Pressemøde med Sergio Ramos: Jeg bliver i Real Madrid

4 år 9 måneder siden #13 af Ramos4

Kratmus skrev:

Ramos4 skrev: Det viser også bare hvor meget lort medierne lukker ud. Man skal passe på man ikke sluger alting råt. Jeg har selv tit for vane at gå i flæsket på vores kære præsident, men sandheden kan ofte være mere nuanceret end medierne lægger det ud til. Vi var også mange der mente det var Florentino's skyld at Ronaldo ikke blev i klubben, men som Perez udtalte for nylig; så ville Ronaldo måske blot prøve noget nyt efter 9(!) år i klubben. Det var måske slet ikke penge og brudte løfter det hele handlede om.

Få så præsenteret Hazard, så man kan glæde sig til næste sæson bare en lille smule. For dælen jeg holder ikke til alle de her måneder uden fodbold. Det virker som om det er en evighed siden man fulgte med i en kamp af betydning.


Måske ikke den rigtige tråd at tage den op, men den med Ronaldo kan vist skyldes noget med hans lidt prekære sag fra USA. Jeg har undersøgt det noget overfladisk, men det er tilsyneladende noget nemmere at "gemme sig" for advokater i Italien, end det er i Spanien. Så måske kan man tænke, at der kan være noget om det med den sag.


Ja og skatte-sagen i Spanien.

Det virker dog stadig mærkeligt at tage et skridt ned i karrieren for en så dedikeret spiller som Ronaldo. Men okay, måske troede han reelt på at Juve havde en chance i CL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce