Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Zidane har bedt om firkløver

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #1

Real logo 241118

Ifølge spansk presse har Zinedine Zidane nu bedt om et firkløver som forstærkninger til den kommende sæson.

Mens man allerede har hentet Eder Militão i Porto, så står Eden Hazard, Paul Pogba og Luka Jovic klar som de næste spillere, som gerne skulle skrive kontrakt med Real Madrid.

Herudover vil man hente en højt profileret forsvarer, såfremt Raphaël Varane fastholder, at han vil væk fra klubben i den kommende sæson.

The administrator has disabled public write access.

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #2

Hvis vi den 31. august ved midnatstid har sikret Militão, Pogba, Hazard og Jovic, hvordan vil I så vurdere transfervinduet?

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #3

• Mølbat
  • Mølbat's profilbillede
  • Platin bruger
Umiddelbart vil jeg sige, at transfervinduet har været acceptabelt. Jeg venter dog med at tro på noget, før Real Madrid udsender en af deres berømte 'Comunicado Oficial', hvor de bekræfter disse handler. De sidste to sommertransfervinduer har pressen nemlig pumpet historier ud omkring, at Los Blancos ville hente alle mulige store navne, men i sidste ende er det kun blevet ved snakken. Jeg vil som fan ikke skuffes længere, og forventer at klubben tager handling i år, og de 4 nævnte spillere er en ganske god begyndelse. Hvis Varane så også smutter, skal man selvfølgelig også tænke på at erstatte ham. Eller så skal man satse stort på Eder Militão. Nu må vi se.

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #4

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Men vi kan vel godt blive enige om, at præmissen er anderledes end i de to foregående sommertransfervindue?

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #5

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Som udgangspunkt ville jeg være fint tilfreds hvis vi ender med at hente Pogba og Hazard. Med hensyn til Jovic, så aner jeg intet om ham. Er der en venlig sjæl der kan fortælle lidt om ham? Hvem minder han om?

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #6

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
Ja til Militao, Pogba og Hazard, og til dels også Jovic, men der nævnes priser omkring €80M for ham og ville han være så meget bedre end Mariano? Alt hypen omkring ham skyldes en halv sæson+ i Bundesligaen.
Det kommer også meget an på hvem man sender afsted, hvis disse spillere kommer til klubben. Bale skal selvfølgelig afsted, men hvem af Modric og Kroos bliver det, osv.

Hazard - 100M
Pogba - 150M
Militao - 50M
Jovic - 80M
=380M

Bale - 70M
Modric - 25M
Kovacic - 50M
James - 60M
Mariano - 20M
Vallejo - 10M
=235M

-145M i alt
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden af El Siete.

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #7

• Kiwes
  • Kiwes's profilbillede
  • Guld bruger
El Siete skrev:
Ja til Militao, Pogba og Hazard, og til dels også Jovic, men der nævnes priser omkring €80M for ham og ville han være så meget bedre end Mariano? Alt hypen omkring ham skyldes en halv sæson+ i Bundesligaen.
Det kommer også meget an på hvem man sender afsted, hvis disse spillere kommer til klubben. Bale skal selvfølgelig afsted, men hvem af Modric og Kroos bliver det, osv.

Hazard - 100M
Pogba - 150M
Militao - 50M
Jovic - 80M
=380M

Bale - 70M
Modric - 25M
Kovacic - 50M
James - 60M
Mariano - 20M
Vallejo - 10M
=235M

-145M i alt

Jeg vil egentlig være fint tilfreds med disse transfers. Kunne også være fedt med en fuldgod venstre back.
Måske 25M for Marcelo i stedet for Modric, som jeg gerne ser bliver mindst én sæson mere.
Vi skal have mere end 70mil for Bale det helt sikkert. Udover denne er jeg meget enig i dine prissætninger.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden af Kiwes.

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #8

• Doc.juego
  • Doc.juego's profilbillede
  • Platin bruger
El Siete skrev:

Hazard - 100M
Pogba - 150M
Militao - 50M
Jovic - 80M
=380M

Bale - 70M
Modric - 25M
Kovacic - 50M
James - 60M
Mariano - 20M
Vallejo - 10M
=235m

-145M i alt

Jeg forstår heller ikke hvorfor der absolut skal skiftes 2. Angriber hver sæson..
Som jeg ser det, skal man enten helt sadle om og få en anden angriber end benzema, ellers skal man beholde Mariano. Hvad får man ud af at købe en spiller til 80 m, for at lade ham sidde på bænken hele sæsonen som vores andre B-angribere ?
Er Jovic virkelig så god ? Jeg kender ham ikke, men Mariano er 25 år, så stadig "ung" snart sin bedste alder, har i den grad målnæse som han har bevist på real Madrid B, hans enkelte sæson i real, i Lyon og knap så meget i den sæson godt nok.
Han får i snit under 21 min. Pr. Kamp den sjældne gang han faktisk bliver skiftet ind, og har alligevel et bedre mål snit end benzema (sidst jeg så på min. Pr. Mål, det har måske ændret sig da han ikke har scoret siden, men benzema har).

Mariano er slet ikke top 5 angriber i verden nej, men hvorfor er det at han ikke vare skal have en chance for at være back Up ? Og så faktisk give ham nogle minutter ?
Hvorfor skal han sælges, så man kan brænde 80 m. På en ny back Up ? Det er helt hul i hovedet IMO.
Tror ikke man får en bedre angriber end Mariano der acceptere at være efter benzema. Man finder slet ikke en angriber der acceptere dine behandling som B angribere får i real. Se bla. Moratta der præsterede virkelig godt, men fik meget lidt tid.

Hvad tænker I andre ? Jeg kender ikke Jovic, men giver det virkelig mening at skifte B-angriber, når man har hentet Mariano, givet ham nr. 7 og basicly næsten ikke givet ham noget der minder om en chance ?
Følgende bruger(e) har sagt tak: Lars1991

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #9

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Hvis man skal have en Jovic, så skal der ændres i præmissen omkring Benzema, eller så skal vi overgå til at spille med to angribere i nogle kampe/dele af kampe.

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #10

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Platin bruger
Kiwes skrev:
El Siete skrev:

Hazard - 100M
Pogba - 150M
Militao - 50M
Jovic - 80M
=380M

Bale - 70M
Modric - 25M
Kovacic - 50M
James - 60M
Mariano - 20M
Vallejo - 10M
=235M

-145M i alt

Jeg vil egentlig være fint tilfreds med disse transfers. Kunne også være fedt med en fuldgod venstre back.
Måske 25M for Marcelo i stedet for Modric, som jeg gerne ser bliver mindst én sæson mere.
Vi skal have mere end 70mil for Bale det helt sikkert. Udover denne er jeg meget enig i dine prissætninger.

Jeg ville have det fint med at lade Marcelo blive og have Reguilon / Hakimi til at tage over, såfremt deres udvikling fortsætter. Men forekommer muligheden for en endnu VB, så skal vi da gå efter ham.

Forhåbentlig kan Bale indgå i en eventuel Pogba-handel, så man måske sendte Bale afsted med 50M og fik Pogba den anden vej.
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #11

• Sebberg
  • Sebberg's profilbillede
  • Platin bruger
Synes de fire spillere lyder som en næsten ideel tilføjelse til holdet.

Vi får en kant, der virkelig kan noget på egen hånd, og som forhåbentligt kan stå for en 20-30 mål på en sæson i Real Madrid. Vi får for første gang i lang tid en midtbanemand, der er felt til felt og som har både sparket og hovedspillet til at score en 15-20 mål i Real Madrid.

Dernæst får vi et af de største angribertalenter i Europa, som vi stille og roligt kan spille ind på holdet, og som enten kan slå Benzema af, eller som kan overtage om en sæson eller to, når franskmanden for alvor falder i niveau.

Zidane har bedt om firkløver 1 måned 3 uger siden #12

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
Administrationen skrev:
Hvis vi den 31. august ved midnatstid har sikret Militão, Pogba, Hazard og Jovic, hvordan vil I så vurdere transfervinduet?

Meget spændende, især med et angreb bestående af Hazard, Vini og Benzema/Jovic.

Pogba tror jeg også ville være en stor gevinst, for han skaber en trussel fra midtbanen som holdet imo mangler.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.