Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid

7 år 4 måneder siden #1 af Nicklas

Paul Pogba er på det seneste blevet sat i forbindelse med Real Madrid, ligesom han gjorde det umiddelbart inden skiftet til Manchester United, og med hans udtalelser om, at Real Madrid er en drømmeklub har rygterne kun taget fart. AS skrev forleden, at Pogba allerede har besluttet sig for at skifte væk fra England, og her står Real Madrid og Juventus altså klar til at tage imod med åbne arme.

Paul Pogbas agent, Mino Raiola, har sat krav til den løn hans klient skal have i sin kommende klub, hvis det skulle lykkes at få lokket ham væk fra Manchester United til sommer. Og det er ikke småpenge den høje franskmand skal have, selv for en klub som Real Madrid. Kravet fra Raiola lyder nemlig på hele €16 millioner om året, hvilket vil gøre ham til den bedst betalte spiller i klubben foran Gareth Bale, som tjener €14 millioner og Sergio Ramos, som tjener €11 millioner, skriver Torino-avisen TuttoSport.

Verdensmesteren tjener i øjeblikket €10 millioner i Manchester United, hvor han har kontrakt frem til 2021. Og de engelske giganter er heller ikke meget for at sælge. Sidste år afviste de FC Barcelona i døren og de planlægger at gøre det samme denne gang, hvis Real Madrid banker på. Ole Gunnar Solskjær ser nemlig Pogba som en af de absolutte nøglespillere på det hold, han håber på at få lov til at bygge op startende fra næste sæson, skriver Evening Standard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #2 af BBB
Han skal selvfølgelig ikke have en lønstigning på 60%, uden at der går noget den anden vej. Han er simpelthen ikke blevet så meget bedre i sin tid i United.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 4 måneder siden #3 af Fondo_Sur
Kravet til Pogba hvis han vil skifte til Real Madrid er at han skifter agent. Det der kan man ikke arbejde med.

7 år 4 måneder siden #4 af Jonas
Jeg kan virkelig ikke se ideen i at hente ham. Han er ikke pengene værd og vi har ikke brug for endnu en diva i truppen - og da slet ikke én uden skyggen af evnerne til at bakke det op. Det vil blive en ny Bale-saga hvor man henter en dyr, fejlcastet spiller som prestigeprojekt og vi fans ender med at bande ham langt væk de næste 5-10 år.

7 år 4 måneder siden #5 af Ramos4

Jonas skrev: Jeg kan virkelig ikke se ideen i at hente ham. Han er ikke pengene værd og vi har ikke brug for endnu en diva i truppen - og da slet ikke én uden skyggen af evnerne til at bakke det op. Det vil blive en ny Bale-saga hvor man henter en dyr, fejlcastet spiller som prestigeprojekt og vi fans ender med at bande ham langt væk de næste 5-10 år.

Efter en mildest talt skidt sæsonstart for United, har Pogba pt. 15 kasser og 10 assists for sæsonen. Manden er VM vinder og EM sølvvinder.

Selvfølgelig har han skyggen af evnerne.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 4 måneder siden #6 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev:

Jonas skrev: Jeg kan virkelig ikke se ideen i at hente ham. Han er ikke pengene værd og vi har ikke brug for endnu en diva i truppen - og da slet ikke én uden skyggen af evnerne til at bakke det op. Det vil blive en ny Bale-saga hvor man henter en dyr, fejlcastet spiller som prestigeprojekt og vi fans ender med at bande ham langt væk de næste 5-10 år.

Efter en mildest talt skidt sæsonstart for United, har Pogba pt. 15 kasser og 10 assists for sæsonen. Manden er VM vinder og EM sølvvinder.

Selvfølgelig har han skyggen af evnerne.

Han har været god på det seneste, men det er stadigt svært at sige om han kunne præstere i et Kroos/Modric niveau (når de ikke ligner udløbede typer). Hans bedrifter for landsholdet vægter jeg personligt ikke så højt, da han for det meste “bare” har dækket op på midten. Det kan lyde ignorant, men det skal selvfølgeligt ses i lyset af, at vi ikke skal have en ny Bale ind.

Pogba må meget gerne komme til. Han har helt sikkert evner man kunne bruge som fx hans atletiske evner. Men han skal ikke hentes for et hovedløst beløb!
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

7 år 4 måneder siden #7 af PMO

Hvem skal RM så hente? Jeg får kronisk lange løg hvis den nuværende trup ikke får en seriøs overhaling og der kommer nye, sultne og interessante spillere ind.

7 år 4 måneder siden #8 af Jonas
@ Ramos4

Jeg mente evnerne til at retfærdiggøre en dårlig opførsel. Han er i min optik en OK spiller, men han har indtil nu været enormt svingende i niveau og har skabt store problemer pga hans dårlige opførsel. Hvis han havde evner ala Messi eller CR, så kunne man måske bedre se igennem fingre med at han er en klovn og man kunne retfærdiggøre overfor truppen at han ville få lidt længere snor.

Jeg regner ikke landsholdsfodbold for noget. Dertil er niveauforskellen mellem holdene for stor og hvor du er født afgør i større omfang hvilke trofæer du kan vinde fremfor dine evner.

@ PMO

Jeg ved det ikke. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle åbenlyst gode gode muligheder på markedet. Der er mange OK spillere der måske ville gøre det fint for holdet (e.g. Eriksen eller Pogba), men de er jo latterligt dyre. Når klubben giver astronomiske beløb for spillere så er de tvunget til at blive en succes og klubben vil forcere det langt ud over det pinlige (som vi har set med Bale). Hvis klubben giver et astronomisk beløb for en spiller der blot er OK så er risikoen for at du ender i en Bale-situation relativt stor.
Når det er sagt så er jeg dog helt enig i at vi har brug for noget til midtbanen (og angrebet, men det er en anden snak). Det er en umulig situation.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 4 måneder siden #9 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid

Jeg tror ellers det kunne blive helt vanvittigt med Pogba. Jeg havde ikke den tanke tidligere, men det er virkelig en midtbanespiller med mål og assists i støvlerne. Han har meget at byde ind med og så slår han mig egentlig ikke som en diva. Han er 100% sikkert mega skør og en sjov type, men han har præsteret flot at to store klubber i to forskellige ligaer samt på landsholdet, så der er ikke noget i hans personlighed, der har sat en stopper for talentet. Han tager chancer i sit spil, han sætte en mand og kommer med noget power, som Kroos i den grad mangler. For mig er det en no brainer at få lavet det bytte på midtbanen.

7 år 4 måneder siden #10 af Fondo_Sur
I dag spilede United hjemme mod Watford. Pogba spillede hele kampen og var dårlig i alle 90 minutter. Dårlige beslutninger hele kampen igennem.

Man kan aldrig vide det på forhånd, men specielt taget prisen i betragtning, så ligner han et dårligt eventuelt køb.

7 år 4 måneder siden #11 af PMO

Fondo_Sur skrev: I dag spilede United hjemme mod Watford. Pogba spillede hele kampen og var dårlig i alle 90 minutter. Dårlige beslutninger hele kampen igennem.

Man kan aldrig vide det på forhånd, men specielt taget prisen i betragtning, så ligner han et dårligt eventuelt køb.

Så kan man ikke købe nogen spillere. Alle kan have en dårlig dag.

7 år 4 måneder siden #12 af Fondo_Sur

PMO skrev:

Fondo_Sur skrev: I dag spilede United hjemme mod Watford. Pogba spillede hele kampen og var dårlig i alle 90 minutter. Dårlige beslutninger hele kampen igennem.

Så kan man ikke købe nogen spillere. Alle kan have en dårlig dag.

Ja, det kan godt være at han hakker nogle langskud ind i næste kamp eller scorer et flot mål på hovedet. Men men men ...

Det skal ikke forstyrre det reelle niveau spilleren befinder sig på.

Leveret af Kunena Forum