Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 1 dag siden #13

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Vi brændte også en masse chancer, det var trods alt ikke Kovacic' skyld.

Men man må give Zidane at han er en kontant herre. Hvis man som ung spiller underpræsterer så ryger man ud med det samme. Ceballos, Llorente, Kovacic. Hvis man som rutineret spiller fejler igen og igen og igen, ja så kan man bare blive. Og det kan Kroos, Marcelo og Casemiro være glade for.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: JesperThomsen

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 1 dag siden #14

Ramos4 skrev:

Men man må give Zidane at han er en kontant herre. Hvis man som ung spiller underpræsterer så ryger man ud med det samme. Ceballos, Llorente, Kovacic. Hvis man som rutineret spiller fejler igen og igen og igen, ja så kan man bare blive. Og det kan Kroos, Marcelo og Casemiro være glade for.

Ja, så meget for et generationsskifte..

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 1 dag siden #15

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Siempre fiel skrev:
Det er ærgerligt at det er Kova der ryger - ville langt foretrække at man solgte Modric, Kroos eller Case - gerne to af dem. Men altså, nøjagtig som var soleklart da man udlejede ham, så var han HELT færdig med Madrid pga dén elendige behandling Zidane udsatte ham for. Så det har jo aldrig været meningen at han skulle tilbage - han ville væk for enhver pris og jeg forstår ham i hvert fald godt. Til gengæld blev vi efterladt med den mest udynamiske midtbane i europæisk topfodbold. Synd og skam

Nu er/var jeg kæmpe fortaler for Kovacic, men det er åbenbart gået min næse forbi, at Zidane decideret har behandlet ham elendigt. Kan det uddybes? Når det er sagt, så ser jeg selvfølgelig også Kovacic solgt på grund af måden han forlod os på. Jeg elskede ham som spiller, men insistere man på, at ville væk fra Real Madrid, så er der ingen vej tilbage. Vi er jo ikke Barcelona!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: doven

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 23 timer siden #16

• Rogoshin
  • Rogoshin's profilbillede
  • Senior bruger
Ramos4 skrev:

Jeg tror det er forskellen, i hvad man tidligere har præsteret. De spillere du nævner som rutinerede, har jo igennem deres tid i Real Madrid, vist en del kvalitet. De rutinerede, har også vist noget, men ikke så helt ligeså meget. Zidan tror derfor, mere på at de rutinerede, kan komme op deres gamle niveau. De rutinerede har også gennem tiden, vist et større niveau end de unge. Man kan så sige det er svært for de unge, at vise ligeså meget på kortere tid. Men i en krise situation, kan jeg godt forstå man satser på rutinen. For som man siger at få det tilbage på sporet. Noget andet er hvis man skal skifte spor. Kan dog godt være bange for det ender i Morten Olsen tilstande.
Sidste redigering: 4 uger 23 timer siden af Rogoshin.

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 23 timer siden #17

• Rogoshin
  • Rogoshin's profilbillede
  • Senior bruger
JesperThomsen skrev:
Ramos4 skrev:

Ja, så meget for et generationsskifte..

Har Zidan ikke netop sagt, han ikke vil et generations skifte. Jeg syntes jeg husker noget lignende, måske jeg tager fejl.

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 23 timer siden #18

Dios skrev:
Siempre fiel skrev:
Det er ærgerligt at det er Kova der ryger - ville langt foretrække at man solgte Modric, Kroos eller Case - gerne to af dem. Men altså, nøjagtig som var soleklart da man udlejede ham, så var han HELT færdig med Madrid pga dén elendige behandling Zidane udsatte ham for. Så det har jo aldrig været meningen at han skulle tilbage - han ville væk for enhver pris og jeg forstår ham i hvert fald godt. Til gengæld blev vi efterladt med den mest udynamiske midtbane i europæisk topfodbold. Synd og skam

Nu er/var jeg kæmpe fortaler for Kovacic, men det er åbenbart gået min næse forbi, at Zidane decideret har behandlet ham elendigt. Kan det uddybes? Når det er sagt, så ser jeg selvfølgelig også Kovacic solgt på grund af måden han forlod os på. Jeg elskede ham som spiller, men insistere man på, at ville væk fra Real Madrid, så er der ingen vej tilbage. Vi er jo ikke Barcelona!

Nej nej, der er bestemt ingen vej tilbage - det var jo tydeligt da han forlod os, selv om det virkede som om det var meget svært for folk at forstå (folk himlede jo op om at han kom tilbage til truppen efter udlejning!!).

Det jeg mener med elendig behandling (skulle jeg sikkert have uddybet) var ene og alene at Zidane var så håbløst fastlåst på de gamle travere som ikke fungerede at han brugte Kova alt ALT for lidt - ligegyldigt hvor godt han gjorde det og hvor elendigt vores 3 fredede midtbanespillere gjorde det. Han blev brugt alt for lidt ift hvad han fortjente og burde ha spillet og derfor var det jo desværre helt ventet at han ville væk. Det var Zidanes skyld og han er jo så desværre skyld i at vi mister vores mest eksplosive og mest interessante spiller på midten. Og indtil videre lader det jo til at vores hellige treenighed på midten også er fredet fra at blive smidt på porten - hvilket er vildt nok efter to hele sæsoner hvor vi er sluttet 20 point fra mesterskabet og hvor midtbanen uge efter uge bliver ejet af selv de mindst navnkundige midtbaner rundt omkring i udkantsSpanien
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle, JesperThomsen

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 23 timer siden #19

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
@Siempre Fiel

Ups - det "tak" var bestemt ikke med vilje :D

Fungerede Casemiro - Modric - Kroos ikke for et år siden? Det er jo en stor fed løgn af dimensioner. Vi vandt 3 CL-titler i streg, og flere af de store hold havde meget svært ved at pille bolden fra dem. De spillede helt fantastisk, og det er da utopi at tænke at Kovacic kunne komme ind på holdet på bekostning af Kroos og Modric på det tidspunkt. Måske kunne han presse Casemiro, men hans placeringsevne som 6'er har aldrig været helt i top, og det har Casemiro trods alt haft styr på i de store kampe. Desværre har den kære brasilianer glemt hvad det vil sige at være 6'er over det sidste års tid.

Jeg vil medgive at Kovacic selvfølgelig spillede for lidt og skulle have haft mere spilletid især i ligaen for at spare de gamle drenge. Der kunne han sagtens have spillet næsten hver ligakamp i foråret, men dertil at slå de tre spillere af i de store kampe i eksempelvis CL er jo helt på månen. Det er decideret løgn at de spillede elendigt og at det ikke fungerede.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Real HWL, Chamartin, Rogoshin, doven

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 22 timer siden #20

Brylle skrev:
@Siempre Fiel

Ups - det "tak" var bestemt ikke med vilje :D

Fungerede Casemiro - Modric - Kroos ikke for et år siden? Det er jo en stor fed løgn af dimensioner. Vi vandt 3 CL-titler i streg, og flere af de store hold havde meget svært ved at pille bolden fra dem. De spillede helt fantastisk, og det er da utopi at tænke at Kovacic kunne komme ind på holdet på bekostning af Kroos og Modric på det tidspunkt. Måske kunne han presse Casemiro, men hans placeringsevne som 6'er har aldrig været helt i top, og det har Casemiro trods alt haft styr på i de store kampe. Desværre har den kære brasilianer glemt hvad det vil sige at være 6'er over det sidste års tid.

Jeg vil medgive at Kovacic selvfølgelig spillede for lidt og skulle have haft mere spilletid især i ligaen for at spare de gamle drenge. Der kunne han sagtens have spillet næsten hver ligakamp i foråret, men dertil at slå de tre spillere af i de store kampe i eksempelvis CL er jo helt på månen. Det er decideret løgn at de spillede elendigt og at det ikke fungerede.

De fungerede på enkelte aftener i foråret i CL. Vi var skandaløst ringe i ligaen hele sidste sæson - og endnu dårligere i år - og er nu blevet historisk ydmyget i ligaen i to år i streg. Men ok, at vores midtbane var ringe er åbenbart "en stor fed løgn" ;-)

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 20 timer siden #21

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Platin bruger
Brylle skrev:

Fungerede Casemiro - Modric - Kroos ikke for et år siden? Det er jo en stor fed løgn af dimensioner. Vi vandt 3 CL-titler i streg, og flere af de store hold havde meget svært ved at pille bolden fra dem. De spillede helt fantastisk, og det er da utopi at tænke at Kovacic kunne komme ind på holdet på bekostning af Kroos og Modric

Pointen er vel netop at de VAR gode, det er de ikke længere. Lad os se fremad og ikke tilbage.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 4 uger 20 timer siden #22

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
PMO skrev:
Brylle skrev:

Fungerede Casemiro - Modric - Kroos ikke for et år siden? Det er jo en stor fed løgn af dimensioner. Vi vandt 3 CL-titler i streg, og flere af de store hold havde meget svært ved at pille bolden fra dem. De spillede helt fantastisk, og det er da utopi at tænke at Kovacic kunne komme ind på holdet på bekostning af Kroos og Modric

Pointen er vel netop at de VAR gode, det er de ikke længere. Lad os se fremad og ikke tilbage.
Men det er jo netop det jeg skriver og jeg besvarede blot det vås som kom om at de skulle have været elendige når de var en kæmpe del af 3 CL-titler i streg.

Jeg tror de fleste er enige om at Kroos har været helt forfærdelig i år, at Casemiro har glemt hvad en 6'er skal gøre og at Modric har været virkelig slidt.

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 3 uger 4 dage siden #23

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
@Siempre fiel.

Den trio har så kæmpe andel i vores succes de sidste 4 år, at det er fuldstændig håbløst, at du vælger at negligegere det i sådan en grad som du gør. Nuvel, så kommer de på ingen måder med power eller dynamik, men de har været helt exceptionelle når det kommer til kontrol af midtbanen. Ser vi på de største kampe og samtlige El Clasico opgør de sidste 2-3 år, så har det været ren og skær fornøjelse at se den trio dominere de største modstandere, og specielt Barcelona. At vi igen igen bliver ydmyget af Barca er en farce, men spillet på banen har i langt de fleste kampe været verdensklasse. Det kan vi ikke bruge til en skid, men det er simpelthen bare for let og uretfærdigt, at hive den trio ned og gøre dem skyldige alene.
Jeg er ret sikker på, at vores alles yndling Ramos har kostet langt mere end den trio har tilsammen. At du også mener de skal tilskrives vores forfærdelige sæsoner i ligaen siger jo bare alt, selvom vi denne sæson havde en angriber som scorede ligeså mange mål som resten af de 6 offensive spillere, som ikke tæller vores trio på midtbanen.

Jeg har vel i 3-4 år argumenteret for, at det er konstellationen imellem midtbane og angreb der har været den største synder. Du mener Pogba var svaret på alt, hvor imod jeg altid har ment Hazard har været svaret på alt. Det får vi aldrig at se, men havde der nu bare været en råd tråd imellem de 2 kæder, så ville de hver især ikke spille mod hinanden, og blive udstillet på deres mangler. Se på hvad en Vinicius gjorde for vores offensiv, da han kom med fart, driblinger og kreativtet. Overvej så hvad en Hazard kunne have gjort for holdet med Ronaldo og Benzema fremme.

Angående Kovacic, så forstod jeg heller ikke hvorfor han ikke spillede mere, men som Brylle siger, så var Modric og Kroos bare for gode til at slå dem af. Nu fik han chancen i Chelsea, og heller ikke der greb han chancen, så ligesom med James, så er han måske bare ikke bedre?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL, ElMadrid, Rogoshin

Defensa Central: Kovačić forhandler med Inter 3 uger 4 dage siden #24

• JesperA
  • JesperA's profilbillede
  • Platin bruger
Det er altså ikke umuligt at løfte sit spil efter en dårlig sæson, se bare Benzema. Jeg har stadig stor tiltro til den midtbane vi har nu, men i sidste sæson med Kovacic udlejet og lav tillid til de unge spillere var der ikke meget konkurrence om pladserne, hvilket jeg synes var det største problem. Det var der heller ikke på 9eren men Benzema lader til at være en spiller der bliver mere motiveret af tillid, end konkurrence. Modsat i hvert fald Casemiro der tog sig nogle gevaldige friheder, og Kroos der virkede til at være faldet i søvn.
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden af JesperA.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.