Officielt: Kroos forlænger til 2023
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
madrid2000 skrev: Det er ikke fordi vi står til Neymar eller Mbappe.
Hvis vi nu skal være helt ærlige, er der så mere end to spillere i verden, som vil glæde alle Madridistas?
Neymar er ikke én af dem.
Jeg tror ikke på der er mere end 1-2 der kan ændre holdet drastisk.
Men jeg tror nu holdet kommer med en helt ny energi næste sæson. De har revanche til gode.
Jeg håber lidt det ændre sig ligesom for City. De var også vildt ustabile den sæson, hvor Leicester blev mestre, men gik derefter ud og købte især nye forsvarsspillere, og herefter har deres maskine kørt utroligt godt. Det hjælper sig også en del, når de har et klart koncept.
Jeg håber de offensive spillere vi køber vil have samme effekt på vores hold. Jeg tror mange af de nuværende spiller vil blomstre op, når det begynder at køre godt igen resultatsmæssigt.
Hvis vi bare tager eksemplet med Ajax kampen, så havde vi jo rimelige chancer især i starten af kampen som vi ikke scorede på. Noget mere effektivitet vil ændre billedet markant.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
madrid2000 skrev: Det er ikke fordi vi står til Neymar eller Mbappe.
Hvis vi nu skal være helt ærlige, er der så mere end to spillere i verden, som vil glæde alle Madridistas?
Neymar er ikke én af dem.
Helt enig, men hvis vi isoleret set ser på samtlige spillere derude, så er det vel kun de 2 som mere eller mindre alene mand kan det der skal til.
Jeg ville så til hver en tid foretrække Hazard fremfor de 2, men som tidligere nævnt, så tror jeg bare ikke han alene mand kan gøre det for os, som Neymar nok ville kunne. Hazard vil ændre en masse, men jeg tror simpelthen ikke på han er nok til at løse vores angrebsproblem.
Det hele er sat på spidsen, for selvfølgelig har alle spillere brug for deres holdkammerater, men pointen er der :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Jeg kan godt forstår alle der vil skifte hele holdet ud, da det har set sort ud, men som Dios også pointere, så er det ikke realistisk, at man skifter hele holdet ud og de dermed vil kører fra dag 1 med 11 nye spillere. Det tror jeg ikke er realistisk.
Vi må også bare indrømme, at samtlige 11 spillere har ramt bunden, og slet ikke været på niveau med det man ellers vil forvente, og hvad de har vist tidligere.
Forklaringen er jo ikke kun, at fordi Modric på 34 eller Marcelo på 31 bliver ældre og dermed er blevet dårligere. Det er jo også Isco, Asensio, Varane, Carvajal, Nacho, Casemiro og hvad de ellers hedder som er dårligere denne sæson end, hvad de tidligere har præsteret.
Så faktisk har vi ikke så mange andre muligheder end at håbe på, at de fleste genfinder tidligere tiders form.
Transfers giver mig som sådan ikke håb. Jovist tror jeg at Hazard bliver en gevinst, men jeg aner ingenting om Jovic. Pogba som ser ud til at være vores store transfermål er jo ikke en spiller, der konstant præstere på topniveau. Der er mange United fans som slet ikke er tilfredse med ham.
Eriksen ser god ud i Tottenham, men han er altså ikke verdensstjerne. Det er ikke fordi man tænker, at nu får vi Eriksen og han kan afgøre kampe på egen hånd.
Det er ikke fordi vi står til Neymar eller Mbappe.
Så det er altafgørende, at de nuværende spiller finder et helt nyt niveau til næste sæson. Det er trods alt ikke FM.
Det er fint at sætte tingene på spidsen og komme med ting som "man kan jo ikke skifte hele holdet og starte med 11 nye fra dag 1" i et forsøg på at få det til at lyde som om at det er der mange der vil. Jeg tror de fleste af os der virkelig VIL en større eller mindre revolution maksimalt tror/ønsker 3-4-5 nye spillere til startopstillingen. Don't get me wrong - jeg er helt med på at måske 5 nye er meget, men realistisk set, så tror jeg selv de mest radikale revolutionære vil stille sig tilfreds med bare 3 nye i startopstillingen. Problemet imo er bare at jeg reelt tror på 1 ny starter, allerhøjest 2. Og det ser jeg som det oplagte udgangspunkt for endnu en katastrofesæson.
