Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid

Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid 1 måned 3 uger siden #25

• doven
  • doven's profilbillede
  • Junior bruger
PMO skrev:
doven skrev:
PMO skrev:
Fondo_Sur skrev:
PMO skrev:
Fondo_Sur skrev:
PMO skrev:
Fondo_Sur skrev:
I dag spilede United hjemme mod Watford. Pogba spillede hele kampen og var dårlig i alle 90 minutter. Dårlige beslutninger hele kampen igennem.

Man kan aldrig vide det på forhånd, men specielt taget prisen i betragtning, så ligner han et dårligt eventuelt køb.

Så kan man ikke købe nogen spillere. Alle kan have en dårlig dag.

Ja, det kan godt være at han hakker nogle langskud ind i næste kamp eller scorer et flot mål på hovedet. Men men men ...

Det skal ikke forstyrre det reelle niveau spilleren befinder sig på.

Han har stadig haft en bedre sæson en RMs midtbane.
Modric 39 kampe, 4 mål, 6 assists
Kroos 36 kampe, 1 mål, 5 assists
Casemiro 37 kampe, 4 mål, 1 assists
Pogba 37 kampe, 14 mål, 11 assists

De tre midtbane folk fra RM har samlet scoret 5 mål mindre end Pogba og kun lavet 1 assist mere - holde da kæft en stærk sæson RMs midtbane har gang i.
Pogba kan kun være en opgradering.

Kilde: transfermarkt

Ja for det er fuldkommen ligegyldigt hvordan Pogba reelt spiller.

Det giver kun “meget lidt” mening at vurdere en midtbanespiller ud fra disse mål-statistikker. Det håber jeg at du vil indrømme.

Pogba har, siden OGS overtog, været en dygtigt midtbanespiller. Hans sæson har været meget bedre end dem som spiller fast i RM - derfor er han interessant. At han har enkelte udfald, gør ham ikke elendig.
Det er vel ingen hemmelighed at vores midtbane har været mildest talt ringe i denne sæson, så hvis det er kriteriet er der jo mange spillere der er interessante.

Jeg synes ikke Pogba er bedre end hverken Modric eller Kroos når de er i form

Og hvornår har de sidst været i form? Modric under VM?
Helt okay ikke at ønske Pogba til klubben, men det kan ikke være på det grundlag, at han IKKE er bedre end førnævnte - for det har han vist i denne sæson.

Og hvorfor giver det “meget lidt” mening at sammenligne stats? Det giver da et billede af en spiller som bidrager med flere mål end hvad der er nu.
Hvis Pogba får kritik for at være svingende så skal man ikke langt tilbage her på sitet for at finde ud af at den generelle holdning er, at Eriksen er også er svingende.
Jeg er ikke pro Pogba eller pro Eriksen, men jeg er anti “lad os beholde de gamle spillere én sæson mere”.
Jeg tror den dårlige form på midtbanen mest af alt skyldes at vores angreb har været endnu dårligere. Vores midtbane har jo aldrig været med til at score mange mål, men har været for at kontrollere spillet og sørge for at sende bolden videre til angrebet som så klare resten. Problemet i denne sæson er jo så bare, at angrebet ikke har klaret resten, og så kommer det arbejde, som vores midtbane i lang tid har været god til, til at se lidt ligegyldigt ud. Derfor vil jeg langt hellere forstærke angrebet, for det tror jeg samtidig kommer til at forbedre midtbanen.
Jeg kan som sådan sagtens se fidusen i Pogba, men håber bare ikke vi kommer til at bruge kræfter på at hente ham til fordel for angrebet. Kunne man få ham som en billig side dish efter at have købt godt ind til angrebet, så ville jeg ikke have noget i mod det, men det synes jeg ikke virker realistisk.
The administrator has disabled public write access.

Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid 1 måned 3 uger siden #26

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
@PMO

I en målstatistik ser du blandt andet ikke de mange dumme beslutninger Pogba foretager sig i løbet af en kamp.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden af Fondo_Sur.

Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid 1 måned 3 uger siden #27

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
Fondo_Sur skrev:
@PMO

I en målstatistik ser du blandt andet ikke de mange dumme beslutninger Pogba foretager sig i løbet af en kamp.

Så hans average rating på whoscored er kun baseret på mål og assist? Og ikke på hans overordnede præstation? Nej vel.

Det er ikke til at have en debat kørende med en som ikke gider forholde sig til statistik og tal. Kom i det mindste med konkrete målbare beviser som underbygger din påstand - ikke bare din egen mening.

Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid 1 måned 3 uger siden #28

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
PMO skrev:
Fondo_Sur skrev:
@PMO

Så hans average rating på whoscored er kun baseret på mål og assist? Og ikke på hans overordnede præstation? Nej vel.

Det er ikke til at have en debat kørende med en som ikke gider forholde sig til statistik og tal. Kom i det mindste med konkrete målbare beviser som underbygger din påstand - ikke bare din egen mening.

Rating på whoscored er så vidt jeg husker brugerbestemt, så den kan du ikke bruge til så meget. Det er brugere, der ser RM's kampe, der bedømmer Modric og omvendt med Pogba. Så de har ikke engang samme referencepunkt.

Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid 1 måned 3 uger siden #29

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
BBB skrev:
PMO skrev:
Fondo_Sur skrev:
@PMO

Rating på whoscored er så vidt jeg husker brugerbestemt, så den kan du ikke bruge til så meget. Det er brugere, der ser RM's kampe, der bedømmer Modric og omvendt med Pogba. Så de har ikke engang samme referencepunkt.

www.whoscored.com/Explanations

Jeg forholder mig blot til det de skriver, det kan selvfølgelig være BS, men igen, flere steder bruger sitet som reference, hvorfor jeg syntes det var relevant.

Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid 1 måned 3 uger siden #30

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
PMO skrev:
BBB skrev:
PMO skrev:
Fondo_Sur skrev:
@PMO

www.whoscored.com/Explanations

Jeg forholder mig blot til det de skriver, det kan selvfølgelig være BS, men igen, flere steder bruger sitet som reference, hvorfor jeg syntes det var relevant.

Så huskede jeg forkert.Tak for opklaringen.
Følgende bruger(e) har sagt tak: PMO

Paul Pogba kræver høj løn i Real Madrid 1 måned 3 uger siden #31

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
Jeg fandt ud af sitet simpelthen har en nem mulighed for at sammenligne spillere med hinanden, sjov og nyttig funktion.

Pogba, Modric, Kroos
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden af PMO. Begrundelse: Fejl
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.