Optakt: Real Madrid - Villarreal, LaLiga, 36. spillerunde

7 år 2 måneder siden #13 af Real Madrid1
Ja det rigtigt nok han gøre. men synes han er meget hurtigere med sin bevægelse. Hvor casemiro er langsom og tung. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #14 af nono
Ingen Vinicius på banen med dobbelt-indskiftning... grrr

Det kan kun være fordi det er ren audition det vi ser i aften... Så må vi se om Isco og Asensio kan retfærdiggøre en fremtid i klubben.. Det tvivler jeg stærkt på.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved nono.

7 år 2 måneder siden #15 af Real Madrid1
Jeg håber at vi sælge isco han er helt færdig han kan igang tæmme en bold han er bare dårlig...

7 år 2 måneder siden #16 af nono
Jeg synes Asensios spil er mere trøstesløst. Der sker aldrig en skid. Lucas når det i det mindste til baglinjen ind i mellem. Tænk at vi har haft et bud på 180 mio euro på sådan en omgang varm luft... Og så ikke solgt! Jeg er simpelthen målløs.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Jonas, Nada mas

7 år 2 måneder siden #17 af Kiwes
Jeg vil virkelig ønske at Zidane stopper med at give Isco så meget spilletid her mod slutningen. Hans værdi kommer ikke til at stige af den grund - han er så evig elendig. Langsom, varmer bolden og vil ikke kunne sætte en 1 divisions spiller. Isco og Bale ligger side om side i køen til at blive solgt i min bog. Asensio er heller ikke synderlig imponerende. Vinicius derimod viser hvorfor han skal have spilletid næste sæson.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved Kiwes.

7 år 2 måneder siden #18 af fiatten
Casemiro koster 2 mål i dag. Den første var 100% hans skyld. Nummer to er 90%

Ud med Asensio og Isco. Send dem til City eller PSG

Vinicius er den eneste der imponerer af de indskiftede trods kortere tid på banen

7 år 2 måneder siden #19 af nono

Kiwes skrev: Jeg vil virkelig ønske at Zidane stopper med at give Isco så meget spilletid her mod slutningen. Hans værdi kommer ikke til at stige af den grund - han er så evig elendig. Langsom, varmer bolden og vil ikke kunne sætte en 1 divisions spiller. Isco og Bale ligger side om side i køen til at blive solgt i min bog. Asensio er heller ikke synderlig imponerende. Vinicius derimod viser hvorfor han skal have spilletid næste sæson.

Enig - han mindede i de små 20 minutter en om hvorfor man har savnet ham, men samtidig også at han stadig trænger til noget seriøst skudtræning før det bliver rigtig, rigtig godt.

7 år 2 måneder siden #20 af Real Madrid1
Vini bliver superstjerne spiller bare vent og se gi ham Maks to år :)

7 år 2 måneder siden #21 af doven

Kiwes skrev: Jeg vil virkelig ønske at Zidane stopper med at give Isco så meget spilletid her mod slutningen. Hans værdi kommer ikke til at stige af den grund - han er så evig elendig. Langsom, varmer bolden og vil ikke kunne sætte en 1 divisions spiller. Isco og Bale ligger side om side i køen til at blive solgt i min bog. Asensio er heller ikke synderlig imponerende. Vinicius derimod viser hvorfor han skal have spilletid næste sæson.

Meget enig mht. Isco. Forhåbenligt er Tottenham stadig interesseret i ham, selvom jeg tvivler på det, for så kunne han gøre det lidt nemmere for dem at sende Eriksen den anden vej.

Det er alligevel lidt sjovt hvordan det var Isco og Bale der kæmpede om den sidste plads i angrebet for et år siden, men nu hvor Ronaldos exit endelig gav en ledig plads i startopstillingen står de alligevel begge som de helt store tabere i denne sæson.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved doven.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

7 år 2 måneder siden #22 af Dios
Fuck hvor har jeg ikke savnet diverse indlæg om Vinicius hvergang han går på banen. Det er jo decideret håbløst, at skamrose en spiller som konsekvent fejler i hans aktioner. Det siger nok mere om truppens forfatning, men kom nu lidt forhelvede. Og med fejler, så mener jeg Real Madrid mister bolden enten med afslutninger eller afleveringer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

7 år 2 måneder siden #23 af elle44

Dios skrev: Fuck hvor har jeg ikke savnet diverse indlæg om Vinicius hvergang han går på banen. Det er jo decideret håbløst, at skamrose en spiller som konsekvent fejler i hans aktioner. Det siger nok mere om truppens forfatning, men kom nu lidt forhelvede. Og med fejler, så mener jeg Real Madrid mister bolden enten med afslutninger eller afleveringer.

På 15 min sætter han en Villarreal spiller 3-4 gange, har to afslutninger mod mål, skaber to chancer til Isco og trækker et gult kort, vel at mærke efter 2 måneders pause. Kan virkelig ikke se hvorfor det ikke må roses.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

7 år 2 måneder siden #24 af Raul7-2880
Vinicius påmindede mig igen om, at man kan spille på det højeste niveau i Spanien men samtidige besidde en sparketeknik der kun eksisterer i serie 5. Nøj hvor er han elendig!

#Skudtræning

Leveret af Kunena Forum