Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Telefoot: Real Madrid er langt fremme i forhandlingerne med Paul Pogba

Telefoot: Real Madrid er langt fremme i forhandlingerne med Paul Pogba 1 måned 3 uger siden #13

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Han var fremragende i de første kampe under Ole. Der så man virkelig hvor dygtig en spiller han kan være. Jeg ville elske at se ham i Madrid. Tror han kan vise den bedste side af sig selv under Zidane. Problemet med Pogba nu, er at hans hoved allerede er i Madrid. Han er forståeligt nok træt af United og alle deres 90er legender der konstant sidder og hyler i de diverse medier over at United ikke er som i deres tid under Sir Alex.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Telefoot: Real Madrid er langt fremme i forhandlingerne med Paul Pogba 1 måned 3 uger siden #14

• mortenj
  • mortenj's profilbillede
  • Platin bruger
Pogba er overvurderet, og det så vi igen i aftes i United-City kampen. Hvis vi køber Pogba, er det ene og alene af navn og ikke af gavn. Jeg tror virkelig, Pogba vil hæmme os i vores spil – han bruger simpelthen for meget tid på at varme bolden.

Jeg var super begejstret, da Zidane vendte tilbage, men nu her hvor euforien begynder at lægge sig, står det efterhånden klart, hvilke dispositioner man med rette kan frygte fra Zidanes side af til sommer. Udover at hente Pogba kunne det være at fortsætte med Benzema som den ubestridte 9'er grundet det gode forhold, de to har til hinanden. Jeg er klar over, at han har haft en fin sæson, men Benzema skal bare ikke være løsningen på lang sigt. Det skal Luka Jovic eller João Félix være, og de skal ikke sidde og varme bænken for længe. Dén af de to, vi henter, skal bringes i spil forholdsvist hurtigt.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden af mortenj.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Telefoot: Real Madrid er langt fremme i forhandlingerne med Paul Pogba 1 måned 3 uger siden #15

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Skidt kamp igen i går. Pogba's spilintelligens kan ligge på et meget lille sted. Super svær kamp for United og han forsøger at drible to-tre mand alt for tit. Jeg er med på at man kan gå ned med holdet i en dårlig periode, men en rigtig stjerne ville vel omvendt lyse i en svær tid. Pogba er rigtig fin når det kører, men i modgang er han ikke en skid værd.

Jeg er mere og mere på Eriksen. Ydmyg, holdspiller, billigere, bedre.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200, El Siete

Telefoot: Real Madrid er langt fremme i forhandlingerne med Paul Pogba 1 måned 3 uger siden #16

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
mortenj skrev:
Pogba er overvurderet, og det så vi igen i aftes i United-City kampen. Hvis vi køber Pogba, er det ene og alene af navn og ikke af gavn. Jeg tror virkelig, Pogba vil hæmme os i vores spil – han bruger simpelthen for meget tid på at varme bolden.

Jeg var super begejstret, da Zidane vendte tilbage, men nu her hvor euforien begynder at lægge sig, står det efterhånden klart, hvilke dispositioner man med rette kan frygte fra Zidanes side af til sommer. Udover at hente Pogba kunne det være at fortsætte med Benzema som den ubestridte 9'er grundet det gode forhold, de to har til hinanden. Jeg er klar over, at han har haft en fin sæson, men Benzema skal bare ikke være løsningen på lang sigt. Det skal Luka Jovic eller João Félix være, og de skal ikke sidde og varme bænken for længe. Dén af de to, vi henter, skal bringes i spil forholdsvist hurtigt.

Det er også fint med forandring, men hvorfor skifte Benzema ud der lige har scoret 30 kasser? Vi kommer altså ikke langt med et angreb der hedder Joao Felix, Vinicius og Jovic.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Rogoshin

Telefoot: Real Madrid er langt fremme i forhandlingerne med Paul Pogba 1 måned 3 uger siden #17

• mortenj
  • mortenj's profilbillede
  • Platin bruger
Ramos4 skrev:
mortenj skrev:

Det er også fint med forandring, men hvorfor skifte Benzema ud der lige har scoret 30 kasser? Vi kommer altså ikke langt med et angreb der hedder Joao Felix, Vinicius og Jovic.

Jeg er sådan set enig med dig i, at det angreb du nævner, ikke ligefrem er frygtindgydende. Men tager du Hazard med i ligningen, så ser det jo pludselig lidt anderledes ud. Det jeg bare frygter, kommer til at ske, er at Zidane fortsat vil holde krampagtigt fast i Benzema – som han altid har gjort. OGSÅ i de perioder, hvor han ikke præsterer – dét har virkelig været frustrerende at være vidne til. Alternativerne har naturligvis ikke altid været noget at råbe hurra for, men alligevel.

Benzema er 31 år gammel. Jovic (21) og Felix (19) er unge, og jeg er med på, at de har masser af år til at bevise deres værd, (og det er ikke nemt at blive kastet for løverne i Real Madrid allerede i den alder), men hvis man henter én af de to, skal det bare ikke være for at smide vedkommende på bænken i langt størstedelen af kampene. De er simpelthen for gode til at være den type indskiftere, der kommer ind og får de sidste 5-10 minutter i kampen.

I øvrigt tror jeg kun, vi kommer til at hente én af de to angribere (Jovic eller Felix).
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden af mortenj.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Telefoot: Real Madrid er langt fremme i forhandlingerne med Paul Pogba 1 måned 3 uger siden #18

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Real HWL skrev:
Han var fremragende i de første kampe under Ole. Der så man virkelig hvor dygtig en spiller han kan være. Jeg ville elske at se ham i Madrid. Tror han kan vise den bedste side af sig selv under Zidane. Problemet med Pogba nu, er at hans hoved allerede er i Madrid. Han er forståeligt nok træt af United og alle deres 90er legender der konstant sidder og hyler i de diverse medier over at United ikke er som i deres tid under Sir Alex.

Mener du, at det er anderledes i Madrid? Hvis det er anderledes, er det så bedre?
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Telefoot: Real Madrid er langt fremme i forhandlingerne med Paul Pogba 1 måned 3 uger siden #19

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
BBB skrev:
Real HWL skrev:

Mener du, at det er anderledes i Madrid? Hvis det er anderledes, er det så bedre?

Ja jeg mener det er meget anderledes i Madrid. Syntes Madrid har en del mere at byde på end United. Jeg kan godt forstå hvis han er træt af tilværelsen i United. Solskjær effekten er væk, og det er atter blevet hverdag i en klub der ikke har rykket sig en millimeter siden Sir Alex stoppede.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kratmus
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.