Optakt: Real Madrid - Villarreal, LaLiga, 36. spillerunde
- Real Madrid1
-
- Junior bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kan kun være fordi det er ren audition det vi ser i aften... Så må vi se om Isco og Asensio kan retfærdiggøre en fremtid i klubben.. Det tvivler jeg stærkt på.
- Real Madrid1
-
- Junior bruger
-
Ud med Asensio og Isco. Send dem til City eller PSG
Vinicius er den eneste der imponerer af de indskiftede trods kortere tid på banen
Kiwes skrev: Jeg vil virkelig ønske at Zidane stopper med at give Isco så meget spilletid her mod slutningen. Hans værdi kommer ikke til at stige af den grund - han er så evig elendig. Langsom, varmer bolden og vil ikke kunne sætte en 1 divisions spiller. Isco og Bale ligger side om side i køen til at blive solgt i min bog. Asensio er heller ikke synderlig imponerende. Vinicius derimod viser hvorfor han skal have spilletid næste sæson.
Enig - han mindede i de små 20 minutter en om hvorfor man har savnet ham, men samtidig også at han stadig trænger til noget seriøst skudtræning før det bliver rigtig, rigtig godt.
- Real Madrid1
-
- Junior bruger
-
Meget enig mht. Isco. Forhåbenligt er Tottenham stadig interesseret i ham, selvom jeg tvivler på det, for så kunne han gøre det lidt nemmere for dem at sende Eriksen den anden vej.Kiwes skrev: Jeg vil virkelig ønske at Zidane stopper med at give Isco så meget spilletid her mod slutningen. Hans værdi kommer ikke til at stige af den grund - han er så evig elendig. Langsom, varmer bolden og vil ikke kunne sætte en 1 divisions spiller. Isco og Bale ligger side om side i køen til at blive solgt i min bog. Asensio er heller ikke synderlig imponerende. Vinicius derimod viser hvorfor han skal have spilletid næste sæson.
Det er alligevel lidt sjovt hvordan det var Isco og Bale der kæmpede om den sidste plads i angrebet for et år siden, men nu hvor Ronaldos exit endelig gav en ledig plads i startopstillingen står de alligevel begge som de helt store tabere i denne sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Fuck hvor har jeg ikke savnet diverse indlæg om Vinicius hvergang han går på banen. Det er jo decideret håbløst, at skamrose en spiller som konsekvent fejler i hans aktioner. Det siger nok mere om truppens forfatning, men kom nu lidt forhelvede. Og med fejler, så mener jeg Real Madrid mister bolden enten med afslutninger eller afleveringer.
På 15 min sætter han en Villarreal spiller 3-4 gange, har to afslutninger mod mål, skaber to chancer til Isco og trækker et gult kort, vel at mærke efter 2 måneders pause. Kan virkelig ikke se hvorfor det ikke må roses.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
#Skudtræning