El Chiringuito: Ramos overvejer exit

4 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske El Chiringuito er Sergio Ramos ikke helt afklaret omkring sin fremtid i Real Madrid og derfor overvejer han i øjeblikket, om han skal forlade klubben i løbet af sommeren.

TV-programmet har angiveligt været i kontakt med forsvarerens bagland, hvor man fortæller, at Sergio Ramos føler sig en smule udbrændt efter en lang og hård sæson i klubben, hvor der er sket mange ting. Herudover fortæller man, at han fortsat har masser af lyst til at vinde titler og har masser af ambitioner, men at overvejelsen går på, om han skal prøve et udenlandsk eventyr.

Sergio Ramos missede de sidste kampe i sæsonen, idet han har været ude med en skade siden starten af april.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af -#7-
Af den gamle garde er Ramos klart den jeg mindst vil af med. Men vil han væk, skal han selvfølgelig også have lov til det, selvom det ville ærgre mig da han stadigvæk ligner en spiller som kan bidrage på et meget højt niveau. Omvendt, skulle man starte en udrensning, så kunne det være meget naturligt at starte med Sergio Ramos. Jeg håber bare at man kan skilles som venner i så fald.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #3 af Bismo
Han er vel efterhånden den eneste lederfigur på dette hold. Jeg håber ikke, at han smutter.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Doc.juego, andreashn, Chamartin, elle44, Rogoshin, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #4 af El_Juan
Here we go again... Det var lige hvad der manglede! Så er spørgsmålet bare, om han igen blot skriger efter en ny kontrakt, om Perez har lovet ham en forbedret kontrakt (uden at der er sket noget), eller om han vitterligt vil væk denne gang.

Hvis han forlader klubben, så må man gå all-in på De Ligt. Barca, Juve og Bayern fører angiveligt kapløbet om De Ligt (i øvrigt i nævnte rækkefølge). Så må Perez og co. blande sig i det kapløb omgående!
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Macon, andreashn, Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #5 af Macon
Ville være en gave hvis man kunne erstatte, ramos med De Ligt, Men tror desværre det er lidt sent vi går ind kampen om ham.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Macon.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #6 af Ramos4

Macon skrev: Ville være en gave hvis man kunne erstatte, ramos med De Ligt, Men tror desværre det er lidt sent vi går ind kampen om ham.


Jeg ved ikke om det ligefrem er en gave at erstatte vores eneste leder med en 19årig knægt, men jeg forstår hvor du vil hen af.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7 af mortenj

Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #8 af Vinícius

Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #9 af Zyconith
Ville ikke være det største tab. Magen til udisciplineret en forsvarsspiller skal man lede længe efter. Det kan være Courtois har en chance for at holde buret rent hvis Ramos (og Marcelo) ikke leverede den ene guldbold efter den anden til modstanderen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #10 af BBB

Zyconith skrev: Ville ikke være det største tab. Magen til udisciplineret en forsvarsspiller skal man lede længe efter. Det kan være Courtois har en chance for at holde buret rent hvis Ramos (og Marcelo) ikke leverede den ene guldbold efter den anden til modstanderen.


Det er da utroligt, at vi kan vinde 4 champions league titler på fem år, når halvdelen af vores forsvar åbenbart er gaver til modstanderne. Hvis jeg skulle skifte Courtois, Ramos eller Marcelo, så ville jeg kigge efter en målmand.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, andreashn, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #11 af mohbar
Det ville være helst på sin plads at gå 100p efter DeLigt. En naturlig arvtager til anfører inden, fremtidens stjerne og næsten ligeså målfarlig..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #12 af Raul7-2880
Det mig en gåde at folk herinde ingen problemer har med at erstatte en klublegende og leder som stadig præsterer på højt højt niveau med en 19-årige knægt som ingen kendte for ét år siden. En spiller som de fleste herinde formentlig kun har set at spille maks 5 kampe?
De Ligt er et super talent men at ønske Ramos væk og erstatte ham med de Ligt er en kæmpe risiko. Det optimale vil selvfølgelig være at sikre hans underskrift og leje ham ud til Ajax endnu et år.

Edit: ESPN melder om at de Ligt har endegyldigt valgt barca. Træls for Umtiti, den knæskade har ødelagt det for ham. Fodbolden er kynisk.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Raul7-2880.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Annonce