Officielt: Ferland Mendy er Real Madrid-spiller
Real Madrid har netop offentliggjort via deres hjemmeside, at man har købt den franske venstre back Ferland Mendy i Lyon.
Ferland Mendy, som netop er fyldt 24 år, får en kontrakt, der løber frem til 2025.
Han menes at koste €48 millioner plus variabler.
Mendy bliver præsenteret på Santiago Bernabéu om en uge, onsdag den 19. juni klokken 13:00.
Comunicado Oficial: @ferland_mendy. #WelcomeMendy | #RealMadrid
— Real Madrid C.F.⚽ (@realmadrid) 12. juni 2019
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Luka Jovic
Eden Hazard
Ferland Mendy
Og så har man allerede sikret sig Militao og Rodrygo.
Det er 5 nye ansigter allerede. Alt andet vil være bonus herfra.
Man må rose klubben. Det er godt gået.
Nu kan vi bruge resten af sommeren på at få solgt ud og købe en midtbanespiller. Helt vildt godt gået.
- Brylle
- Gæst
-
Peres har gjort et super godt stykke arbejde, men det arbejde er stort set ligegyldigt, hvis ikke Zidane kan formå at få dem ind på holdet, og den del er jeg usikker på. Derudover synes jeg det helt store problem det sidste års tid har været de tre inde på midten. Modric kom aldrig helt i gang, Kroos ligner en der er komplet ligeglad og går nærmest rundt i 90 minutter, og Casemiro tror stadig at han kan drible. Jeg savner en tilføjelse til midtbanen, som betyder at hvis ikke Kroos gider løfte bagdelen eller hvis ikke Casemiro gider gøre de simple ting og koncentrere sig om at rydde op, så står der en klar som kan gøre det mindst lige så godt.
Så trods disse handler, føler jeg ikke at vi er helt i mål endnu. Der er et stort spørgsmålstegn på højrekanten som Bale jo ikke skal ind og besidde, og så mangler der en rigtig god midtbanespiller.
Som andre er jeg dog også i tvivl om højre kant. Skal Bale spille ? (Formentlig ikke) Lucas V ? (Forhåbentlig sælges )
Asensio ? Rodrygo ? Vini ? Ødegaard ? Brahim ?
Kommer der et køb mere ?
Det er for mange spillere til rotation. Der skal højst bruges 3. Hvor den 3. Bliver meget perifær.
Tror man nok på Vini og rodrygo? Kan de spille effektivt på højre ?
Jeg håber selv at se Ødegaard i en større rolle, han er virkelig dygtig. Han kan spille højre kant, men også mere centralt og tilbagetrukket på midtbanen.
Jeg håber ikke der igen - igen - igen satses på hverken asensio eller Bale. Men frygter at man prøver med asensio igen.
Spørgsmålet er om vi overhovedet spiller med en højrekant til næste sæson. Det ville ikke undrer mig hvis Zidane går tilbage til en diamant på midtbanen med Hazard bag Benzema og Jovic, som vel nok var den formation han havde mest succes med sidst.Doc.juego skrev: Jeg er enig i at det har været et stærkt vindue so far.
Som andre er jeg dog også i tvivl om højre kant. Skal Bale spille ? (Formentlig ikke) Lucas V ? (Forhåbentlig sælges )
Kommer der et køb mere ?
Det er for mange spillere til rotation. Der skal højst bruges 3. Hvor den 3. Bliver meget perifær.
Jeg håber selv at se Ødegaard i en større rolle, han er virkelig dygtig. Han kan spille højre kant, men også mere centralt og tilbagetrukket på midtbanen.
Jeg håber ikke der igen - igen - igen satses på hverken asensio eller Bale. Men frygter at man prøver med asensio igen.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
doven skrev:
Spørgsmålet er om vi overhovedet spiller med en højrekant til næste sæson. Det ville ikke undrer mig hvis Zidane går tilbage til en diamant på midtbanen med Hazard bag Benzema og Jovic, som vel nok var den formation han havde mest succes med sidst.Doc.juego skrev: Jeg er enig i at det har været et stærkt vindue so far.
Kommer der et køb mere ?
Vi skal gøre plads til vores nye serbiske killer! jeg er mega begejstret efter dagens pressekonference, han er iskold haha!
Interviewer: Luka, how long did it take to decide on Real Madrids offer did you have to think long?
Jovic: I spoke to my agent, he gave me the offer, I accepted.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Det virker trods alt lidt vildt at hente ham ind, når man trods alt er fint besat på den position. Håber at han er vild, men har pt. svært ved at tro, at han er meget bedre end Reguilon.
Fondo_Sur skrev: Er der nogen der har set Mendy spille?
Det virker trods alt lidt vildt at hente ham ind, når man trods alt er fint besat på den position. Håber at han er vild, men har pt. svært ved at tro, at han er meget bedre end Reguilon.
Jeg har primært set ham på youtube, hvor det altid er temmelig svært at bedømme spillere. Ellers har jeg set ham lidt i CL og på det franske landshold, senest mod Tyrkiet hvor han kom ind i pausen så vidt jeg husker.
Men jeg må nok indrømme at jeg egentlig ikke er vanvittigt imponeret. Faktisk overhovedet ikke er jeg bange for. Han virker som en meget powerful spiller, lidt alá Theo Hernandez for nu at tage et nærliggende eksempel. Begge spillere har en rigtig stærk fysik og en enorm hurtighed, men ens med begge spillere virker det altså lidt tilfældigt hvad der foregår med bolden ved fødderne. Mendy har nogle lange flagrende stænger, hvor det ser rigtig godt ud når det lykkedes, men det ser til gengæld også virkelig klodset ud når det ikke gør.
Sådan er mit umiddelbare, og bevares, sparsomme indtryk i hvert fald, men jeg håber selvfølgelig at jeg tager frygteligt meget fejl, og at han er den næste i rækken af fantastiske venstrebacks i Real Madrid. Iøvrigt en position hvor den helt åbenlyse kandidat ikke ligger lige til højrebenet (eller venstrebenet om man vil), for hvem skulle man ellers have hentet? David Alaba er selvfølgelig et bud, ellers skulle man nok hive en kanin op af hatten, ligesom man gjorde med Marcelo i Fluminense i sin tid. Så er der Andrew Robertson som lige pt. vel er verdens bedste venstreback, men en skotte i Real Madrid, ville det gå an? Jeg tvivler. Og så er der prisen, som vil være astronomisk lige nu.
DC19