Kovacic som del af forhandlingerne om Hazard

4 måneder 1 uge siden #1 af Offerlin

kovaic.jpg

Eden Harzard rygtes til Real Madrid i løbet af sommertransferen, mens Mateo Kovacic fortsat ønsker at spille i Chelsea.

Derfor har rygterne også lyt på, at kroaten skulle indgå i forhandlingerne om Hazard. Det er dog hverken klubberne eller spillerne selv, der kommer til at afgøre denne beslutning, men derimod FIFA-Kommissionen.

Chelsea er nemlig underlagt et købsforbud, for at overtræde transferreglerne, hvilket forhindrer dem i at købe spillere. Chelsea har anket forbuddet, men FIFA mangler fortsat at træffe en beslutning herom.

Ifølge Marca er aftalen mellem Harzard og Real Madrid næsten så godt som lukket, spørgsmålet er bare, om Kovacic kommer til at indgå i forhandlingen. Det forventes, at Los Blancos skal betale omkring 100 millioner euro for den belgiske spiller, hvilket svarer til cirka 750 millioner danske kroner.

FIFA-Kommissionen vil tilkendegive deres beslutning i løbet af de kommende dage, og skulle afgørelsen ikke falde til Chelseas fordel, vil Premier League-klubben, ifølge Marca, føre sagen videre til Den Internationale Sportsdomstol, for at få ophævet sanktionen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #2 af BBB
Der er fuldstændig vanvittigt at betale 100 millioner euro for en spiller, der har én sæson tilbage i hans kontrakt.

Jeg er mere og mere på, at Hazard skal hentes, men prisen er vanvittig.

4 måneder 1 uge siden #3 af Raul7-2880

BBB skrev: Der er fuldstændig vanvittigt at betale 100 millioner euro for en spiller, der har én sæson tilbage i hans kontrakt.

Hazard hentes, og prisen vil stige yderligere de næste måneder grundet hans form.
Fair nok at han købes til den pris. Alternativerne (Neymar og Mbappe) koster tredobbelt.

4 måneder 1 uge siden #4 af nono

BBB skrev: Der er fuldstændig vanvittigt at betale 100 millioner euro for en spiller, der har én sæson tilbage i hans kontrakt.

Du er godt nok ude af trit med markedet, hvis du synes Hazard til 100 mio euro er dyrt. Det er tyveri ved højlys dag og Chelsea raser...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, ElMadrid, El Siete

4 måneder 1 uge siden #5 af Dios

nono skrev:

Du er godt nok ude af trit med markedet, hvis du synes Hazard til 100 mio euro er dyrt. Det er tyveri ved højlys dag og Chelsea raser...

Det er selvfølgelig set i lyset af, at hans kontrakt udløber til næste sæson. Det er lige godt halv pris man får ham til ift. prisen Chelsea forlangte sidste sæson, og ser man på hans kvaliteter kontra værdi, så fåes det ikke meget bedre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

4 måneder 1 uge siden #6 af PMO

Set i forhold til B. Diaz handlen er Hazard jo et scoop.

4 måneder 1 uge siden #7 af BBB

nono skrev:

Hazard til 100 mio. er ikke dyrt. Hazard med 1 år tilbage af kontrakten til 100 mio. er dyrt.

Chelsea er jo kun 'rasende', fordi han ikke vil forlænge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

4 måneder 1 uge siden #8 af Zyconith
Giv Bale et år mere og lad Hazard løbe kontrakten ud. Vigtigere er det ikke.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

4 måneder 1 uge siden #9 af Lars1991

Zyconith skrev: Giv Bale et år mere og lad Hazard løbe kontrakten ud. Vigtigere er det ikke.

True, det bare fodbold!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 måneder 1 uge siden #10 af nono

BBB skrev:

nono skrev:

Hazard til 100 mio. er ikke dyrt. Hazard med 1 år tilbage af kontrakten til 100 mio. er dyrt.

Det stadig et søgt argument. Der findes ikke en klub i hele Europa som ikke ønsker at erhverve sig Hazard til 100mio euro. Selv AGF ville kunne låne pengene i Djurslands bank skulle Hazard være positivt indstillet for et skifte. Du køber en spiller som er blandt de 4-5 bedste i verden med en markedsværdi på 150-180 mio euro for 100 mio euro. Det er jo penge direkte i foret. Du får allerede en rabat på 50-70% på spilleren grundet hans snarlige kontraktudløb. 100 mio synes som et udemærket kompromis. Hvis du mener prisen skal ned omkring 40-50 mio euro, så tror jeg godt du kan regne med, at Chelsea slår hælene i og nægter ham at rejse. Så er vi ude i et scenarie med, at manden skal sidde på tribunen 1 år hvis han ikke underskriver en forlængelse, så Chelsea kan få en fornuftig pris (som f.eks. 100 mio euro) næste sommer. Det her er realiteterne.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved nono.

4 måneder 1 uge siden #11 af BBB

nono skrev:

BBB skrev:

nono skrev:

Det stadig et søgt argument. Der findes ikke en klub i hele Europa som ikke ønsker at erhverve sig Hazard til 100mio euro. Selv AGF ville kunne låne pengene i Djurslands bank skulle Hazard være positivt indstillet for et skifte. Du køber en spiller som er blandt de 4-5 bedste i verden med en markedsværdi på 150-180 mio euro for 100 mio euro. Det er jo penge direkte i foret. Du får allerede en rabat på 50-70% på spilleren grundet hans snarlige kontraktudløb. 100 mio synes som et udemærket kompromis. Hvis du mener prisen skal ned omkring 40-50 mio euro, så tror jeg godt du kan regne med, at Chelsea slår hælene i og nægter ham at rejse. Så er vi ude i et scenarie med, at manden skal sidde på tribunen 1 år hvis han ikke underskriver en forlængelse, så Chelsea kan få en fornuftig pris (som f.eks. 100 mio euro) næste sommer. Det her er realiteterne.

Ronaldo ville ikke komme på bænken i Real Madrid, hvis han nægtede at forlænge. Messi ville heller ikke i Barcelona. Selvfølgelig vil Hazard ikke komme på bænken.

Du ser det som en besparelse. Jeg ser det som en udgift på 100 mio. euro over 1 år. Hvis han havde været gratis nu, og han krævede 100 mio. euro i løn det første år, så ville du også tænke, at det måske var lige i overkanten. Der er kun én spiller, som måske er i nærheden af en værdi på 100 mio. euro for én sæson, og det er ikke Hazard.
Jeg har aldrig talt om 40-50 mio. euro.

4 måneder 1 uge siden #12 af PMO
Hvis ikke RM henter Hazard, hvem skal så hentes? Eller skal Bale, Benzema og Vini have en sæson mere? (Skræmmende tanke btw)

RM ville ikke betale prisen sidste sommer, denne sommer skal de så vente et år? Lyder det som en klub der VIL en spiller? Hvorfor skulle Hazard føle sig ønsket? Til næste sommer kan ALLE klubber skrive kontrakt med Hazard. Hvorfor skulle Hazard ikke vælge PSG fx? Tættere på hjemlandet, med al sandsynlighed større sign-on fee og en højere løn.

Hazard kan vælge og vrage, men hvis RM prøver at fedte den “gratis” version hjem ved at vente, fordi man er blevet nærig, vil det ikke undre mig, hvis Hazard forlænger eller vælger anden side.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.