Serie A offentliggører Theo-transfer til Milan
Meget kunne tyde på at Theo Hernandez inden længe kan kalde sig AC Milan-spiller.
Franskmanden har længe været rygtet til Milan, og tidligere i dag offentliggjorde Serie A nyheden om at Theo var skiftet til AC Milan, på deres egen hjemmeside.
Nyheden er endnu ikke offentliggjort af nogle af klubberne, og Serie A har siden fjernet det fra deres hjemmeside, men mon ikke vi kan forvente en officiel udmelding fra klubberne meget snart?
Spillerens agent, Manuel Garcia Quilón, blev spottet ved Milans hovedkontor i går, hvor det menes at han har været for at færdiggøre kontrakten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
JesperThomsen skrev: Det er skisme ikke meget de får for spillerne..
Du synes vi kunne få mere end 150 mio. kroner for en vraget venstreback, der ikke slog igennem i Sociedad?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Ramos4 skrev:
JesperThomsen skrev: Det er skisme ikke meget de får for spillerne..
Du synes vi kunne få mere end 150 mio. kroner for en vraget venstreback, der ikke slog igennem i Sociedad?
Jeg synes ikke 20 er meget for Theo og slet ikke 30 for Llorente..
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Nej, det er decideret ikke meget. Det er hvad de er værd. Vi har dækket indkøbet af Hazard 100% og vi har kun solgt reserve-spillere indtil videre. Jeg synes godt nok der er urealistiske og høje krav herinde nogen gange.
Florentino Pérez har fået det maksimale ud af alle Real Madrids handler i sommerens transfervindue indtil videre. Vi kan ikke forvente mere for vores reservespillere, så jeg er helt på linje med dig her, Ramos4.
Det er helt tydeligt, at Pérez ikke accepterer markedets vanvidspriser og det er fandeme forfriskende. Rygterne gik i første omgang på, at Real Madrid ville smide op mod 75 millioner euro + enten Bale eller Isco for Pogba, men realiteterne er, hvis man skal tro pålidelige L'Équipe, at Real Madrids startende bud blot er på sølle 80 millioner euro. Der er ingen, der skal forsøge at løbe om hjørnerne med Presi :-)
Jeg synes slet ikke, at Pérez får nok ros herinde fra hans mange tvivlere...
Hvem har scoutet denne spillers teknik og anbefalet ham til real madrid. Hahaha :D
fiatten skrev: Har aldrig forstået hvordan man kunne hente en spille med sådan en ringe teknik. Endelig bliver han solgt.
Hvem har scoutet denne spillers teknik og anbefalet ham til real madrid. Hahaha :D
Jeg ved ikke hvem der scoutede ham, men jeg ved @Daniel herinde var ret så vild med ham, og kaldte ham fremtidens venstreback. Alene på den baggrund vidste jeg han ikke ejede teknik, og han ikke var en type jeg kunne li :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
fiatten skrev: Har aldrig forstået hvordan man kunne hente en spille med sådan en ringe teknik. Endelig bliver han solgt.
Jeg ved ikke hvem der scoutede ham, men jeg ved @Daniel herinde var ret så vild med ham, og kaldte ham fremtidens venstreback. Alene på den baggrund vidste jeg han ikke ejede teknik, og han ikke var en type jeg kunne li :D
Det var ikke mig, der scoutede ham ;-), men jeg skrev nogle positive ting om, da han var blevet præsenteret i sin tid - jeg er altid euforisk, når Real Madrid henter spillere. Både Galacticos, men også talenter.
Theo har nogle utrolige spidskompetencer (fart, skud), og set i bakspejlet havde den profil måske passet bedre til Barcelona, hvor man ikke kræver de store individuelle færdigheder fra sine backs (de skal ikke kreere så meget på egen hånd), som i Real Madrid.
Derfor er jeg også spændt på Mendy, for han minder meget om Theo i de højdepunkter, jeg har set med ham. Eksplosiv over kanten, fint indlæg, men ikke verdens bedste teknik, som han også viste til sin præsentation på SB, akkurat som Theo i sin tid.
Theo ville passe endnu dårligere ind i Barca. Han mangler fodboldforståelse. Det er kun i Barca at en spiller som Sergio Roberto kan slå igennem på det niveau. Grundet et spil bygget op af spilleres fodboldforståelse.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Opsummering af hans karriere i Real Madrid^