Officielt: Zidane er træner til 2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid kommer selvfølgelig til at bruge mange penge men slet ikke i den størrelsesorden folk tror. De har som sagt skiftet strategi selv om de fleste ikke vil erkende det. Mit bud er at der bliver brugt moderat mange penge. Hvad kan man så få for moderat mange penge? Militao til forsvaret, Lo Celso og Christian Eriksen til midtbanen, Nicolas Pepe til højrekanten. Angriberen er den sværeste at finde. Cavani måske
På den måde er der stadig plads til de store satsninger med Vinicius og Rodrygo. Jeg tror at Ceballos og Ødegaard ryger ud i kulden. De passer ikke til Zidanes smag. Kovacic derimod kunne godt få en chance igen.
Matamoro skrev: Der kommer en angriber, højrekant, to midtbanespillere og en central forsvarspiller. Måske også en venstreback hvis Marcelo smutter.
Real Madrid kommer selvfølgelig til at bruge mange penge men slet ikke i den størrelsesorden folk tror. De har som sagt skiftet strategi selv om de fleste ikke vil erkende det. Mit bud er at der bliver brugt moderat mange penge. Hvad kan man så få for moderat mange penge? Militao til forsvaret, Lo Celso og Christian Eriksen til midtbanen, Nicolas Pepe til højrekanten. Angriberen er den sværeste at finde. Cavani måske
På den måde er der stadig plads til de store satsninger med Vinicius og Rodrygo. Jeg tror at Ceballos og Ødegaard ryger ud i kulden. De passer ikke til Zidanes smag. Kovacic derimod kunne godt få en chance igen.
Jeg tror du har ret mht. pengene, men med al respekt så lyder det der som en trup der taber hjemme til Leganes i Copa del Rey og ender 20 point bag førerholdet i ligaen. Ronaldo er der ikke til at redde Zidane gang på gang, så jeg kan simpelthen ikke forestille mig at hans nye tid bliver en succes hvis vi ikke får en absolut verdensklasse offensiv spiller ind.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
mortenj skrev: Ved godt, det er fuldstændig ligegyldigt i det store billede, men gad godt vide, hvor heftig en løn Zidane og agenten har været i stand til at forhandle hjem på denne kontrakt – set i forhold til forrige kontrakt. Også på det punkt må de have haft gode kort på hånden overfor Perez.
€16M årligt, så vidt jeg har læst.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men hvem siger den strategi ikke er lagt på hylden for en stund, taget denne historisk ringe sæson i betragtning? Zidane elsker klubben, klart, men jeg nægter at tro på han er kommet tilbage til samme vilkår som sidst, og til et hold han ved har brug for nyt blod.Matamoro skrev: Der kommer en angriber, højrekant, to midtbanespillere og en central forsvarspiller. Måske også en venstreback hvis Marcelo smutter.
Det er bare rygter, men de siger at der ligger €350M klar til sommeren. Og det er vel og mærke uden salg, og her er Bale og James jo garant for 100M+, samt at vi måske sælger Kovacic og et par andre til samme beløb. Udover det falder anden halvdel af Ronaldos transfer også, så man burde, i det scenarie, have over 500M. Det er altså rigtig, rigtig mange penge at lege med.
Du har ret i at vi har ændret strategi, men viser muligheden sig for den rette spiller, så bruger klubben penge, hvilket jo er bevist med den fejlslagne handel med Mbappe i 2017, hvor der blev lagt 180M på bordet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
#MeTooBoBan skrev:
Me2
El Siete skrev:
Men hvem siger den strategi ikke er lagt på hylden for en stund, taget denne historisk ringe sæson i betragtning? Zidane elsker klubben, klart, men jeg nægter at tro på han er kommet tilbage til samme vilkår som sidst, og til et hold han ved har brug for nyt blod.Matamoro skrev: Der kommer en angriber, højrekant, to midtbanespillere og en central forsvarspiller. Måske også en venstreback hvis Marcelo smutter.
Det er bare rygter, men de siger at der ligger €350M klar til sommeren. Og det er vel og mærke uden salg, og her er Bale og James jo garant for 100M+, samt at vi måske sælger Kovacic og et par andre til samme beløb. Udover det falder anden halvdel af Ronaldos transfer også, så man burde, i det scenarie, have over 500M. Det er altså rigtig, rigtig mange penge at lege med.
Du har ret i at vi har ændret strategi, men viser muligheden sig for den rette spiller, så bruger klubben penge, hvilket jo er bevist med den fejlslagne handel med Mbappe i 2017, hvor der blev lagt 180M på bordet.
Jeg har også læst €500+ mio., men jeg har svært ved at forestille mig så stor en sum blive sluppet løs på transfers på et vindue. Så er vi i hvert fald henne omkring, hvor Hazard bliver hentet (på trods af transferkarantæne til Chelsea) samt endnu en verdensstjerne til angrebet... og så er der stadig råd til en enormt dyr midtbanespiller.
Jeg glæder mig helt vildt til sommer!
Jeg ser det ikke som værende urealistisk at man bruger så mange penge som der nævnes. PSG brugte 400 mio på to spillere i samme vindue, selvom de allerede var i bekneb med FFP, og man må formode at Real har højere indtægter end dem, i hvert fald hvis man ser bort fra de mere shady penge der måske kommer ind hos PSG. Real har ikke købt en dyr spiller siden Bale og James, og de må formodes begge at blive solgt til, trods alt, priser der i hvert fald kan dække en evt. Hazard-handel.
Der burde være store penge at handle for, hvis det er den vej man ønsker at gå, og det lader til at være nødvendigt. Det skulle i øvrigt ikke undre mig om der til den tid kommer en offentlig kritik af det fra Barcas præsident ligesom sidst, selvom de selv lige har gjort det samme, og sikkert også kommer til det igen når trøje nr. 10 bliver ledig.
Mange efterspørger en overhaling af truppen til sommer, men det afviser præsidenten:
- Der vil kun blive foretaget de ændringer, der er nødvendige at lave.
Det lyder ikke som om RM har tænkt sig at bruge mange penge.
By the way. Hvorfor er der artikeler, så som den på forsiden hvor jeg har hentet dette fra, som ikke kan kommenteres? Eller også går der til fra de er slået op, til de kan kommenteres?