Marca: Her er Real Madrids transferemner

7 år 4 måneder siden #1 af Nicklas

Så blev det tid til at lege Football Manager for redaktionen på Marca. Det er efterhånden så klart som det kan være, at Real Madrid kommer til at bruge penge denne sommer - og mange af dem. Sæsonen er forløbet katastrofalt, og ledelsen tog det første skridt ved at genansætte Zidane, og give ham mere magt, end han havde i sin forrige periode.

Ifølge Marca kigger Real Madrid sig om efter spillere til både forsvar, midtbane og angreb, og der er kæmpenavne blandt buddene på, hvem der skal føre klubben tilbage til toppen allerede fra næste sæson.

Éder Militão blev som bekendt den første forstærkning til næste sæson, men mere vil som bekendt have mere, og Real Madrid er ikke færdige med at kigge efter spillere til centerforsvaret. Her melder Marca, at Ajax’ Matthijs De Ligt topper listen, som han også gør i en række andre europæiske topklubber, bl.a. Barcelona og Juventus. Man kunne også kigge mod Serie A, hvor Inters Milan Skriniar og Napolis Kalidou Koulibaly er interessante.

På venstre back har Marcelo set slidt ud i denne sæson, og spekulationer om hans fremtid gør, at man har radaren ude efter et alternativ på venstre back. Her er der ingen favorit, men spillere som Marcos Alonso, Jose Gaya, Alejandro Grimaldo og David Alaba nævnes.

Tidligere i dag kunne vi skrive om, at PSG øjner muligheden for at lokke Toni Kroos til byernes by, og selvom det er tvivlsomt om Zidane vil lade ham gå, melder Marca, at der kigges efter både en defensivt orienteret midtbanespiller og en offensivt orienteret midtbanespiller. Til den mere defensive rolle skulle Sergej Milinkovic-Savic, Thiago Alcantara, Miralem Pjanic og Paul Pogba være under luppen.

På den offensive midtbane er Christian Eriksen og Eden Hazard rangeret højest, mens Pablo Sarabia, Suso, Zaniolo og Kai Havertz er de mere betalelige emner.

Selvfølgelig skal Real Madrid også ud og kigge efter en angriber, og det er her det potentielt kan blive rigtig dyrt. Harry Kane, Kylian Mbappé og Neymar er de tre foretrukne, mens Mauro Icardi og Pierre-Emerick Aubameyang kommer i anden række. Luka Jovic skulle ligeledes være interessant.

Det eneste der er helt sikkert her, er at Marca skyder med spredehagl.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af zizou21
Ind: Pogba, Kanté, Mbappé, Maxi Gomez og Gaya.
Ud: Bale, Kroos, Kovacic, James.

Vinicius - Benzema - Mbappé
Isco
Pogba - Kanté
Marcelo - Ramos - Varane - Odriozola
Courtois

Ved ikke om det er realistisk, men kæft jeg håber Perez åbner den store pung til sommer. Vinicius og Rodrygo kan slåsse om LW og presse hinanden til max udvikling. Modric, Casemiro og Ceballos i rotation på midtbanen. Carvajal og Odriozola i kamp om højrebacken. Militao/Nacho som backup til midterforsvaret. Courtois Og Navas i kamp om målet. Så mangler vi ‘kun’ konkurrence til Marcelo og Benzema - Maxi Gomez og Gayá? Jeg ser ikke Reguillon eller Mariano som relevante.

Med de udskiftninger holder vi en stærk stamme, samt for sultne superstjerner ind - der er klar til at kæmpe med om ALT fra dag ét!

Lets go!

Hala
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved zizou21.

7 år 4 måneder siden #3 af Doc.juego

zizou21 skrev: Ind: Pogba, Kanté, Mbappé, Maxi Gomez og Gaya.
Ud: Bale, Kroos, Kovacic, James.

Vinicius - Benzema - Mbappé
Isco
Pogba - Kanté
Marcelo - Ramos - Varane - Odriozola
Courtois

Ved ikke om det er realistisk, men kæft jeg håber Perez åbner den store pung til sommer. Vinicius og Rodrygo kan slåsse om LW og presse hinanden til max udvikling. Modric, Casemiro og Ceballos i rotation på midtbanen. Carvajal og Odriozola i kamp om højrebacken. Militao/Nacho som backup til midterforsvaret. Courtois Og Navas i kamp om målet. Så mangler vi ‘kun’ konkurrence til Marcelo og Benzema - Maxi Gomez og Gayá? Jeg ser ikke Reguillon eller Mariano som relevante.

Med de udskiftninger holder vi en stærk stamme, samt for sultne superstjerner ind - der er klar til at kæmpe med om ALT fra dag ét!

Lets go!

Jeg må igen spørge folk hvorfor de er så utilfredse med Mariano som backup ? Han har jo spiller så lidt at han på ingen måde kan have have vist om han er en god nok back Up eller ej.
Hvorfor vil man bruge penge på at hente en ny back Up, som skal vende sig til klubben etc. For at de også kan få 5. Min hist og her ?

Mariano har spillet sølle 406 min , fordelt på 15 kampe, dvs i gennemsnit har han 27 min. På banen.
Med det præstere han et mål PR 203. Min. Hvilket ikke er fantastisk, overhovedet, men han har også haft 2 skader. Og så få minutter at blot 1 mål skubber snittet til 1 mål hver 135 min istedet for 203 (meget stort udsving og usikkerhed!)
De forrige 2 sæsoner har han følgende stats:

17/18
Mål hver 156.5 min (21 i alt)
Involvering i mål hver 121,7 min (6 assist)

16/17
Har han følgende vanvittige stats (på meget smalt Antal minutter, så meget usikker )
Mål hver 60,4 min (5 mål)
Involvering i mål hver 43,14 min. (2 assist).

Til sammenligning har benzema følgende stats for denne sæson. :
Mål hver 163.5 min
Involvering hver 116.1 min (flot!)
45 kampe og får i gennemsnit 80 min. PR. Kamp.

Bare så folk har en fornemmelse af tallene.

Min pointe er ikke at Mariano er verdens bedste angriber, eller overhovedet at han skal være første angriber.
Min pointe er at jeg har svært ved at se at man kan finde en bedre back Up end ham.
Han er 25, glad for klubben, alle historier fortæller at han er en arbejdshest på træningsbanen, han er energisk og "aggressiv" og har en rigtig målnæse.
Behold nu bare ham som back Up, istedet for at få en anden angriber i 1 sæson der får 10 min. Hist og her og aldrig falder til.
Og så synes jeg nu han har fortjent lidt mere tid end hvad det er blevet til.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Doc.juego.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, El Siete

7 år 4 måneder siden #4 af Cristiano7
Kunne være lækkert med disse spillerindkøb til at styrke hele truppens bredde ;
Sadio Mane, Kylian Mbappe, Matthjis de Ligt og Ngolo Kante.

Og så Rodrygo & Militao (som begge er allerede er købt).

Leveret af Kunena Forum