Kovacic som del af forhandlingerne om Hazard
PMO skrev: Hvis ikke RM henter Hazard, hvem skal så hentes? Eller skal Bale, Benzema og Vini have en sæson mere? (Skræmmende tanke btw)
RM ville ikke betale prisen sidste sommer, denne sommer skal de så vente et år? Lyder det som en klub der VIL en spiller? Hvorfor skulle Hazard føle sig ønsket? Til næste sommer kan ALLE klubber skrive kontrakt med Hazard. Hvorfor skulle Hazard ikke vælge PSG fx? Tættere på hjemlandet, med al sandsynlighed større sign-on fee og en højere løn.
Hazard kan vælge og vrage, men hvis RM prøver at fedte den “gratis” version hjem ved at vente, fordi man er blevet nærig, vil det ikke undre mig, hvis Hazard forlænger eller vælger anden side.
Ro på. Sidste sommer ville de have 200 mio. euro for ham. Der er det samme regnestykke. Hvis du havde en spiller, og du skulle forlænge en absolut sidste sæson med ham. Ville du så smide 100 mio. euro efter ham for én sæson? Ville du smide 200 mio. euro efter ham, hvis det var for to sæsoner?
Hvis RM ikke kan få ham til under 100 mio. euro i år, og hvis vi venter til januar med at skrive kontrakt med ham, så tror jeg at selv Hazard kan se fornuften i, at der er 100 mio. euro ekstra til at give ham nogle ordentlige holdkammerater.
Hvorfor skulle han vælge en anden klub end Real Madrid? Han har sagt i mange år, at han vil spille her. Tror du, at det gør en forskel med et år? Han har jo allerede ventet i flere år på at RM skulle udvise samme interesse for ham, som han gør for RM. Desuden er der en politik for, at de RM-spiller, som ikke vil være her, bliver sendt væk. Hvorfor skulle det være anderledes med transfermål?
Hazard skal nok få en høj løn i RM samt en fed sign-on fee, hvis han venter et år.
Ift. dit første spørgsmål: Skal vi køre videre med Benzema, Vini og Bale?
Nej. Selvfølgelig skal vi ikke det, men havde du regnet med, at Hazard skulle være det eneste indkøb i år? Forhåbentlig ryger Bale også på porten (
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
PMO skrev: Hvis ikke RM henter Hazard, hvem skal så hentes? Eller skal Bale, Benzema og Vini have en sæson mere? (Skræmmende tanke btw)
RM ville ikke betale prisen sidste sommer, denne sommer skal de så vente et år? Lyder det som en klub der VIL en spiller? Hvorfor skulle Hazard føle sig ønsket? Til næste sommer kan ALLE klubber skrive kontrakt med Hazard. Hvorfor skulle Hazard ikke vælge PSG fx? Tættere på hjemlandet, med al sandsynlighed større sign-on fee og en højere løn.
Hazard kan vælge og vrage, men hvis RM prøver at fedte den “gratis” version hjem ved at vente, fordi man er blevet nærig, vil det ikke undre mig, hvis Hazard forlænger eller vælger anden side.
Selvfølgelig bliver Hazard hentet, og han vil kun Real Madrid, alle tegn peger på det og det vi venter på er at han har spillet sin sidste kamp for Chelsea i næste måned. For mig ville det også være latterligt ikke at betale 100M, det er bare markedet lige nu, og så er det jo smart at man har prissat Bale til 130M, så man måske ender i samme prisklasse som Hazard, men får en noget bedre spiller.
Chelseas transferforbud bliver også ophævet midlertidigt indenfor et par dage, gætter jeg på, ligesom med os og Atleticos, og så bliver Kovacic sendt afsted for at færdiggøre Hazard-handlen.
Jeg holder stadig på at Zidane er kommet tilbage med den betingelse at han får indflydelse, hvis ikke det endelig ord, og han vil helt sikkert have forandring - Bale ud og Hazard ind.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
BBB skrev:
Ro på. Sidste sommer ville de have 200 mio. euro for ham. Der er det samme regnestykke. Hvis du havde en spiller, og du skulle forlænge en absolut sidste sæson med ham. Ville du så smide 100 mio. euro efter ham for én sæson? Ville du smide 200 mio. euro efter ham, hvis det var for to sæsoner?
Hvis RM ikke kan få ham til under 100 mio. euro i år, og hvis vi venter til januar med at skrive kontrakt med ham, så tror jeg at selv Hazard kan se fornuften i, at der er 100 mio. euro ekstra til at give ham nogle ordentlige holdkammerater.
Hvorfor skulle han vælge en anden klub end Real Madrid? Han har sagt i mange år, at han vil spille her. Tror du, at det gør en forskel med et år? Han har jo allerede ventet i flere år på at RM skulle udvise samme interesse for ham, som han gør for RM. Desuden er der en politik for, at de RM-spiller, som ikke vil være her, bliver sendt væk. Hvorfor skulle det være anderledes med transfermål?
Hazard skal nok få en høj løn i RM samt en fed sign-on fee, hvis han venter et år.
Ift. dit første spørgsmål: Skal vi køre videre med Benzema, Vini og Bale?
Nej. Selvfølgelig skal vi ikke det, men havde du regnet med, at Hazard skulle være det eneste indkøb i år? Forhåbentlig ryger Bale også på porten (nærmestuanset om vi har en spiller til at overtage). Optimalt set bliver der justeret på mindst to af pladserne.
Priserne er skruet op og de bedste spillere koster - det må RM da om nogen vide.
Hvis du var interesseret i at arbejde et sted, men arbejdsgiveren blev ved med at udskyde din ansættelse, ville du så føle at du var en vigtig brik? Eller vælge at kigge andet steds hen, hvor du måske var mere ønsket? Det er utopi at tro man bare kan vente og fedte rundt med småbeløb i en tid hvor olieklubber har flere penge end man kan forstå.
Selvfølgelig skal RM hente mere end Hazard, men HVEM skal hentes istedet for ham? Hvis kun midtbanen og forsvaret bliver forstærket bliver det jo netop samme front trio som i år.
PMO skrev: Hvis du var interesseret i at arbejde et sted, men arbejdsgiveren blev ved med at udskyde din ansættelse, ville du så føle at du var en vigtig brik? Eller vælge at kigge andet steds hen, hvor du måske var mere ønsket?
Der er ganske få mennesker i verden, hvor du vil tjene penge ved at give dem 100 mio. euro for et år. Det er lidt hypotetisk. Vil jeg have forståelse for at min nuværende arbejdsgiver laver krumspring, så jeg ikke ender hos en konkurrent? Ja. Vil jeg være sur på konkurrenten/min fremtidige arbejdsgiver? Nej.
PMO skrev: Det er utopi at tro man bare kan vente og fedte rundt med småbeløb i en tid hvor olieklubber har flere penge end man kan forstå.
Selvfølgelig skal RM hente mere end Hazard, men HVEM skal hentes istedet for ham? Hvis kun midtbanen og forsvaret bliver forstærket bliver det jo netop samme front trio som i år.
100 mio. euro er ikke småbeløb. Hvis Hazard havde 5 år tilbage af sin kontrakt ville du så også mene at 500 mio. euro var et lille beløb? Fordi hvis det er tilfældet, så er det slet ikke Hazard, vi bør kigge efter som det første target.
BBB skrev:
PMO skrev: Hvis du var interesseret i at arbejde et sted, men arbejdsgiveren blev ved med at udskyde din ansættelse, ville du så føle at du var en vigtig brik? Eller vælge at kigge andet steds hen, hvor du måske var mere ønsket?
Der er ganske få mennesker i verden, hvor du vil tjene penge ved at give dem 100 mio. euro for et år. Det er lidt hypotetisk. Vil jeg have forståelse for at min nuværende arbejdsgiver laver krumspring, så jeg ikke ender hos en konkurrent? Ja. Vil jeg være sur på konkurrenten/min fremtidige arbejdsgiver? Nej.
PMO skrev: Det er utopi at tro man bare kan vente og fedte rundt med småbeløb i en tid hvor olieklubber har flere penge end man kan forstå.
