Optakt: Endnu en Clasico

7 år 4 måneder siden #61 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: Endnu en Clasico

Kiwes skrev:

henrikcomn skrev:

Raul7-2880 skrev: Selvom det selvfølgelig var forventet så er det sgu træls at el clasico ikke længere er jævnbyrdig. Fuld Barca dominans igen igen.
Frygter at vi møder dem i CHL hvor ydmygelsen bliver fuldkommengjort.

Køb nu for helvede Hazard og send Vinicius til skud-træningslejr!! og en eller anden angriber med mål i støvlerne. Lewandowski er vel det bedste og mest realistisk bud. Vi købte med stor succes 30-årige Van Nistelrooy. Velkommer også 30-årige Lewandowski

Kampene har vel ikke været mere jævnbyrdige på banen i årtier end de sidste to kampe?
Barca skal også stramme sig gevaldigt op til næste sæson hvor Real kun kan blive bedre.

Nemlig de har været utrolig tætte - og rent spilmæssigt synes jeg faktisk at vi var bedst. Mærkeligt når man tænker på at vi i de seneste 2 kampe samlet har tabt 4-0

Vi var klart bedst sidst og de var noget bedre i dag.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Kimbo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #62 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Optakt: Endnu en Clasico

Kimbo skrev:

Raul7-2880 skrev: Selvom det selvfølgelig var forventet så er det sgu træls at el clasico ikke længere er jævnbyrdig. Fuld Barca dominans igen igen.

Stop stop stop det overlever jeg ikke

Vi har fået el clasico nok for i år nu. Jeg bliver nød til at spise lykkepiller for at klare resten af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

7 år 4 måneder siden #63 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Optakt: Endnu en Clasico

Kimbo skrev:

Det positive ved denne sæson er vel, at Perez er tvunget til at købe spillere fra den øverste hylde i stedet for spillere som Diaz og Mariano
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 4 måneder siden #64 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Optakt: Endnu en Clasico

asp3200 skrev: Vi er bare ikke bedre. Ronaldo effekten.

Kom så sommer med nyt kvalitets blod, glæder mig. Godt vi bliver revet rundt af barcelona og måske ajax kan sende os helt ud. Så må perez da komme til lommerne og indse alvoren.

Ledelsen har fejlet.

Det er Solaris skyld, at han ikke har fået mere ud af dette "verdensklasse hold". Bale havde jo været Balon D'or kandidat til næste sæson, hvis det ikke havde været for Solari.

7 år 4 måneder siden #65 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Optakt: Endnu en Clasico
SLET
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Raul7-2880.

7 år 4 måneder siden #66 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Optakt: Endnu en Clasico

Real HWL skrev:

Kimbo skrev:

Vi har fået el clasico nok for i år nu. Jeg bliver nød til at spise lykkepiller for at klare resten af sæsonen.

Det er dog opløftende at vi har så gode unge spillere. Jeg sælger gerne de næste par år for at få et stort hold igen. Det her er frusterende at overvære, men der har været værre perioder i mod svanserne fra Barca. Det er bare realiteterne, og madridismoen bliver ikke glad før denfår et hold, der er sin rygte værdigt.

7 år 4 måneder siden #67 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Optakt: Endnu en Clasico
Hvorfor giver folk Feder under 3 i karakter??? Ja han laver en dårlig dybdeaflevering, men laver ellers et super indhop med mange gode erobringer!! Håbløst
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Kiwes, MadridistaPorVida, El Siete

7 år 4 måneder siden #68 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Optakt: Endnu en Clasico

Fondo_Sur skrev:

Real HWL skrev:

Kimbo skrev:

Det er dog opløftende at vi har så gode unge spillere. Jeg sælger gerne de næste par år for at få et stort hold igen. Det her er frusterende at overvære, men der har været værre perioder i mod svanserne fra Barca. Det er bare realiteterne, og madridismoen bliver ikke glad før denfår et hold, der er sin rygte værdigt.

Syntes det hele ser sort ud efterhånden. Jeg glæder mig ingengang til sommer mere hvis det er Mourinho der står til at overtage trænersædet.

7 år 4 måneder siden #69 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Optakt: Endnu en Clasico
Jeg har svært ved at forstå hvorfor folk herinde er så negative imod Mou. Han har unægteligt mange af de egenskaber vi stræber efter i en træner; hans spidskompetence må betegnes som at få en flok middelmådige spillere til at overpræstere over en sæson eller to, og det er da præcis hvad vi har brug for nu.
Har folk glemt at det var ham der startede vores enormt succesfulde (netop overstået) æra med CL sejre? Han tog det første skridt med truppen der er så svært. Som jeg ser det er det da præcis hvad vi har brug for igen. To år med ham og så er vi på rette spor igen. Så kan ZZ-typerne komme efter det. Lige nu har vi brug for en der kan få vores lusende trup til at overpræstere indtil investeringerne i unge spillere forhåbentlig begynder at give pote om et par år
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Jonas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum