AS: Bale bliver solgt til sommer

7 år 4 måneder siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne AS: Bale bliver solgt til sommer

Dios skrev:

Zyconith skrev:

BillovFO skrev: Ej mu må det stoppe. Ingen siger at Bale skal være professor i spansk, men man skal ihvertfald i det mindste skulle kunne at kommunikere på spansk basic niveau efter 6! År i klubben.

Hvorfor skal man det?

Mig bekendt, så foregår al kommunikation til træning på spansk. Er det sandt, så er det vel svar nok, eller?

Samt Zidanes taler i pausen. RM har selv offentliggjort videoer af pausen i CL finalen.
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #14 af El Siete
Og så læser man pludselig denne udtalelse fra Odriozola at Bale snakker perfekt spansk.
www.goal.com/en-us/news/bale-speaks-perf...prj2dfs1q4rbxaa8gh5e

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 4 måneder siden #15 af Mathiaska
Den debat om Bale og hans spansk kunnen er blevet meget unuanceret synes jeg. Selvfølgelig kan han forstå det spansk der er nødvendigt for ham. Fodbold termer som han har hørt på hver dag i 6 kan han naturligvis både forstå og selv bruge. Det samme med teamtalks. At tro andet er naivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 4 måneder siden #16 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne AS: Bale bliver solgt til sommer

Mathiaska skrev: Den debat om Bale og hans spansk kunnen er blevet meget unuanceret synes jeg. Selvfølgelig kan han forstå det spansk der er nødvendigt for ham. Fodbold termer som han har hørt på hver dag i 6 kan han naturligvis både forstå og selv bruge. Det samme med teamtalks. At tro andet er naivt.

Det er jo som sådan heller ikke det som er debatten. Debatten går, som jeg ser det, mest på at Bale ikke er integreret ordentligt på holdet, og det viser de interviews med Marcelo og Courtois jo også med al ønskelig tydelighed. Jeg er sgu ret ligeglad med om spillerne er venner eller ej, men når det begynder at snige sig ind på banen at Bale er et fremmedlegeme (hvilket jeg personligt synes det har gjort), så bliver det jo et problem med hans modvilje i forhold til ordentlig integration.

Men det bliver forhåbentligt snart en ligegyldig diskussion, når Bale forsvinder til sommer, for jeg må da indrømme at jeg egentlig også er ved at være ret træt af at diskutere, samt læse, både det ene og det andet omkring vores waliser.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

7 år 4 måneder siden #17 af Ramos4

Mathiaska skrev: Den debat om Bale og hans spansk kunnen er blevet meget unuanceret synes jeg. Selvfølgelig kan han forstå det spansk der er nødvendigt for ham. Fodbold termer som han har hørt på hver dag i 6 kan han naturligvis både forstå og selv bruge. Det samme med teamtalks. At tro andet er naivt.

Sæt dig og se én af videoerne bagom vores CL-finaler. Alt foregår på spansk. Bale sidder som den eneste helt for sig selv. Er slet ikke i nærheden af de andre spillere. Fuldstændig et fremmedlegeme.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 måneder siden #18 af Zyconith

-#7- skrev:

Det er jo som sådan heller ikke det som er debatten. Debatten går, som jeg ser det, mest på at Bale ikke er integreret ordentligt på holdet, og det viser de interviews med Marcelo og Courtois jo også med al ønskelig tydelighed. Jeg er sgu ret ligeglad med om spillerne er venner eller ej, men når det begynder at snige sig ind på banen at Bale er et fremmedlegeme (hvilket jeg personligt synes det har gjort), så bliver det jo et problem med hans modvilje i forhold til ordentlig integration.

Men det bliver forhåbentligt snart en ligegyldig diskussion, når Bale forsvinder til sommer, for jeg må da indrømme at jeg egentlig også er ved at være ret træt af at diskutere, samt læse, både det ene og det andet omkring vores waliser.

Sikke mange postulater og demagogiske greb du kan komme med i et indlæg.

Lad dog være med at affeje Mathiaskas indlæg med at debatten er anden. Du afgør vel ikke alene hvad debatten skal gå på? Som du selv siger, så er du træt af nyheder og debat om Bale, så måske du bare skulle holde dig langt væk fra den istedet for at reproducere den - især når du ikke bidrager med andet end en fordrejning af virkeligheden der stemmer overens med dine synsninger.

For det andet har du intet belæg for at postulere at Bales spil på banen har noget som helst med hans sociale integration, som du igen, i virkeligheden ikke ved noget om. Du finder på et problem og dens kausalitet, som du så problematiserer.

Sidst men ikke mindst, kunne det være at Marcelo og Courtois måske skulle til at koncentrere sig lidt mere om deres spil på banen, end at promovere sig selv gennem alle mulige dumsmarte fortolkninger af hvad der sker omkring dem.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Leveret af Kunena Forum