Serie A offentliggører Theo-transfer til Milan
7 år 3 uger siden #13
af Kayed99
Besvaret af Kayed99 på emne Serie A offentliggører Theo-transfer til Milan
20 for Theo er ikke meget, men det er en fair pris. Vi gav selv 28 for ham i sin tid og det er ikke just fordi, at han har gjort noget for at styrke sin værdi. Vi fik derudover en samlet pris på 40 millioner euro for Llorente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 3 uger siden #14
af BBB
Uha, i Barca's bedste periode har de ellers haft toneangivende backs. Både Alves og Alba kan noget ekstraordinært i det offensive. Det er ikke mere end et par dage siden, at Alves satte tre mand ved at jonglere bolden over dem i Copa América. Manden er altså 36 år. Alba kan også noget, når han kan ramme Messi med alle sine cutbacks. Jeg vil hellere have Marcelo end Alba, men Alba kan sagtens skabe noget offensivt, når Neymar ikke står og træder i bolden foran ham.
Jeg kan hverken lide Alba eller Alves, men der er vist også en del fans, der ikke kan lide Ramos. Det betyder ikke, at de ikke kan spille fodbold.
Hvad skaber Carvajal, som Alba og Alves ikke tidligere har gjort for Barcelona?
Besvaret af BBB på emne Serie A offentliggører Theo-transfer til Milan
Daniel skrev:
Dios skrev:
fiatten skrev: Har aldrig forstået hvordan man kunne hente en spille med sådan en ringe teknik. Endelig bliver han solgt.
Hvem har scoutet denne spillers teknik og anbefalet ham til real madrid. Hahaha :D
Jeg ved ikke hvem der scoutede ham, men jeg ved @Daniel herinde var ret så vild med ham, og kaldte ham fremtidens venstreback. Alene på den baggrund vidste jeg han ikke ejede teknik, og han ikke var en type jeg kunne li :D
Det var ikke mig, der scoutede ham ;-), men jeg skrev nogle positive ting om, da han var blevet præsenteret i sin tid - jeg er altid euforisk, når Real Madrid henter spillere. Både Galacticos, men også talenter.
Theo har nogle utrolige spidskompetencer (fart, skud), og set i bakspejlet havde den profil måske passet bedre til Barcelona, hvor man ikke kræver de store individuelle færdigheder fra sine backs (de skal ikke kreere så meget på egen hånd), som i Real Madrid.
Uha, i Barca's bedste periode har de ellers haft toneangivende backs. Både Alves og Alba kan noget ekstraordinært i det offensive. Det er ikke mere end et par dage siden, at Alves satte tre mand ved at jonglere bolden over dem i Copa América. Manden er altså 36 år. Alba kan også noget, når han kan ramme Messi med alle sine cutbacks. Jeg vil hellere have Marcelo end Alba, men Alba kan sagtens skabe noget offensivt, når Neymar ikke står og træder i bolden foran ham.
Jeg kan hverken lide Alba eller Alves, men der er vist også en del fans, der ikke kan lide Ramos. Det betyder ikke, at de ikke kan spille fodbold.
Hvad skaber Carvajal, som Alba og Alves ikke tidligere har gjort for Barcelona?
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved BBB.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen