Optakt: Real Madrid - Villarreal, LaLiga, 36. spillerunde

4 år 10 måneder siden #25 af Brylle

elle44 skrev:

Dios skrev: Fuck hvor har jeg ikke savnet diverse indlæg om Vinicius hvergang han går på banen. Det er jo decideret håbløst, at skamrose en spiller som konsekvent fejler i hans aktioner. Det siger nok mere om truppens forfatning, men kom nu lidt forhelvede. Og med fejler, så mener jeg Real Madrid mister bolden enten med afslutninger eller afleveringer.


På 15 min sætter han en Villarreal spiller 3-4 gange, har to afslutninger mod mål, skaber to chancer til Isco og trækker et gult kort, vel at mærke efter 2 måneders pause. Kan virkelig ikke se hvorfor det ikke må roses.

Der er bare nogle mennesker, der har en holdning som de stædigt holder fast i uanset præstation. Det har vi jo set hele året, mens Vinicius har imponeret gang på gang på gang på gang. Nogle kan bare ikke se andet den det de mente fra start.

Vinicius er en fornøjelse. Jeg glæder mig til at følge ham de næste mange sæsoner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #26 af madrid2000
Vinicious har været det ENESTE positive denne sæson.

Så ham skal man ikke kritisere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #27 af BBB

Brylle skrev:

elle44 skrev:

Dios skrev: Fuck hvor har jeg ikke savnet diverse indlæg om Vinicius hvergang han går på banen. Det er jo decideret håbløst, at skamrose en spiller som konsekvent fejler i hans aktioner. Det siger nok mere om truppens forfatning, men kom nu lidt forhelvede. Og med fejler, så mener jeg Real Madrid mister bolden enten med afslutninger eller afleveringer.


På 15 min sætter han en Villarreal spiller 3-4 gange, har to afslutninger mod mål, skaber to chancer til Isco og trækker et gult kort, vel at mærke efter 2 måneders pause. Kan virkelig ikke se hvorfor det ikke må roses.

Der er bare nogle mennesker, der har en holdning som de stædigt holder fast i uanset præstation. Det har vi jo set hele året, mens Vinicius har imponeret gang på gang på gang på gang. Nogle kan bare ikke se andet den det de mente fra start.

Vinicius er en fornøjelse. Jeg glæder mig til at følge ham de næste mange sæsoner.


Jeg håber, at du også følger andre hold end Real Madrid :-D

Han er spændende, men giv ham nu Iscos føling med bolden og Asensios skud... eller bare Asensios skud... eller bare mit skud...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #28 af Real HWL

Dios skrev: Fuck hvor har jeg ikke savnet diverse indlæg om Vinicius hvergang han går på banen. Det er jo decideret håbløst, at skamrose en spiller som konsekvent fejler i hans aktioner. Det siger nok mere om truppens forfatning, men kom nu lidt forhelvede. Og med fejler, så mener jeg Real Madrid mister bolden enten med afslutninger eller afleveringer.


Jeg må indrømme at det klinger rimelig hult hos mig når der er nogen der bliver ved med at kritisere en åbenbaring på kun 18 år der har taget det meste af verden med storm. Og havde det ikke været for en uheldig skade, så var han blevet udtaget til det Brasilianske landshold til to vendskabskampe. Hvor Tite efterfølgende er ude og begræde fraværet af Vinicius, fordi han godt kunne have brugt hans kvaliteter i de to kampe. Når en landstræner for selveste brasilien kommer med sådan en udtagelse om en spiller, så er din holdning til den selv samme spiller jo helt til grin :)
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #29 af Dios
I den ene tråd bliver Messi fuldstændig pillet ned, og man kalder ham nærmest overvurderet og i den anden tråd, så skamroser man Vinicius for at udfordre godt, men for at skyde den ud til indkast.

Så er det vidst sidste gang man påtaler et Barcelona forum for at have de farvede briller på :D

@Brylle. Det handler absolut ikke om, at jeg er stædig. Jeg er vitterligt bare ikke imponeret over ham.
Er sikker på han nok skal blive vild, hvis han snart får styr på de fødder når bolden slipper hans fødder, men der går jo mange år endnu. Det er jo tydeligt og se!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Raul7-2880, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #30 af Fondo_Sur
Vinicius > resten af truppen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #31 af Dios

Fondo_Sur skrev: Vinicius > resten af truppen


Sikkert nok, men det gør jo ikke Vinicius' præstation(er) fremragende. 18 år eller ej, så er han simpelthen lysår fra at være en af de bedste i verden, eller noget der minder om, og så er jeg sådan set ligeglad med hvad en brasiliansk landstræner udtaler. Ikke at det er møntet på dig, men der er jo gået Liverpool-tilstande i den.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #32 af nono

Dios skrev:

Fondo_Sur skrev: Vinicius > resten af truppen


Sikkert nok, men det gør jo ikke Vinicius' præstation(er) fremragende. 18 år eller ej, så er han simpelthen lysår fra at være en af de bedste i verden, eller noget der minder om, og så er jeg sådan set ligeglad med hvad en brasiliansk landstræner udtaler. Ikke at det er møntet på dig, men der er jo gået Liverpool-tilstande i den.


Hvis du med Liverpool tilstande mener, at de med rette hyper spillere som Alonso, Torres, Gerard, Macherano, Suarez, Coutinho, Van Dijk, Mané, Salah mfl., så synes jeg egentlig vi holder meget godt igen...
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved nono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #33 af Raul7-2880

Fondo_Sur skrev: Vinicius > resten af truppen


Enig. Men det fortæller mere om hvilken elendig forfatning resten af truppen har været i, end Vinicius niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce