Kamp om Eriksen

4 år 11 måneder siden #13 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Kamp om Eriksen
Samt at Eriksen ville koste halvdelen af Pogba, både i pris og løn. Dog ville vi nok sælge flere trøjer med Pogba.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #14 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Kamp om Eriksen
Der er ingen som ville have set godt ud paa vores hold iaar (med undtagelse af maaske Ronaldo/Messi/Neymar/Mbappe) - saa det fungere ikke at samligne Eriksen med vores 2019 midtbane.

Jeg kan godt lide Eriksen, men ville hellere se pengene brugt andre steder.

Og hvorfor skulle vi ikke satse paa Oedegaard, Llorente, Ceballos, Valverde, Isco eller Brahim - som vi allerede har i truppen.

Eneste grund til at jeg ville fortraekke Pogba HVIS vi skulle hente en af dem, ville vaere han kunne bringe noget vi ikke allerede har.

Vi skal have en verdensklasse CF og/eller RW (Mbappe). Derudover skal kvaliteten i Forsvaret forbedres med en ny CB (Gimenez) og en VB (Alaba)!!

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #15 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Kamp om Eriksen
Fiatten nævner det helt centrale i diskussion - hvordan skal spillet bygges op? Alle sammenligninger med mål, type osv er gode, men det må være alfa-omega at spillerne bliver valgt ud fra en homogenitet ift spillestilen. Og netop af den grund håber jeg også på Eriksen, synes den type fodbold klæder Real Madrid bedre end utallige tidlige indlæg fra backsne. Jeg kunne også godt have fidus til Eriksen - Hazard kombinationen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce