Officielt: Kroos forlænger til 2023

4 år 11 måneder siden #13 af Ramos4

JesperA skrev: Man finder ikke en mere sikker spiller når bolden skal afleveres til siden eller bagud, eller hvis man har brug for en der kan afslutte midt i målet med en blød inderside


Håret sidder altid perfekt. Aldrig en plet på tøjet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #14 af fiatten
Eller når han hopper på hovedstødsdueller, og lige når at dukke sig i hoppet for at passe på sig selv 10/10 gange

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #15 af Doc.juego

Real Madrid skrev:

JesperThomsen skrev: Barcelona køber store talenter (Jong, Ligt osv.) og sikkert også Griezmann..
Real Madrid forlænger med Kroos og vil af med Llorente, Ceballos osv..
Det skal nok blive endnu en laaaang sæson næste år :-(


Forhåbentlig! spillere som Vallejo, Mariano, Valverde, Lucas, Llorente, Asensio, Reguilón, Ceballos, bliver aldrig verdensklasse, og deres roller ville være uden betydning i klubber som Liverpool, Man City, PSG, Bayern, Barcelona.


Stort set alle de spillere du nævner har ikke niveauet.
Men jeg forstår nu ikke lige ceballos og Llorente heller, de er begge unge og har da klart potentiale, ceballos har været rigtig god de få gange vi har spillet med en 10'er (og det var ham) synes han lider meget mere som cm eller cdm når han skal være kontrollerende, han er klart bedre fremme på banen IMO.

Llorente er en dygtig kontrollerende midtbane spiller, og kan lægge noget energi i .

Mariano er en fin back Up (eller 3. Hvis Jovic kommer, men hvis Jovic kommer giver det mere mening at sælge )
Ud med asensio, isco, Bale, Lucas, valverde og måske vallejo.

Brug preseason til at vælge 2-3 af de unge der skal blive denne sæson (Ødegaard, Vini, rodrygo, brahim)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #16 af Ramos4

nono skrev: En sløv sæson gør ikke en af verdens klart bedste midtbanespillere dårlig. Toni Kroos er, lidt ligesom Xavi eller Xabi, en eminent spiller at have på et hold som ønsker at være boldbesiddende og kontrollerende. Han er 29 år og har de 2-3 bedste år foran sig.

Der skal dog noget nyt liv ind på midtbanen så man må alt andet end lige forvente, at en Casemiro eller Modric må være på vej videre i halen på denne nyhed.


Enig. Hans VM og denne sæson har været en katastrofe, men sulten kan sagtens vende tilbage netop på baggrund af det. Men en forlængelse med ham, skal simpelthen betyde at han tager sig sammen og at vi skiller os af med Modric og/eller Casemiro.

Der tegner sig et dystert mønster når vi forlænger med folk der har spillet dårligt + Zidane udtaler han vil genrejse folk uden for rækkevidde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #17 af Mathiaska

El_Juan skrev: Rygterne har på det seneste kørt på, at Zizou vil spille med to kontrollerende midtbanespillere - Casemiro og Kroos - og så en mere offensiv orienteret spiller foran dem (hvor Zizou ønsker Pogba, mens Perez angiveligt hellere vil have Eriksen). Guillem Balague nævnt også dette for nylig i en af hans AskGuillem på YouTube. Det ser altså ud til at holde stik med Kroos' forlængelse. Og Zizou vil altså dermed ændre Kroos' rolle en anelse fra tidligere.

Med denne forlængelse må klubben gerne sende Modric til Inter - og Isco langt væk.

Casemiro/Ndombélé - Kroos/Ndombélé
Eriksen el. Pogba/Valverde

Jeg fatter dog ikke, at Zizou vil af med både Ceballos og Llorente hvis han vitterligt ønsker at spille med to kontrollerende midtbanespillere, men det så hvad det er...