Og så tales der om Kroos og flere andre som spillere der lige har haft én dårlig sæson. Men så er det bare at jeg må minde om at vi lige har haft TO af de dårligste sæsoner i ligaen i klubbens historie - back to back!!! Og truppen, og især starterne, er kun blevet ældre! Jeg har det også sådan at jeg godt kan leve med at Kroos bliver - selv om jeg synes han generelt har bidraget med meget lidt især de seneste to sæsoner. Men som der nævnes, så er problemet at man jo nærmest ikke vil af med nogen. Modric og Case skal også blive - det jo totalt håbløst - den konstellation er efterhånden så uhyrlig ufarlig, uden energi, uden kreativitet og uden evne til at hjælpe defensiven - udover Modric' enkelte gode kampe, så er det den mest uspændende midtbane i verdenstoppen og den bliver jo på ugentlig basis overmatchet i ligaen. Men det lader desværre til at folk herinde, og tilmed Zidane, tror at Hazard og 10 af vores nuværende spillere - pludselig efter to sæsoner med 20 point op til Barca ville kunne spille med om ligaen. Hvis Hazard er eneste reelle tilføjelse til starteren, så tror jeg desværre vi sætter ny rekord i point efter dem til næste sæson
Siempre fiel skrev:
madrid2000 skrev: Jeg kan godt forstår alle der vil skifte hele holdet ud, da det har set sort ud, men som Dios også pointere, så er det ikke realistisk, at man skifter hele holdet ud og de dermed vil kører fra dag 1 med 11 nye spillere. Det tror jeg ikke er realistisk.
Vi må også bare indrømme, at samtlige 11 spillere har ramt bunden, og slet ikke været på niveau med det man ellers vil forvente, og hvad de har vist tidligere.
Forklaringen er jo ikke kun, at fordi Modric på 34 eller Marcelo på 31 bliver ældre og dermed er blevet dårligere. Det er jo også Isco, Asensio, Varane, Carvajal, Nacho, Casemiro og hvad de ellers hedder som er dårligere denne sæson end, hvad de tidligere har præsteret.
Så faktisk har vi ikke så mange andre muligheder end at håbe på, at de fleste genfinder tidligere tiders form.
Transfers giver mig som sådan ikke håb. Jovist tror jeg at Hazard bliver en gevinst, men jeg aner ingenting om Jovic. Pogba som ser ud til at være vores store transfermål er jo ikke en spiller, der konstant præstere på topniveau. Der er mange United fans som slet ikke er tilfredse med ham.
Eriksen ser god ud i Tottenham, men han er altså ikke verdensstjerne. Det er ikke fordi man tænker, at nu får vi Eriksen og han kan afgøre kampe på egen hånd.
Det er ikke fordi vi står til Neymar eller Mbappe.
Så det er altafgørende, at de nuværende spiller finder et helt nyt niveau til næste sæson. Det er trods alt ikke FM.
Det er fint at sætte tingene på spidsen og komme med ting som "man kan jo ikke skifte hele holdet og starte med 11 nye fra dag 1" i et forsøg på at få det til at lyde som om at det er der mange der vil. Jeg tror de fleste af os der virkelig VIL en større eller mindre revolution maksimalt tror/ønsker 3-4-5 nye spillere til startopstillingen. Don't get me wrong - jeg er helt med på at måske 5 nye er meget, men realistisk set, så tror jeg selv de mest radikale revolutionære vil stille sig tilfreds med bare 3 nye i startopstillingen. Problemet imo er bare at jeg reelt tror på 1 ny starter, allerhøjest 2. Og det ser jeg som det oplagte udgangspunkt for endnu en katastrofesæson.
Og så tales der om Kroos og flere andre som spillere der lige har haft én dårlig sæson. Men så er det bare at jeg må minde om at vi lige har haft TO af de dårligste sæsoner i ligaen i klubbens historie - back to back!!! Og truppen, og især starterne, er kun blevet ældre! Jeg har det også sådan at jeg godt kan leve med at Kroos bliver - selv om jeg synes han generelt har bidraget med meget lidt især de seneste to sæsoner. Men som der nævnes, så er problemet at man jo nærmest ikke vil af med nogen. Modric og Case skal også blive - det jo totalt håbløst - den konstellation er efterhånden så uhyrlig ufarlig, uden energi, uden kreativitet og uden evne til at hjælpe defensiven - udover Modric' enkelte gode kampe, så er det den mest uspændende midtbane i verdenstoppen og den bliver jo på ugentlig basis overmatchet i ligaen. Men det lader desværre til at folk herinde, og tilmed Zidane, tror at Hazard og 10 af vores nuværende spillere - pludselig efter to sæsoner med 20 point op til Barca ville kunne spille med om ligaen. Hvis Hazard er eneste reelle tilføjelse til starteren, så tror jeg desværre vi sætter ny rekord i point efter dem til næste sæson
Ud fra hvad jeg kan læse herinde og andre steder, så er der absolut ingen der stiller sig tilfredse med Hazard, som eneste tilføjelse til truppen. Jeg tror egentlig vi alle er ret enige om at der skal skiftes ud på minimum 2-3 pladser i startopstillingen. Men det er også svært at vurdere hvad Zidanes plan er, for er Jovic tænkt som starter, i et angreb med Hazard og Benzema, og har andre spillere, ligesom Isco (måske Marcelo), fået at vide at deres faste plads ikke er sikker i næste sæson. Men jeg kan da ligesom dig godt frygte at det bare er Casemiro, Kroos, Modric og Marcelo igen, igen.
