La Gazzetta dello Sport: Inters stærke forsvarsspiller Milan Skriniar rykker tættere på et skifte til Real Madrid, da der er knas i kontraktforhandlingerne med Inter. +++ La Gazzetta dello Sport: Icardi vil gerne væk, men Inter pønser på at overbevise ham om at blive med et kontraktudspil frem til sommeren 2023. Italienerne starter forhandlingerne med angriberen i næste uge. +++ Liverpool Echo: Selvom Zidane har udset sig Mané, har Liverpool ingen intentioner om at afhænde ham til den spanske hovedstad. +++ Edu Aguirre i El Chiringuito de Jugones: James vil gerne retur til Real Madrid, men ansættelsen af Zidane umuliggør colombianerens drøm. +++ La Gazzetta dello Sport: Roma snakker kontraktforlængelse med Real Madrid-emnet Nicoló Zaniolo, som man ønsker at beholde i klubben mod en større lønpakke. +++ Alfredo Duro i El Chiringuito de Jugones: Ramos vil ikke have noget problem med, at Mbappé kommer til klubben, selvom han formentlig vil få mere i løn. +++ Casemiro om kaptajnrollen på det brasilianske landshold: Det er en fornøjelse at være kaptajn. En enorm stolthed. +++ Tomás Roncero i sin klumme i AS: Meldingerne fra klubben om en Mbappé-handel er negative, men at have Zidane betyder, at man er nødt til at gøre et forsøg. Vi skal heller ikke glemme, hvem vi er: Real Madrid. +++ José Luis Sánchez på twitter: Mbappé er et urealistisk mål, og end ikke verdenshistoriens største tilbud vil være nok til at vriste ham ud af hænderne på PSG. +++ Jordi Alba storroser Sergio Ramos på pressemøde: Han er en vigtig spiller på klub- og landsholdet. Han er et referencepunkt for den næste generation. Han oser af personlighed og det er et privilegium at spille sammen med ham på landsholdet. +++ José Mourinho i Canal Plus Francia: Det bliver en umulig opgave at hente Mbappé, men held og lykke til dem, der alligevel vil gøre et forsøg. +++
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Spansk presse: Bale vil ikke væk

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 5 dage siden #1

11 Bale 380x501Thumb

I denne uge kunne vi fortælle om spanske rygter, der fortæller at Real Madrid vil sælge Gareth Bale til sommer, men nu fortæller nye rygter, at waliseren slet ikke har noget ønske om at forlade klubben.

Der har ellers været interesse fra engelske klubber, men folk tæt på Bale lader forstå, at han er meget tilfreds med tilværelsen i Real Madrid og derfor ikke lytter til tilbud fra andre klubber.

Samtidig fortæller Bales bagland, at på trods af at man ikke for nylig har været i kontakt med Real Madrid, så er det opfattelsen at klubben fortsat har en tro på waliseren, som i denne sæson er noteret for 12 mål og fem assists.

The administrator has disabled public write access.

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 5 dage siden #2

• Kiwes
  • Kiwes's profilbillede
  • Guld bruger
Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeem det.

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 5 dage siden #3

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Nedslående læsning. Men jeg holder stadigvæk fast i at han er fortid til sommer.

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 5 dage siden #4

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Det var samme dans med Kaka. Forhåbentlig bliver det ikke ligeså langstrukket et forløb.

Hvordan kan man ønske at leve et sted, hvor man ikke taler med sine kollegaer? (Pånær de af holdkammeraterne som taler engelsk)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 5 dage siden #5

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Det var samme dans med Kaka. Forhåbentlig bliver det ikke ligeså langstrukket et forløb.

Hvordan kan man ønske at leve et sted, hvor man ikke taler med sine kollegaer? (Pånær de af holdkammeraterne som taler engelsk)

Jeg skulle lige til at skrive det. Jeg mistede stort set al min respekt for Kaká dengang han var i klubben.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 5 dage siden #6

• Doc.juego
  • Doc.juego's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
BBB skrev:

Jeg skulle lige til at skrive det. Jeg mistede stort set al min respekt for Kaká dengang han var i klubben.

