Marca: Militao skal blot skrive under
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske Marca er der nu fuldstændig enighed mellem Militao, Porto og Real Madrid og en kontrakt for den 21-årige brasilianske midterforsvarer, som til sommer skifter til den spanske hovedstad på en kontrakt af 6 års varighed og til en pris på 50 millioner €.
Eder Militao er i gang med sin første sæson i Porto, men han har gjort det aldeles fremragende, hvilket har fået samtlige storklubber i Europa til at vise interesse, men Real Madrid har handlet hurtigt og der mangler nu blot underskrifter for at kontrakten kan offentliggøres.
Alle tre parter har dog en interesse i, at man ikke offentliggør noget på nuværende tidspunkt og derfor bliver det sandsynligvis først efter sæsonen, at man melder noget ud, men i Real Madrid glæder man sig til at få den hurtige, teknisk dygtige og fysisk stærke brasilianer, som kan spille flere pladser i forsvaret.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Madridista02 skrev: Jeg håber han er så god som rygterne siger. Vi har brug for en der kan true Varane og til dels Ramos. Jeg må indrømme, at jeg ikke synes Varane er så god som man gør ham til. Synes tit han laver nogle underlige fejl, som hans koncentration og teknik ofte svigter ham. Jeg ved at der er mange der mener han er en af de bedste CB's der ude, men personligt, synes jeg ikke han har udviklet sig helt som talentet ellers viste i sin tid. Hvad synes I andre om Varane som helhed? :=)
Har altid været fan af varane og en af mine absolut yndlings-spillere på dette Real madrid hold. Synes han har været god de sidste par år og han slog jo også Pepe ud af startopstillingen på et tidspunkt, men efter VM2018 og dermed denne sæson, så har han svigtet lidt i defensiven. Jeg tror det udelukkende er den generelle kortslutning af hele holdet, som er sket denne sæson. Altså i princippet synes jeg ikke der er nogen, der har levet op til deres vanlige standard denne sæson.
hele midtbanen har svigtet. Uden en ordenlig midtbane, så fungerer forsvaret heller ikke og de kommer til at lave flere fejl. Kroos, Modric og Casemiro er problemet og har altid været det. Trods 3 CL titler synes jeg ikke vi har spillet 'guddommelig' fodbold med dem på midtbanen. Det har ofte været Ronaldo og et indlæg fra Marcelo, som har reddet os og dækket over vores dårlige midtbane
Summasumarum, Varane er faldet i niveau lige som resten af holdet, men problemet ligger i midtbanen.
Madridista02 skrev: Jeg håber han er så god som rygterne siger. Vi har brug for en der kan true Varane og til dels Ramos. Jeg må indrømme, at jeg ikke synes Varane er så god som man gør ham til. Synes tit han laver nogle underlige fejl, som hans koncentration og teknik ofte svigter ham. Jeg ved at der er mange der mener han er en af de bedste CB's der ude, men personligt, synes jeg ikke han har udviklet sig helt som talentet ellers viste i sin tid. Hvad synes I andre om Varane som helhed? :=)
Det er virkelig synd med Varane, for han har alle forudsætningerne til at blive den bedste. For mig at se, så stoppede al udvikling med den skade han fik for nogle år tilbage. Husker jeg helt forkert hvis jeg det var en forholdsvis alvorlig knæskade?. Før den skade var han den absolut bedste CB'er i verden IMO. Han lavede stort set ingen fejl. Taklede rent og udnyttede sin hurtighed til perfektion. Han var vanvittig til at komme af med bolden, og lavede aldrig hasarderet dumme afleveringer, som den han lavede til Odriozola som førte til mål imod Girona.
Efter skaden så ligner det han har mistet al selvtillid til sig selv. Han laver ofte koncentrationsfejl og utrolig mange tekniske fejl hvor han fejlbedømmer bolden. Synes vitterligt ikke han har været skide god de senere år. Denne sæson har været helt igennem forfærdelig, men formen har været nedadgående i en del år nu synes jeg. Det samme ses for Frankrig. Der bliver det bare ikke straffet på samme måde, da de har en ordentlig defensiv organisation.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Madridista02 skrev: Jeg synes også Varane har været rigtig dygtig, men jeg føler også han aldrig har taget det sidste skridt op for at blive verdensklasse. Angående Pepe, så tror jeg mere det var en beslutning fra klubbens side end at han blev slået af. Varane ville smutte hvis ik han blev fast man. Pepe var stadig verdensklasse, savner den mand. årtiets bedste cb i klubben i mim optik.
IMO, bedste cb "forsvarsmæssigt" i historien.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
Hvad med Javi Sanchez egentlig? Han så da helt vildt lovende og stabil ud.