Marca: Militao skal blot skrive under
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Ja lige præcis, ville også mere mene at han var den bedste 1vs1 defensiv i historien, og kan heller ikke huske at han tabte nogen hovedstødsdueller . Han var lidt boldmongol, men defensivt var Pepe et bæst, han var ikke sådan en man bare lige kom forbi.Madridista02 skrev: Måske lige at stramme den, men han havde altid Messi helt under kontrol. Især i 1v1 situationer.
.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men han blev bedre og mere moden med alderen, det jeg helt enig i.
Lars1991 skrev: Nu skal vi heller ikke gøre ham bedre end han var. Han var også rigtig god til at lave mange dumme og grove frispark, og få en masse karantæner. Derudover kan jeg huske en kamp hvor han blev fuldstændig revet rundt af Lewandowski der scorer 3 mål imod os.
Men han blev bedre og mere moden med alderen, det jeg helt enig i.
Ja hold da op han fik mange karantæner. Han fik en del gule kort fordi han var lidt et svin i den første halvdel af hans ophold, men allerede fra første dag i klubben kunne man jo se hvor vanvittig han var i 1v1. Det eneste problem han havde var vel at markeringen en gang i mellem svigtede ved indlæg. Pepe fik ikke den anerkendelse han burde have fået for sit fodboldspil i sin første tid i klubben fordi han lavede så meget lort, og fordi vi ikke kom langt i europa. Og Lewa scorede 4 mål mod os btw.
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Den voldsomme episode som fandt sted i 2008 (Tror jeg det var), var også under al kritik og en kæmpe skændsel for klubben, men han kom endnu stærkere tilbage. Mourinho var bare et dårligt match for en type som Pepe. Mourinho er god til at opildne sine spillere og nærmest "overtænde" dem, og det er bare ikke noget Pepe havde godt af. Derfor var det en helt anden Pepe der spillede under Ancelotti fx. I min optik, verdensklasse.
Jeg savner Pepe :(
Jeg er stadig lidt misundelig på Milan med både Barasi og Maldini. Baresi er nok min favorit forsvarer.
Rogoshin skrev: Pepe var god, men jeg kunne nu bedre lide Canevaro. Hierro er min favorit af alle forsvarer der har været i Madrid. Medregnet alle kvaliteter.
Jeg er stadig lidt misundelig på Milan med både Barasi og Maldini. Baresi er nok min favorit forsvarer.
Enig. Baresi var en gigant!
www.realmadrid.com/noticias/2019/03/comu...tm_campaign=organico