Synes nu det er den forskel at Kaka var i klubben. 4 år, Bale har været her i 6.
Desuden fik Kaka aldrig rigtig chancen efter hans store knæskade/operation, Mourinho brugte ham herefter næsten aldrig på trods af at han gjorde det ok i de kampe jeg så (så ikke lige så mange kampe i den periode)
Og Kaka angav selv at han ønskede at forlade klubben i sommeren 13.

Så selv om Kaka ikke endte som en succes i klubben synes jeg nu ikke helt det er det samme med Bale.
Bale har i den grad fået chancen i real.

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 5 dage siden #7

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Det er vel ikke op til Bale. Hvis Real Madrid vil sælge ham, så skal han nok forsvinde. Den eneste grund til, at han vil blive, er fordi, at han altid er garanteret spilletid. Hvis klubben køber en ny kant, og den nye træner/Solari fortæller Bale, at han ikke indgår i planerne, tror jeg ikke, at han vil blive. Han ville jo væk inden vi solgte Ronaldo da han ikke var tilfreds med den manglende spilletid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: -#7-, Dios

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 5 dage siden #8

• mortenj
  • mortenj's profilbillede
  • Platin bruger
Hold nu op, hvor er Bale bare begyndt at pisse mig af. Det har bestemt ikke gjort det bedre, at vi nu langt om længe har fået bekræftet, at han ikke taler et eneste ord spansk, og at han ikke gør noget for at integrere sig i truppen. Mage til lad holdning skal man da lede længe efter. Hvor er i øvrigt den gnist og ild i øjnene, som han viste, da han makulerede Marc Bartra på sidelinjen i CdR-finalen '14? Den slags skal man eddermanme kigge langt efter hos waliseren nu om dage. Skader har vel utvivlsomt været en medvirkende årsag til, at han ikke længere har samme eksplosivitet. Det er bare ikke kun fart, han mangler. Han mangler sult. Han er heller ikke spor giftig på langskud længere. Han mangler meget af fordums styrke.

Det er super ærgerligt. Jeg har langt hen ad vejen været stor fortaler for Bale og hans kvaliteter. Jeg har båret min Real-trøje med hans navn på ryggen med stolthed, men jeg kan snart ikke mere.

Der er ikke andet end middelmådighed at spore hos Bale efterhånden. Kom nu lige lidt. Hans tilværelse i Madrid er blevet en sovepude for ham. Han er blandt verdens 5 eller 10 bedst lønnede spillere, hvilket han på ingen måde fortjener, men med den hyre kan man da godt sætte sig ind i, at han helst vil vælge den nemme løsning og bare blive hængende.

Han skal sælges til sommer, mens han stadig er penge værd. Er ligeglad med, hvem vi sælger ham til. Han har ingen fremtid i klubben.
Sidste redigering: 1 måned 5 dage siden af mortenj.

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 4 dage siden #9

• Matamoro
  • Matamoro's profilbillede
  • Guld bruger
Han er verdens bedste indskifter. Han har spillet en afgørende rolle i vores Champions League triumfer. Han vil fortsat kunne afgøre mange kampe som et trumfkort man smider i anden halvleg. Lad os beholde ham. Jeg er ligeglad hvad han tjener. Vi har stadig råd til et par store stjerner i truppen. Om han taler spansk eller ej er heller ikke så vigtigt for mig. Hvis han trives på et hold uden den store kommunikation med medspillerne, er det helt fint for mig.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden af Matamoro.

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 4 dage siden #10

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:
Den eneste grund til, at han vil blive, er fordi, at han altid er garanteret spilletid.

Jeg tror, at det er et spil fra hans side. Hvis han siger, at han ikke vil væk, så må klubben forsøge at kompensere ham. Hvis vi sælger ham for 100 mio. euro, og han skal gå ned til 70% af hans nuværende løn, så må klubben sende en pose lønpenge med til hans næste klub. Som jeg husker det, så gjorde vi det samme med Kaka.

Det er desværre derfor, at nogle spillere kan udholde at spille 5 år uden at være integreret.

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 4 dage siden #11

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Doc.juego skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:

Synes nu det er den forskel at Kaka var i klubben. 4 år, Bale har været her i 6.
Desuden fik Kaka aldrig rigtig chancen efter hans store knæskade/operation, Mourinho brugte ham herefter næsten aldrig på trods af at han gjorde det ok i de kampe jeg så (så ikke lige så mange kampe i den periode)

Så selv om Kaka ikke endte som en succes i klubben synes jeg nu ikke helt det er det samme med Bale.

Faktum er, at de begge har været i klubben alt for længe uden at præstere. Kaká fik i den grad chancen. Özil slog ham bare af i hans 2. sæson, hvor han så lavede en Bale, og blev i klubben alt for længe, og fik alverdens chancer for at spille elendigt.

Kaká ville efter 3 sæsoner ikke forlade Real Madrid, fordi han stadig ville bevise sit værd. Igen er det meget lig situationen med Bale, hvor hans agent er mere aktiv end Mino Raiola, og hele tiden har brug for at udtale, at Bale stadig tror på succes i Real Madrid.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB

Spansk presse: Bale vil ikke væk 1 måned 4 dage siden #12

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
Doc.juego skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:

Faktum er, at de begge har været i klubben alt for længe uden at præstere. Kaká fik i den grad chancen. Özil slog ham bare af i hans 2. sæson, hvor han så lavede en Bale, og blev i klubben alt for længe, og fik alverdens chancer for at spille elendigt.

Kaká ville efter 3 sæsoner ikke forlade Real Madrid, fordi han stadig ville bevise sit værd. Igen er det meget lig situationen med Bale, hvor hans agent er mere aktiv end Mino Raiola, og hele tiden har brug for at udtale, at Bale stadig tror på succes i Real Madrid.

Hvorfor skal spillerne have skylden?

Jeg husker ikke, at Real Madrid på noget tidspunkt forsøgte at afhænde Kaká, ligesom jeg heller ikke - på noget tidspunkt faktisk - har læst, at Real Madrid skulle have interesse i at afhænde Bale.

Det er da for nemt at skyde spillerne i skoen, at de blev/bliver i klubben for længe, hvis klubben har en interesse (hvad end den så er) i at holde på dem, og spillerne føler sig værdifulde.

Pérez udtalte faktisk følgende om Kaká, da der, tilbage i 2012, florerede rygter om, at Real Madrid ønskede at sælge brasilianeren:

"Kaka has earned us lots of money. He came to the club three years ago as an investment that has brought us big profits. Economically speaking, it's a transfer that has borne fruits."

Der er ingen tvivl om, at det var Pérez' incitament til at holde på sin brasilianske 'galactico' for at malke det sidste ud af ham. Året efter gik Kaká så ud og anmodede om at blive solgt, selvom han lige havde nettet to gange mod Deportivo la Coruña (og det vidner da om noget om format):

"I want to leave. I think it’s the best thing for me and for the club. I'm trying to solve it before Monday”

Og mht. Bale har jeg heller ikke læst seriøse rygter om, at Real Madrid vil af med ham, og det skyldes formentlig, ligesom med Kaká, at waliseren er den sidste "galactico", som vores klub tjener en god skilling på via trøjesalg rundt om i verden.

Jeg mener, som mange andre, at tiden har indhentet Bale og han skal videre for at få det bedste ud af sine sidste år af sin karriere, men hvis han vitterlig ikke vil væk (og derfor er tilfreds med en perifer rolle) og Real Madrid ikke vil sælge, er det bare en svær situation. Det er dog ikke Bale, der skal gøres til syndebuk. Slet ikke.

Steen opsummerede det glimrende med ordene:

"Det er vel ikke op til Bale. Hvis Real Madrid vil sælge ham, så skal han nok forsvinde."

Og så længe Pérez kan se en økonomisk værdi i Bale, bliver han ikke solgt. Sådan tror JEG, det hænger sammen. I hvert fald med Pérez i Real Madrid, hvor det økonomiske og sportslige ikke altid har gået hånd i hånd.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.