100 mio. euro er ikke småbeløb. Hvis Hazard havde 5 år tilbage af sin kontrakt ville du så også mene at 500 mio. euro var et lille beløb? Fordi hvis det er tilfældet, så er det slet ikke Hazard, vi bør kigge efter som det første target.
Du kan ikke gøre en spillers pris op i længden på hans kontrakt. Der er mange andre faktorer som spiller ind. 100 mio euro er ikke mange penge, ikke set i forhold til marked og udbudet.
Desuden er Hazard eneste realistiske bud på en fremragende tilføjelse til truppen - det ved Chelsea og det hæver OGSÅ prisen.
- Det er rigtig godt for Real Madrid og klubbens tilhængere, men for andre klubber er det knap så godt, for Real Madrid vandt meget med Zidane - så det bliver svært for de andre, siger Eden Hazard.
www.bold.dk/fodbold/nyheder/hazard-glad-...ne-tilbage-i-madrid/
Hvis vi tager disse udtalelser in mente – sammen med alt det, Hazard tidligere har udtalt om gerne at ville spille for Real Madrid – har man så nogensinde set en topklassespiller i en europæisk storklub flirte SÅ meget med en anden europæisk storklub offentligt, som Hazard har gjort her? Jeg kan ikke komme i tanke om fortilfælde. Andre der kan? Tænkte blot, det kunne være interessant lige at høre.
Hvorfor gå i jysk sparemode? Vi har pengene, og vi har i den grad brug for en type som Hazard. Hvad venter du på? :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
PMO skrev: Du kan ikke gøre en spillers pris op i længden på hans kontrakt. Der er mange andre faktorer som spiller ind. 100 mio euro er ikke mange penge, ikke set i forhold til marked og udbudet.
Jeg kan sagtens gøre prisen op i længden på hans kontrakt, når han helt åbenlyst ikke vil forlænge, men blot vil til RM. Du har stadig ikke svaret på, om du ville give ham en årsløn det første år på 100 mio. euro, hvis han var gratis.
Dios skrev: @BBB.
Hvorfor gå i jysk sparemode? Vi har pengene, og vi har i den grad brug for en type som Hazard. Hvad venter du på? :)
Det er ikke sparemode at behandle sine penge bare nogenlunde med omtanke.
Forskellen på os er tilsyneladende, at I vil have én mand, hvor jeg gerne vil have et helt hold.
PMO skrev: Du kan ikke gøre en spillers pris op i længden på hans kontrakt. Der er mange andre faktorer som spiller ind. 100 mio euro er ikke mange penge, ikke set i forhold til marked og udbudet.
BBB skrev: Jeg kan sagtens gøre prisen op i længden på hans kontrakt, når han helt åbenlyst ikke vil forlænge, men blot vil til RM. Du har stadig ikke svaret på, om du ville give ham en årsløn det første år på 100 mio. euro, hvis han var gratis.
Hvornår har transferpris været det samme som løn? Hazard er på kontrakt hos Chelsea, derfor skal RM betale for ham. Hvis du ønsker at vente med at hente Hazard for at få ham "gratis" bør du svare på mit spørgsmål fra tidligere. HVEM, hvis ikke Hazard? Hazard er kvalitet og medmindre du foreslår at købe Messi, Neymar eller Mbappé, får du ikke bedre pt.
Du kan ikke forvente at en klub som Chelsea lader én af de, i øjeblikket, bedste spillere gå til spotpris - heller ikke selvom han har et år tilbage. De Gea havde, så vidt jeg husker også kun et år tilbage af sin kontrakt da RM forsøgte at fedte en aftale - det gik jo fantastisk.
Dios skrev: @BBB.
BBB skrev: Det er ikke sparemode at behandle sine penge bare nogenlunde med omtanke.
Forskellen på os er tilsyneladende, at I vil have én mand, hvor jeg gerne vil have et helt hold.
Har RM ikke ih-åh så mange penge? Var der ikke en artikel for nylig her på siden hvor RM kunne sælge "overskudsspillere" for 500 mio. euro?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024