Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 2 dage siden #13

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Nogen der ved, hvad det koster at fyre Bale?

Det ville være en passende løsning.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 2 dage siden #14

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Fondo_Sur skrev:

17 mio. euro per år han har tilbage af sin kontrakt.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Fondo_Sur

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 2 dage siden #15

• Doc.juego
  • Doc.juego's profilbillede
  • Platin bruger
Lad ham spille for castilla, hvis han præstere lovende kan han få nogle kampe hist og her for førsteholdet ?
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: JimmyBroe, andreashn, Bismo

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 2 dage siden #16

• Fondo_Sur
  • Platin bruger
I følge mine beregninger betaler Real Madrid 19 mio € om året til Bale i løn UDEN bonusser. Det er trods alt ikke verdens undergang for en klub som Real Madrid. Han skal dog stadigt ud.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 2 dage siden #17

• Bismo
  • Bismo's profilbillede
  • Platin bruger
Doc.juego skrev:
Lad ham spille for castilla, hvis han præstere lovende kan han få nogle kampe hist og her for førsteholdet ?

Hvis han nægter, kan Madrid så opsige kontrakten. ;P
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 2 dage siden #18

Fondo_Sur skrev:
I følge mine beregninger betaler Real Madrid 19 mio € om året til Bale i løn UDEN bonusser. Det er trods alt ikke verdens undergang for en klub som Real Madrid. Han skal dog stadigt ud.

Som jeg har forstået det, så får ham 17 mio euro netto, hvilket vil svare til 30-32 før skat.

Han har 3 år tilbage.

En udgift på 90 mio euro.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: BBB

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 2 dage siden #19

• Fondo_Sur
  • Platin bruger
madrid2000 skrev:
Fondo_Sur skrev:

Som jeg har forstået det, så får ham 17 mio euro netto, hvilket vil svare til 30-32 før skat.

Han har 3 år tilbage.

En udgift på 90 mio euro.

Ja ok, så det er netto, der er tale om.

Så skal han selvfølgeligt fyres.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 1 dag siden #20

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
Fondo_Sur skrev:

Helt uenig. Han bliver allerede betalt for ikke at gide spille fodbold og han opfører sig underligt og er tydeligvis ligeglad med sin karriere. Så synes jeg også det er på sin plads, at hvis ikke han ønsker enten at tage sig sammen eller skride, så skal karrieren med ned i dybet. Så kan han jo sidde på tribunen de næste 3 år og så vil han forhåbentlig give sig om et år, så man kan spare de mange penge I snakker om for at fyre ham.

At sende ham på Castilla er én løsning, men hvis han er et forfærdeligt eksempel for talenterne og ikke gider yde det optimale, så kan det ende med at være ødelæggende.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: -#7-, Dios, andreashn, Bismo

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 1 dag siden #21

• Fondo_Sur
  • Platin bruger
Tror dog også bare at han overvejer at spille golf i Spanien i tre flere år.
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden af Fondo_Sur.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 1 dag siden #22

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Reporter: Do you wanna say good bay to Madrid fans?

Bale: Why, where are they going? :D
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden af Real HWL.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

MARCA: Bale står fast, han vil ikke forlade Real Madrid 1 måned 1 dag siden #23

• -#7-
  • -#7-'s profilbillede
  • Platin bruger
Real HWL skrev:
Reporter: Do you wanna say good bay to Madrid fans?

Bale: Why, where are they going?

Det kan godt være at han har mistet store dele af sine fodboldkvaliteter, men den tørre britiske humor består kan jeg se.

Jeg synes sgu den er meget sjov, ærligt talt.
"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.