Officielt: Ferland Mendy er Real Madrid-spiller
Troede egentlig Marcelo, Reguillon, Theo Hernandez, Carvajal, Odriozola samt Nacho og Achraf Hakimi der begge kan spille begge backs var nok.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev: En back simpelthen.
Troede egentlig Marcelo, Reguillon, Theo Hernandez, Carvajal, Odriozola samt Nacho og Achraf Hakimi der begge kan spille begge backs var nok.
Har du overhovedet set en eneste Real Madrid-kamp i sidste sæson? Marcelo var en af de dårligste venstre backs i ligaen i sidste sæson, Reguilon gør det hæderligt men absolut ikke mere end det, Theo faldt igennem i hans sæson i klubben og har ikke rykket sig gevaldigt under hans lejeophold i Sociedad og er på vej videre, Carvajal, Odriozola og Achraf er alle naturlige højre backs (og selvom sidstnævnte har spillet en del på venstre back i Dortmund kommer han alligevel ikke tilbage før om et år), og Nacho er bedst centralt og bringer intet på venstre back. Selvfølgelig var der akut behov for forstærkning på den position.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Marcelo startede sæsonen godt men var skrækkelig i en lang periode, set udefra primært grundet ren ugidelighed, som mange af de andre spillere også har haft tendenser til i sidste sæson. Reguillon har gjort det godt, og hans alder taget i betragtning overrasker det mig hvis man ikke har tiltro til at han kan blive en god løsning fremadrettet. Måske man ønsker at udleje ham for at modne ham.
Nacho bidrog da med målet i en 1-0 sejr over PSG, og er generelt en hæderlig spiller i defensiven, så helt uduelig er han ikke. Det virker tidligt at afskrive Theo, der var kæmpe rift om ham og prisen var meget høj, vi har stort set intet set til ham. Jeg kan forstå han fik en del karantæner under sit lejeophold, men han er stadig ung, jeg synes det er vildt man bruger 50 mio euro yderlige på venstre back, når det ikke halter mere end det er tilfældet på den plads.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/var-fanget...-nu-er-mendy-i-real/
Slidgift er da en permanent tilstand? Fysiologisk ved jeg dog ikke meget om det.
Ferland Mendy er blevet driblet forbi tre gange i løbet af hele sidste sæsons Ligue 1 - Marcelo blev afdriblet 24 gange i 23 kampe. Så kan man tale om spillestil og system osv, men forskellen er slående.
I det jeg har set til Mendy (som heller ikke er meget) har jeg netop tænkt, at han gudskelov ikke er en ny Theo Hernández, der sparker den ud over prærien og løber efter den. Jeg synes han virker mere afstemt, langt bedre teknisk og selvom hans indlæg kan bruge noget træning, så skal tilskuerne i den anden ende af stadion i det mindste ikke frygte for deres liv, som de skal når Theo fyrer kanonen af.
Courtois
Carvajal Varane Ramos Mendy
Modric Pogba
Rodrygo Hazard Vinicius
Benzema
Lunin/Luca
Odriozola Militao Vallejo Marcelo
Valverde Casemiro Kroos
Asensio Brahim
Jovic
23 spillere i truppen - 2 pladser til canteranos.
Ud:
Isco -60 mio
Lucas V - 35 mio
Llorente - 35 mio
M. Diaz - 30 mio
Nacho - 25 mio
James - 40 mio
Kovacic 45 mio
Bale - 60 mio
= 330 mio.
Udlån:
Reguillon
Ceballos
Odegaard
Synes det er en fremragende trup med et godt mix af unge, sultne stortalenter og verdensklasse-spillere. Herudover sund konkurrence om alle pladser. Svimlende udbud af taktiske muligheder for Zidane ift., både holdkort og formationer. Det kan blive rigtig godt det her og gud hvor bliver det skønt med et Madrid uden Bale.
nono skrev: Fremragende arbejde af klubben. Så mangler vi bare Pogba og herefter kan vi rette fokus mod salg.
Courtois
Carvajal Varane Ramos Mendy
Modric Pogba
Rodrygo Hazard Vinicius
Benzema
Lunin/Luca
Odriozola Militao Vallejo Marcelo
Valverde Casemiro Kroos
Asensio Brahim
Jovic
23 spillere i truppen - 2 pladser til canteranos.
Ud:
Isco -60 mio
Lucas V - 35 mio
Llorente - 35 mio
M. Diaz - 30 mio
Nacho - 25 mio
James - 40 mio
Kovacic 45 mio
Bale - 60 mio
= 330 mio.
Udlån:
Reguillon
Ceballos
Odegaard
Synes det er en fremragende trup med et godt mix af unge, sultne stortalenter og verdensklasse-spillere. Herudover sund konkurrence om alle pladser. Svimlende udbud af taktiske muligheder for Zidane ift., både holdkort og formationer. Det kan blive rigtig godt det her og gud hvor bliver det skønt med et Madrid uden Bale.
Egentlig fornuftige opstillinger.
Hvis man byttede asensio ud med Ødegaard, 8g valverde med ceballos eller llorente (llorentr bedst som def. Mid. Ceballos bedst som 10'er IMO).
Så ville jeg se det som det "mest optimale" med nuværende trup. Desuden kunne asensio bringe mange penge ind, og jeg mener bestemt ikke at han har (eller vil opnå) tilstrækkeligt højt niveau til at være i Madrid. Måske kan han blive god Nok til at være backup på yderste mandat.
Udlej Mariano og lad ham og Jovic battle om 1. Og 2. Angriber om 1-3 år. (Benz er 31)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
PMO skrev: Det er lidt “uhyggelig” læsning.
mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/var-fanget...-nu-er-mendy-i-real/
Slidgift er da en permanent tilstand? Fysiologisk ved jeg dog ikke meget om det.
Det kan umuligt være slidgigt. Det får man ikke i sådan en ung alder. Børnegigt måske - det er en sygsom der brænder ud. Der er også andre hofte sygdomme man får som brænder ud i teenage årene :)
Tænker ikke at vi skal være nervøse
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre