer ham som den femte mest driblende spiller i den spanske liga. Heraf gennemføres 3,4 af driblingerne pr. kamp som succesfulde – hvilket dermed angiver en godkendt succesrate på 50%.
Jeg er rigtig vild med Vinicius. Jeg elsker hans gå-på-mod, hans driblinger og andet lir. Jeg har savnet det siden Ronaldo's første år i klubben, ellers skal vi jo helt tilbage til Robinho tiden.
Jeg synes bare ikke han er så god pt. som folk gør ham til. Selvfølgelig er han holdets anden største stjerne i offensiven pt. men det siger langt mere om alle de andre end hans niveau IMO.
Jeg har kæmpe forventninger til ham, men jeg synes han mangler utrolig meget i sit spil. Hans afleveringer og afslutninger er jo stadig forfærdelige. Nu er det også et kæmpe irritations moment for mig, hvis man afslutter for meget. Jeg havde samme problem med Ronaldo. Det er bare så ineffektivt, og ser man mod Messi, så er han bare helt sublim til at lægge den 4 meter til siden for at spille chancen større.
Nu synes jeg ikke man kan bruge hans tidligere driblinger til noget som helst. Det var jo i momentet og 1. halvleg jeg skrev indlægget i.
Så er jeg med. Men det er så her at du bliver misforstået (og bombarderet med diverse indlæg:-) ). Måske du skulle skrive at det kun var i kampen, for det er rigtigt at han ikke lykkedes med så meget i de første 45 min.
Meeeen. Kommer du ikke til at lave en forkert sammenligning med ham og Messi. Altså Messi som 18 årige havde jo samme problem med at afslutte, hvis jeg husker rigtigt. Derudover, så ser jeg noget helt andet i hans afleveringer. Det andet mål beskriver det meget godt. Her tænker jeg på hans aflevering til Assensio.
Som Ray Hudson sagde det: "Han må have øjne som en falk for at se Assensio på den anden side"
Kiwes skrev:
Real HWL skrev: Drop Hazard, kast alt hvad der hedder mønt efter Mbappe, og lad angrebet hedde VBM til næste sæson. Hvis der er penge til overs kan man hente Hazard og placere ham ved siden af Isco på bænken :)
Man kan da håbe at når United har slået PSG ud af CL at Mbappé bliver klogere - det ændrer dog ikke på at PSG aldrig vil lade ham gå. Det latterlige FFP, som på ingen måde fungerer, er vel vores eneste mulighed for at få ham. Idag tabte PSG til Lyon - måske Lyon kan gøre det onde ved Barca, som de tidligere har været kendt for at gøre mod os :).
Hazard skal hentes uafhængigt af hvor godt Vinicius gør det.
Mbappe er for god til at løbe rundt i den franske liga. Det må da også være kedeligt for ham at være mester allerede i januar hvert år. De har intet at spille for, og så luller de sig selv i søvn lige inden CL rigtig begynder. Da de trak united, kunne de nærmest ikke få en bedre modstander på det tidspunkt. Som tingene har ændret sig, ja så tror jeg de ryger ud til United. Og så kan det godt være at han begynder at tænke over sin fremtid igen. Jeg tror at Real går benhårdt efter ham til sommer. Og denne gang gør man det ordenligt :) Penge er ikke et problem for Perez, men han vil bruge dem rigtigt. Jeg kalder to Galácticos til sommer :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Vini - Benz - Mbappe kunne være decideret pivfrækt. Det kræver dog at Perez smider Bale væk og deeet sker jo ikke.
Jeg tror Bale er væk til sommer :) De købe liderlige engelske klubber står i kø. Han kan lige nå et sidste eventyr enden han bliver alt for gammel.
Det efterlader os i en meget kedelig situation. Vinicius, Asensio, Brahim, Vazquez og Bale skal kæmpe om to pladser. Jeg kan ikke se nogen af de 5 forlade truppen til sommer. Dertil kommer Rodrygo og James tilbage, om end jeg tror, at Rodrygo udlejes efter pre-season, og at James sælges.
Har vi plads til endnu en kantspiller, som kommer til at koste 100-200 millioner euro, og skal være fast mand i startopstillingen i de næste 3-4 år? Vi har uden tvivl brug for det, hvis du spørger mig, men jeg tror, at ledelsen er uenige.
Jeg håber, at Neymar kan hentes og at man sprænger banken for ham. Du finder ikke en bedre mentor for Vinicius og Rodrygo, og derudover kommer han med noget meget vigtigt, som Hazard ikke gør: mål. Hvis du henter Hazard, så skal du også hente en dygtig angriber der kan score mål, og dem er der p.t. ikke mange af. Modsat kan jeg sagtens forestille mig, at Neymar og Benzema ville være en rigtig farlig duo.
Steen skrev: Perez vil ikke sælge ham, og Bale vil ikke selv væk, uanset hvor dårlig en situation han er havnet i. Jeg kan ikke forestille mig, at Bale ikke er her næste sæson. Desværre.
Det efterlader os i en meget kedelig situation. Vinicius, Asensio, Brahim, Vazquez og Bale skal kæmpe om to pladser. Jeg kan ikke se nogen af de 5 forlade truppen til sommer. Dertil kommer Rodrygo og James tilbage, om end jeg tror, at Rodrygo udlejes efter pre-season, og at James sælges.
Har vi plads til endnu en kantspiller, som kommer til at koste 100-200 millioner euro, og skal være fast mand i startopstillingen i de næste 3-4 år? Vi har uden tvivl brug for det, hvis du spørger mig, men jeg tror, at ledelsen er uenige.
Jeg håber, at Neymar kan hentes og at man sprænger banken for ham. Du finder ikke en bedre mentor for Vinicius og Rodrygo, og derudover kommer han med noget meget vigtigt, som Hazard ikke gør: mål. Hvis du henter Hazard, så skal du også hente en dygtig angriber der kan score mål, og dem er der p.t. ikke mange af. Modsat kan jeg sagtens forestille mig, at Neymar og Benzema ville være en rigtig farlig duo.
Hvis Perez er glad for sin position som præsident i Real, så er han nød til at reagere til sommer. Der skal stjerner på bordet. Om det er Neymar, Hazard eller Mbappe, det er lige meget. En af de tre ovenstående er at finde i Madrid til sommer. Hvor glad er Bale i virkeligheden for livet i Madrid? Han har da været ekstremt dårlig til at integrerer sig i de år han har været i Madrid. Han kommer også til at optage en ikke EU plads i truppen til næste sæson pga brexit. Plus han er løntung. Han ryger med 100% sikkerhed tilbage til England til sommer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev: Der skal jo lige være nogen der vil købe ham først OG betale hans store hyre. United virker fint kørende med deres unge Rashford og Martial. Hvem skal det så være, Chelsea? Ellers ved jeg ikke lige hvem der henter ham.
Kunne godt se Bale erstatte Ribery/Robben til sommer. De har været ude at sige, at de kommer til at investere stort.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Ramos4 skrev: Der skal jo lige være nogen der vil købe ham først OG betale hans store hyre. United virker fint kørende med deres unge Rashford og Martial. Hvem skal det så være, Chelsea? Ellers ved jeg ikke lige hvem der henter ham.
Chelsea, Tottenham, Arsenal og Man Utd. Specielt Tottenham skal også snart igang med at investere lidt i deres trup. Jeg tror på de henter deres fortabte søn hjem til deres nye stadion :)
Med hensyn til United, så kunne de også godt bruge Bale til deres angreb. Martial-Rashford-Bale