Det må næsten være i andre baner Zidane tænker, da man jo umiddelbart skulle tro både Isco og James er bedst på den position du nævner Eriksen og Pogba til der, altså som ("moderne") 10'er? Jeg mener bare, at hvis det er det han ønsker har han vel dybest set kunne praktisere dette i årevis, men når Isco rigtig har været rullet ud som 10'er har det været med Ronaldo og Benz foran sig. Jeg har svært ved at se noget taktisk nyskabende ved det - især nu hvor Kroos fremtid er på plads. Har du hørt andet på denne front fra kilderne du nævner?
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Mathiaska.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #18 af El_Juan

Mathiaska skrev:

El_Juan skrev: Rygterne har på det seneste kørt på, at Zizou vil spille med to kontrollerende midtbanespillere - Casemiro og Kroos - og så en mere offensiv orienteret spiller foran dem (hvor Zizou ønsker Pogba, mens Perez angiveligt hellere vil have Eriksen). Guillem Balague nævnt også dette for nylig i en af hans AskGuillem på YouTube. Det ser altså ud til at holde stik med Kroos' forlængelse. Og Zizou vil altså dermed ændre Kroos' rolle en anelse fra tidligere.

Med denne forlængelse må klubben gerne sende Modric til Inter - og Isco langt væk.

Casemiro/Ndombélé - Kroos/Ndombélé
Eriksen el. Pogba/Valverde

Jeg fatter dog ikke, at Zizou vil af med både Ceballos og Llorente hvis han vitterligt ønsker at spille med to kontrollerende midtbanespillere, men det så hvad det er...


Det må næsten være i andre baner Zidane tænker, da man jo umiddelbart skulle tro både Isco og James er bedst på den position du nævner Eriksen og Pogba til der, altså som ("moderne") 10'er? Jeg mener bare, at hvis det er det han ønsker har han vel dybest set kunne praktisere dette i årevis, men når Isco rigtig har været rullet ud som 10'er har det været med Ronaldo og Benz foran sig. Jeg har svært ved at se noget taktisk nyskabende ved det - især nu hvor Kroos fremtid er på plads. Har du hørt andet på denne front fra kilderne du nævner?


Det bunder mest af alt i at Zizou angiveligt ønsker at bruge Pogba i en mere fremskudt rolle. En rolle han bl.a. har afprøvet Valverde i (og han gjorde det i øvrigt ganske fint i den rolle især imod Villareal).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #19 af Dios
Ramos4 skrev:

Der tegner sig et dystert mønster når vi forlænger med folk der har spillet dårligt + Zidane udtaler han vil genrejse folk uden for rækkevidde.


Betyder det så, at du heller ikke vil have spillere som Eriksen, Pogba etc.? Spillere som har ramt deres absolut bundniveau de sidste 8-10 kampe i sæsonen. Selvfølgelig kan vores spillere genrejses. Det kan jo absolut heller ikke blive værre, men regner du selv med, at samtlige af vores spillere på nær Benzema er færdig på topplan? Skal en Kroos nu til og spille hygge bold for Valencia, eller hvordan ser du på tingene?
Forstå mig ret, så er der intet ondt i det her, men du taler som om, at ingen af vores spillere kan komme tilbage. Fair, hvis du ikke tror på projektet, men hvorfor fanden skulle en Eriksen hæve niveauet i Real Madrid, hvis Kroos f.eks. ikke kan?

Jeg vil egentlig bare ind i dit hoved, og forstå det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #20 af Ramos4
Fordi Eriksen intet har vundet i sit liv, mens Kroos har vundet 4 CL og VM. Det er da en kolossal forskel i sult. Om det så er nok til at gøre den ene spiller et bedre valg end det andet er jo op til diskussion.

Mht. Kroos synes jeg han har virket mæt længe. Modric skulle man aldrig have forlænget med da han i forvejen havde kontrakt indtil sit 35. leveår.

Men det går nu nok at vi forlænger med Kroos. Det er kombinationen af det + at Zidane nærmest kun vil af med to-tre spillere og så vil genrejse en Isco (der har været helt væk i mange år) og genrejse en Marcelo der er 60 i brasilianer-år.

Det er ikke en forlængelse med Kroos alene, der gør mig noget, det er klart. Jeg lægger tingene sammen her. Men som nævnt i en anden tråd, så kan meget jo ske når vinduet åbner. Jeg har bare dystre forudsigelser :)

Edit: Det er vel timingen i virkeligheden. Man giver sgu ikke en kontraktforlængelse oven på den dårligste sæson en spiller nogensinde har spillet. Det kunne godt have ventet. Det er ikke fordi han er ved at smutte gratis eller nogen er specielt interesserede i ham. Varane skal da også gerne blive. Men det er godt nok et mærkeligt signal at sende, at forgylde folk der har luntet rundt en hel sæson og gjort klubben til grin.
Sidste redigering: 4 år 11 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #21 af Dios
@Ramos4.

Det er jo ligeså meget status og et boost fra klubben til spillerne, hvis de forlænger kontrakten. Er helt med på, at Kroos egentlig ikke har fortjent en ny kontrakt, men kan ikke rigtig læse mig frem til om han har fået en stor lønforhøjelse eller ej.

Det største problem for de fleste spillere er selvtillid. Det kan hurtigt vende igen med hårdt arbejde, men jeg kan ikke se problemet i kun at skille sig af med 2-3 spillere, så længe det er de rigtige, og det lader det til at være IMO. Selvfølgelig havde jeg håbet på Llorente ville blive i stedet for Casemiro.
Jeg selv ville intet have imod, hvis man sælger Varane, Kroos, Modric etc. men overordnet set, så forstår jeg det godt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #22 af Ramos4
Ja ja og Kroos siger meget flot at han først tager herfra når han igen er en vinder. Men snak er snak. Marcelo snakker også lort hver gang nogen stikker en mikrofon nær ham, og så står han ellers og kigger fodbold 90 minutter hver weekend.

Nu må vi se. Hele det her evolution og ikke revolution er jo meget fint. Men lige nu sidder jeg bare med følelsen af at Zidane vil prøve igen-igen med de samme spillere og stadig uden spilkoncept. Jeg kan ikke se noget har ændret sig. Anyway, lad os håbe på det bedste :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #23 af madrid2000
Jeg kan godt forstår alle der vil skifte hele holdet ud, da det har set sort ud, men som Dios også pointere, så er det ikke realistisk, at man skifter hele holdet ud og de dermed vil kører fra dag 1 med 11 nye spillere. Det tror jeg ikke er realistisk.

Vi må også bare indrømme, at samtlige 11 spillere har ramt bunden, og slet ikke været på niveau med det man ellers vil forvente, og hvad de har vist tidligere.

Forklaringen er jo ikke kun, at fordi Modric på 34 eller Marcelo på 31 bliver ældre og dermed er blevet dårligere. Det er jo også Isco, Asensio, Varane, Carvajal, Nacho, Casemiro og hvad de ellers hedder som er dårligere denne sæson end, hvad de tidligere har præsteret.

Så faktisk har vi ikke så mange andre muligheder end at håbe på, at de fleste genfinder tidligere tiders form.

Transfers giver mig som sådan ikke håb. Jovist tror jeg at Hazard bliver en gevinst, men jeg aner ingenting om Jovic. Pogba som ser ud til at være vores store transfermål er jo ikke en spiller, der konstant præstere på topniveau. Der er mange United fans som slet ikke er tilfredse med ham.

Eriksen ser god ud i Tottenham, men han er altså ikke verdensstjerne. Det er ikke fordi man tænker, at nu får vi Eriksen og han kan afgøre kampe på egen hånd.

Det er ikke fordi vi står til Neymar eller Mbappe.

Så det er altafgørende, at de nuværende spiller finder et helt nyt niveau til næste sæson. Det er trods alt ikke FM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 11 måneder siden #24 af BBB

madrid2000 skrev: Det er ikke fordi vi står til Neymar eller Mbappe.


Hvis vi nu skal være helt ærlige, er der så mere end to spillere i verden, som vil glæde alle Madridistas?

Neymar er ikke én af dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum