Real Madrid vil forlænge med Modric
Ramos4 skrev: Men har nogen af jer set ham spille?? For guds skyld.
Ja, han er blandt holdets tre bedste spillere i hver kamp.
Vigtere er hans stadigt vigtige rolle for holdet, som han har haft siden 2014, hvor han blev fast mand. Her står vi fire Champions League trofæer efter og du vil have ham sendt videre grundet: et par sløje måneder efter et historisk VM, hans alder og en (lille) lønforhøjelse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Og at han selvfølgelig ka sætte sig op til sit sidste VM over 3 uger det ska jo ik ligge til grund for beslutningen om vi ska fortsætte med at se ham blive mere og mere en skygge af sin bedste version. Afsted med ham - men nej, det ender vel i bedste Milanstil som et plejehjem med Bale, Benzema, Modric m.fl. på holdet indtil de sætter støvlerne. Altså vi vinder ik noget, men nostalgien har vi da..
... Så du en eneste Real Madrid kamp i hele efteråret ?Fondo_Sur skrev:
Ramos4 skrev: Men har nogen af jer set ham spille?? For guds skyld.
Ja, han er blandt holdets tre bedste spillere i hver kamp.
Modric er endelig ved at komme i omdrejninger igen. Han er i min verden stadig den bedste midtbanespiller i verden når han rammer topniveauet, som han har været utrolig tæt på at ramme den seneste måned.
Jeg finder bare ikke stor nok værdi i, at sælge ham kontra den pris man kan få for ham. Fortsætter Ceballos sit niveau og spil, så foretrækker jeg den glidende overgang, hvor Ceballos så småt erobre pladsen for Modric eller for den sags skyld Kroos.
Ronaldo og Asensio fiaskoen har bare sat sine spor hos mig, og jeg har stadig min tvivl om Ceballos har niveauet på nuværende tidspunkt. Forlæng med Modric, og lad nu en spiller afslutte sin fantastiske karriere i Real Madrid, og giv ham en værdig afsked.
Hvis der er noget jeg hader, så er det den afsked vores spillere på sidste udløbsningsdato, eller mangel på samme får i klubben.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Der er ingen der betvivler hvor god han HAR været og hvor vigtig han har været i vores succes.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Dios skrev: Personligt håber jeg ikke Ceballos skal tage overfor Modric, da han i mine øjne er dårligere offensivt. Jeg savner en spiller som er lidt mere en 10'er, som Modric heldigvis er blevet denne sæson. Er vild med Ceballos, og han har også en kæmpe fremtid i Real Madrid, men spørgsmålet er om man tør, at lave det samme generationsskifte som man prøvede med Ronaldo og Asensio.
Modric er endelig ved at komme i omdrejninger igen. Han er i min verden stadig den bedste midtbanespiller i verden når han rammer topniveauet, som han har været utrolig tæt på at ramme den seneste måned.
Jeg finder bare ikke stor nok værdi i, at sælge ham kontra den pris man kan få for ham. Fortsætter Ceballos sit niveau og spil, så foretrækker jeg den glidende overgang, hvor Ceballos så småt erobre pladsen for Modric eller for den sags skyld Kroos.
Ronaldo og Asensio fiaskoen har bare sat sine spor hos mig, og jeg har stadig min tvivl om Ceballos har niveauet på nuværende tidspunkt. Forlæng med Modric, og lad nu en spiller afslutte sin fantastiske karriere i Real Madrid, og giv ham en værdig afsked.
Hvis der er noget jeg hader, så er det den afsked vores spillere på sidste udløbsningsdato, eller mangel på samme får i klubben.
@Dios
Jeg er overordnet set ikke uenig med dig, for jeg synes at vores største spillere skal have lov til at have en værdig afsked. Men nu bliver jeg lidt nysgerrig. Hvorfor havde du ikke samme holdning overfor Ronaldo, selv om han om nogen var en legende i klubben og vigtigst af alt behovet for ham er endnu større, da man simpelthen ikke kan erstatte ham, som vi nu har set og indset?
Jeg skal love for at du om nogen var ophavsmanden for at han skulle sælges. Det hænger ikke helt sammen for mig med det markede :-)
Ramos4 skrev: Modric har været rigtig god denne måned. Bare det at vi er nødt til at fremhæve at han har været god netop denne måned, siger jo alt om hvor længe siden det er han har været god sidst. Udover VM så var han vel kun god i nogle CL kampe i foråret. Ellers kan jeg ikke huske det.
Der er ingen der betvivler hvor god han HAR været og hvor vigtig han har været i vores succes.
Hvis vi skærer det ind til benet, så skal 2/3 dele af truppen sælges til sommer, fordi de ikke har leveret denne sæson. Holdet idag udstråler, at spillerne endelig er ved at komme i form. Det har desværre altid været et kæmpe problem i Real Madrid, at få spillerne til at præstere fra start til slut. Det er jo ligefra en kamp til en sæson. Det er jo desværre ikke første gang vi smider et mesterskab væk i efterårssæsonen, men vi har heldigvis en ny situation nu, selvom jeg ikke regner med et mesterskab, men Chl og Cdr har åbnet sig op synes jeg.
Carvajal, Marcelo, Casemiro og til dels Kroos er jo slet ikke kommet igang endnu, så lad os nu glædes over at Modric endelig er ved at finde sit niveau igen.
Jeg er overordnet set ikke uenig med dig, for jeg synes at vores største spillere skal have lov til at have en værdig afsked. Men nu bliver jeg lidt nysgerrig. Hvorfor havde du ikke samme holdning overfor Ronaldo, selv om han om nogen var en legende i klubben og vigtigst af alt behovet for ham er endnu større, da man simpelthen ikke kan erstatte ham, som vi nu har set og indset?
Jeg skal love for at du om nogen var ophavsmanden for at han skulle sælges. Det hænger ikke helt sammen for mig med det markede :-)
Først og fremmest, så havde jeg ønsket han havde "nosser" nok til at sige, at han ville spille sin sidste sæson for Real Madrid langtid før han gjorde det. Det siges, at han traf beslutningen tilbage i januar måned. En sådan udmelding ville jeg have respekt for, da det er hans karriere og hans liv. Havde han gjort det, så ville jeg have forventet/ønsket klubben gjorde det helt store for ham i de sidste kampe. Hvilken afsked skal Ronaldo have nu? Det er jo for sent nu. Raúl's afsked var jo også røv hamrende fesen sammenlignet med Torres, Iniesta og Xavi's afskeder.
Nu forstår Ronaldo forstår jo også at pisse folket af. Alle hans kryptiske udtalelser har pisset mig af i årevis. Bare se hvad han sagde efter Chl finalen. Alle hans udtalelser igennem tiderne, og efter han er ankommet til Juve er grunden til, at han nok ikke engang er i top 70 over de spillere jeg har holdt mest af i Real Madrid igennem de sidste 25 år, eller hvor mange år jeg nu har fulgt Real Madrid.
Ingen tvivl om, at han er den bedste i Real Madrid's historie. Og så køber jeg stadig ikke den med, at han ikke kunne erstattes. Vi erstattede ham jo netop ikke. Mon ikke sæsonen havde set anderledes ud, hvis vi havde fået Hazard, Neymar eller Mbappé?
Dios skrev:
Ramos4 skrev: Modric har været rigtig god denne måned. Bare det at vi er nødt til at fremhæve at han har været god netop denne måned, siger jo alt om hvor længe siden det er han har været god sidst. Udover VM så var han vel kun god i nogle CL kampe i foråret. Ellers kan jeg ikke huske det.
Hvis vi skærer det ind til benet, så skal 2/3 dele af truppen sælges til sommer, fordi de ikke har leveret denne sæson. Holdet idag udstråler, at spillerne endelig er ved at komme i form. Det har desværre altid været et kæmpe problem i Real Madrid, at få spillerne til at præstere fra start til slut. Det er jo ligefra en kamp til en sæson. Det er jo desværre ikke første gang vi smider et mesterskab væk i efterårssæsonen, men vi har heldigvis en ny situation nu, selvom jeg ikke regner med et mesterskab, men Chl og Cdr har åbnet sig op synes jeg.
Carvajal, Marcelo, Casemiro og til dels Kroos er jo slet ikke kommet igang endnu, så lad os nu glædes over at Modric endelig er ved at finde sit niveau igen.
Enig. Der er bare forskel på spillere i midt-tyverne der ikke er i form og så en på snart 34. Modric vil kun få sværere og sværere ved at holde en hel sæson. Jeg synes det er uholdbart med en spiller der kun kan spille de store opgør og som ellers skal spares resten af sæsonen ala Iniesta i sin sidste tid. Men det er bare min personlige holdning. Jeg synes bestemt Modric er genial når han er på toppen, som han er lige nu.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Dios skrev:
Enig. Der er bare forskel på spillere i midt-tyverne der ikke er i form og så en på snart 34. Modric vil kun få sværere og sværere ved at holde en hel sæson. Jeg synes det er uholdbart med en spiller der kun kan spille de store opgør og som ellers skal spares resten af sæsonen ala Iniesta i sin sidste tid. Men det er bare min personlige holdning. Jeg synes bestemt Modric er genial når han er på toppen, som han er lige nu.
Men omvendt finder man heller ikke en bedre rotationsspiller end Modric, hvis vi antager at du får ret med, at Modric ikke holder en hel sæson. Ceballos kan få en forholdsvis rolig start som værende fast mand, og der er stadig masser af kvalitet i Modric.
Modric er bare langt bedre end Ceballos på top og bund niveau på nuværende tidspunkt, og der er bare stadig langt vej for Ceballos. Den snak kan han jo passende tage med Asensio :)
Jeg er helt for at man forlænger med ham, så længe alle parter er indforstået i, at den bedste mand spiller.