Real Madrid vil forlænge med Modric
Ramos4 skrev: Det er bare svært at gennemføre et generationsskifte hvis alle skal spille indtil de ikke kan mere. Så er det jo vi står med 7 spillere på 33-36 pludselig, og skal skifte hele holdet. Det er vel ønsketænkning at alle 6-7 stamspillere har en lige så god backup liggende klar til at overtage.
Synes vi har eksemplet i Varane. Han tog så småt overfor Pepé. Det jeg siger er jo det stikmodsatte af, at alle skal spille indtil de ikke kan mere. Den bedste mand skal spille, men at lade Ceballos frit få pladsen til sommer og erstatte Modric med et uprøvet 19 årig talent gavner jo ikke kvaliteten på holdet, hvis Ceballos ligesom med Asensio falder helt igennem.
Det nytter jo heller ikke noget, at lave et generationsskifte, hvis arvetageren ikke er klar nok på nuværende tidspunkt. Jeg skal være ærlig og sige, at jeg endnu mangler at se et højt kontinuerligt niveau fra Ceballos af.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men man behøver jo ikke gøre det samme i alle tilfælde. Man må vurdere fra sag til sag. Nogen gange kan man lade folk slutte i klubben, andre gange må man sælge i tide. Det er jo op til Florentino. Synes bare der er tegn på at han har for stor kærlighed og tiltro til de samme folk. Og så omvendt smider han gerne guld væk fordi han får en skør idé (læs: Makelele, del Bosque, til dels Ronaldo)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Nej slet ikke, jeg mener jo at vi skal sælge Modric og tjene på ham mens vi kan og så f.eks. købe Eriksen. Selvom jeg ikke er hundrede på at han kan blive lige så god. Det vil være godt købmandskab ligesom vi udviste med Ronaldo. Lige pludselig skal vi altså af med Ramos, Marcelo, Modric, Benzema, Bale og Navas på samme tidspunkt hvis vi bare sidder på hænderne og svælger i hvor smukt det vil være hvis de slutter karrieren her.
Men man behøver jo ikke gøre det samme i alle tilfælde. Man må vurdere fra sag til sag. Nogen gange kan man lade folk slutte i klubben, andre gange må man sælge i tide. Det er jo op til Florentino. Synes bare der er tegn på at han har for stor kærlighed og tiltro til de samme folk. Og så omvendt smider han gerne guld væk fordi han får en skør idé (læs: Makelele, del Bosque, til dels Ronaldo)
Hvad tror du da, at vi kan få for Modric? Et forsigtigt bud herfra vil være 100 mio. kr.. Ikke noget at råbe hurra for i mine øjne.
Nu kommer du jo også med et helt andet scenarie. Jeg har tidligere talt for, at sælge Modric og købe Eriksen til den plads. Om det var mig der misforstod skal jeg ikke sige, men talte vi ikke om, at Ceballos skal tage overfor Modric? Nu kommer der jo noget helt andet kvalitet ind i billedet i form af Eriksen.
Jeg deltog i en længere debat for nogle måneder siden om, at der til sommer skulle investeres i Ramos arvetager, så spilleren kan vænne sig til Real Madrid og dets omgivelser. Jeg er helt pjattet med Skriniar for Inter. Han er et bæst.
Det er helt på sin plads og se hvem der skal tage overfor de spillere. Det skal ingen hemmelighed være, at jeg håber Marcelo, Ramos og Benzema alle bliver i Real Madrid indtil de lægger støvlerne på hylden, eller drager mod de mindre ligaer. Jeg har det helt fint med, at Marcelo ikke spiller fast længere, hvis hans form denne sæson også er hans form fremadrettede.
Real Madrid har været en kedelig størrelse når det kommer til at afskedige sine største spillere. Se mod andre klubber, hvor de største spillere med tiden kun er periferi spillere. Lampard, Terry, Gerrard, Scholes, Giggs, Maldini, Nesta, Totti, Torres, Xavi og Iniesta er spillere jeg på stående fod kan huske er blevet spillere som er faldet i baggrunden i klubben, men aldrig glemt eller kastet ud for småpenge. Deres erstatninger tog pænt over, og når tiden er der, så takker man af og alle får den gode følelse.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Mht. at spillere skal slutte deres karrierer her, så har vi taget den før. Jeg er ikke helt så romantisk anlagt. Jeg synes ikke det tager noget fra mit indtryk, at Raúl spillede videre i Schalke. Men omvendt er jeg med på, at Perez træffer nogle skøre beslutninger, som nævnt med Makelele og del Bosque.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024