Og så er der altså mange herinde der har råbt op om udrensning af truppen, og det er altså ikke kun 5-6 spillere der menes her, tror jeg.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Fair nok - jeg har nok ikke fulgt debatten her tæt nok så - synes bare jeg igen og igen hører at folk gerne vil ha noget nyt, men samtidig vil folk nærmest ik af med andre end reserverne. Og at tro at Kroos og Modric og andre med så store navne pludselig med glæde sidder på bænken er utopi. Jeg tror ganske enkelt ik vi får nogen særlig udrensning - ik bedømt ud fra de sølle rygter vi hører konstant. Håber jeg blir positivt overrasket
Real HWL skrev: Jeg nægter simpelthen at tro på at man på direktionsgangen i Madrid ikke har erkendt at der skal renses godt ud t truppen til sommer. På nuværende tidspunkt er vi lysår efter Barca. Og det kan ikke accepteres i Madrid. Perez er færdig hvis han ikke reagere på den her katastrofe sæson. Jeg tror der bliver købt ind til bredden, og så kommer der to store overraskelser. Hvem det bliver aner jeg ikke. Det må tiden vise. Men jeg er 100% sikker på at der kommer til at ske store ting til sommer.
Tror (håber) også de har lært af sidste sommer, hvor der jo også var snak om en "skattekiste" på 3-400M, men hvor man valgte at satse på Bale, Asensio osv, og har indset at der skal nyt blod til startopstillingen. Jeg nægter så at tro at Zidane har accepteret at kommet tilbage uden forsikringer og lovninger på at skabe en ny trupsammensætning med de spillere han vil have. Og man ved jo allerede at der kommer til at ske en masse, når Bale, Navas, Llorente, Ceballos, osv, er ved at blive presset ud af klubben. De skal jo erstattes med nogen.
Siemple Fiel
Nej tror heller ikke de "accepterer" det, men måske er det det spark der skal til, den konkurrence der skal til. Marcelos reaktion var dog at blive fornærmet, da Reguillon var foran ham, så ved ikke. Har en skeptisk optimisme op til den kommende sæson.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Siempre fiel skrev: @El Siete
Fair nok - jeg har nok ikke fulgt debatten her tæt nok så - synes bare jeg igen og igen hører at folk gerne vil ha noget nyt, men samtidig vil folk nærmest ik af med andre end reserverne. Og at tro at Kroos og Modric og andre med så store navne pludselig med glæde sidder på bænken er utopi. Jeg tror ganske enkelt ik vi får nogen særlig udrensning - ik bedømt ud fra de sølle rygter vi hører konstant. Håber jeg blir positivt overrasket
James, Bale og Isco har vel virkelig mærket konkurrencen i Real Madrid. Jeg tror ikke de er tilfredse med at havne på bænken, men er der bedre spillere på bænken til at erstatte dem, så er de også blevet det.
Den der med, at stjernerne ikke kan ryge på bænken må vel snart begraves.
Problemet har så bare altid været, at reserverne ikke har været gode nok, og de spillere man har satset på stadig ikke har hævet bundniveauet.
Der er principielt ingen grund til at sælge Kroos, Modric, Isco og Asensio. Der er bare en kæmpe grund til at købe nye verdensklassespillere til netop de pladser.
Modric kan acceptere en mindre rolle i en af de bedste klubber i verden i Real Madrid, eller han kan få en nøglerolle for et ligegyldigt hold, som kæmper om at komme i Chl fremfor El. Det samme kan Isco og Asensio, og derfor er der masser af grund til, at blive i Real Madrid, men i en mindre rolle end førhen. De har jo fået chancen, og den blev ikke grebet, og det kan de vel inderst inde godt selv se.
Lad dem være breddespillere med få tilføjelser, og køb så de 2-3 spillere som nærmest kan gå direkte ind på holdet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Real HWL skrev: Jeg nægter simpelthen at tro på at man på direktionsgangen i Madrid ikke har erkendt at der skal renses godt ud t truppen til sommer. På nuværende tidspunkt er vi lysår efter Barca. Og det kan ikke accepteres i Madrid. Perez er færdig hvis han ikke reagere på den her katastrofe sæson. Jeg tror der bliver købt ind til bredden, og så kommer der to store overraskelser. Hvem det bliver aner jeg ikke. Det må tiden vise. Men jeg er 100% sikker på at der kommer til at ske store ting til sommer.
Hvis jeg havde en tier for hver gang vi herinde har skrevet "jeg nægter simpelthen at tro på..." og så bliver vi overraskede transfervindue efter transfervindue. Jeg skal se handling før jeg tror det :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
Hvis jeg havde en tier for hver gang vi herinde har skrevet "jeg nægter simpelthen at tro på..." og så bliver vi overraskede transfervindue efter transfervindue. Jeg skal se handling før jeg tror det :)
Lad os nu bare se hvad der sker :) Du kan få en tier for hver gang Real offentliggøre en handel ;)