Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter
Mateo Kovačić, der i sidste sæson var udlånt til Chelsea, har ikke lyst til at returnere til Real Madrid, da han ikke følte sig som vigtig del af holdet, inden han blev udlånt. Dette skyldes angiveligt, at forholdet mellem Kovačić og Zinedine Zidane ikke ligefrem er det bedste.
For at undgå gnidninger i klubben, har Real Madrid derfor eftersigende truffet beslutningen om at lade Kovačić gå. På nuværende tidspunkt er den italienske klub, Inter, favorit til at hente kroaten, og der skulle angiveligt allerede være indgået en klar aftale mellem de to parter.
I dag har Kovačić en løn på fire millioner euro om året, og Inter har informeret kroaten om, at de er villige til at matche denne løn, hvis han takker ja til skiftet.
Salget af Kovačić vil have sine fordele for Los Blancos, der allerede er i gang med de helt store indkøb denne sommer. Derfor vil salget af kroaten bidrage til indtjeningen af de penge, klubben skal bruge til de hypotetiske køb af Paul Pogba eller andre spillere. Kroatens fravær vil formegentlig også bidrage til en bedre stemning i omklædningsrummet, hvis forholdet mellem Kovačić og Zidane virkelig er så skidt som det fremstilles.
Kovačić har desuden ikke haft en nævneværdig god sæson i Chelsea, hvilket også kan være en del af grundlaget for, at Real Madrid har truffet den beslutning at sælge ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Er det ikke en ridse i lakken, at han har været så middelmådig for Chelsea denne sæson?
Ville ønske bare et par af vores spillere var nået op på middelmådig i den seneste sæson
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev: Det er ærgerligt at det er Kova der ryger - ville langt foretrække at man solgte Modric, Kroos eller Case - gerne to af dem. Men altså, nøjagtig som var soleklart da man udlejede ham, så var han HELT færdig med Madrid pga dén elendige behandling Zidane udsatte ham for. Så det har jo aldrig været meningen at han skulle tilbage - han ville væk for enhver pris og jeg forstår ham i hvert fald godt. Til gengæld blev vi efterladt med den mest udynamiske midtbane i europæisk topfodbold. Synd og skam
Det er nemlig en synd og en skam at vi skal nøjes med den defensive midtbane, nu hvor også Llorente skal væk..
Forhåbentlig Pogba kan lave lidt spræl, men han virker bare ikke til at være typen der tager et langt vigtigt tilbageløb
JesperA skrev: Det lader til at Zidane aldrig glemmer den skrækkelige kamp han spillede da han fil chancen fra start i en vigtig El Clasico, det var i hvert fald derfra det begyndte at gå skævt. Jeg havde også store forhåbninger til ham så det er en skam, men det jeg har set fra ham for Chelsea har ikke været godt.
Den clasico hvor han fuldstændigt lukkede Messi ned?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
JesperA skrev: Det lader til at Zidane aldrig glemmer den skrækkelige kamp han spillede da han fil chancen fra start i en vigtig El Clasico, det var i hvert fald derfra det begyndte at gå skævt. Jeg havde også store forhåbninger til ham så det er en skam, men det jeg har set fra ham for Chelsea har ikke været godt.
... og Zidane's manglende ageren fra trænerbænken i 2. halvleg efterlod Kovacic i et stort dilemma.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
Lukkede ham så meget ned, at han efterlod jordens største hul på midten, så Barca kunne score på den der kontrachance... vi havde spillet lige op med dem indtil den sekvens, som jeg husker det
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev:
Lukkede ham så meget ned, at han trak hele midtbanen skæv og efterlod jordens største hul på midten, så Barca kunne score på den der kontrachance... vi havde spillet lige op med dem indtil den sekvens, som jeg husker det
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu