Real Madrid ønsker ikke at Pogba gør oprør mod Manchester United

7 år 3 uger siden #1 af Jbner

Det sidste man ønsker i Real Madrid, er problemer med Manchester United når det kommer til at forhandle om Paul Pogba. Derfor har man kontaktet den franske midtbanespiller og fortalt ham at han ikke skal gøre oprør i Manchester, og at han bør møde ind som normalt, når holdet rejser til Perth, Australien i dag, for at starte deres pre-season.

Pogba, som har tilbragt sin ferie i New York med sin kone og datter, kan flyve direkte til Australien for at mødes med Manchester United. Real Madrid ønsker ikke at skabe en konflikt, som kan hindre forhandlingerne med Manchester United.

De indledende forhandlinger med Manchester United har dog ikke givet Real Madrid meget håb om at lande Pogba. Englænderne har fra startet sagt at Pogba ikke er til salg, og da man spurgte til prisen på Pogba, fik man at vide at der ikke er en pris på ham, da man forventer at han bliver på Old Trafford til den kommende sæson.

Herefter bad man Pogba om at gøre en indsats for at bryde isen, hvilket han gjorde, da han for et par uger siden erklærerede at det måske var på tide med en ny udfordring et andet sted. Det blev fulgt op af spillerens agent, Mino Raiola, for et par dage siden, da han udtalte at alle i Manchester United ved at Pogba ønsker at skifte.

Spilleren har altså taget sin beslutning, men i Real Madrid ønsker man ikke at spilleren skal tvinge et skifte igennem, i modsætningen til de spanske rivaler fra Barcelona, der ikke er bange for at bede spillere om at strejke i deres klubber, for at tvinge et skifte igennem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #2 af BBB
"...i modsætningen til de spanske rivaler fra Barcelona, der ikke er bange for at bede spillere om at strække i deres klubber, for at tvinge et skifte igennem."

Der er nogen, der ikke kan huske Modric' (og Bale's?) skifte fra Tottenham.

Nogle af de her nyheder bliver vildt rosenrøde. Hvis Pogba tager til Perth, så har RM ageret good guys. Hvis han ikke gør det, så har han ageret mod klubbernes ønske, fordi han gerne vil til RM. På ingen måde kan historien være negativ.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 3 uger siden #3 af Thomaskjensen
Ja den er svær at vinkle negativt den her, vi er bare så dejlige :)

Nu har vi jo før forhandlet med United og det gik ikke pisse godt sidst, og kommer Pogba at kræve et skifte i år kan det gøre forhandlingerne meget mere kompliceret. Er Bale (jeg håber) en del af forhandlingen kan blive kompliceret om Bale ved at han skal bytte.
De Gea er jo stadig i United, som vi alle nok husker, så jeg tror ikke Unitid kommer at sælge i år, da der stadig er 2 år tilbage af kontrakten.

Jeg håber dog og tror at det kan blive en realitet næste sommer og Pogba kommer med Mbappé som begge til den tid er i sidste år af sine kontrater.
Fornyelsen af RM er i gang Ramos og Marcelo har fået naturlige overtagere i år, hvor de gamle ben nok ikke kan klare 60 kampe mange år til. Nye sultne angribere er kommet til, og venstre kanten er kraftigt overbefolket (god ting). Med de folk der er tilbage burde midtbanen stadig være blandt den bedste i verden og med folk på venstre kant der kan lave det umulige, og angribere der ikke er bange for at lave mål kan de få rigtig meget plads. Det er vel bare højre kanten med Bale/Lucas der er svag, men er målet Mbappé kan man vel teste lidt på den kant til sommeren 2020.

Jeg mener dog at begge transfeers skal realiseres om RM skal blive en dominerende faktor i verden de kommende 1-5 år, for midtbanen er PT ikke velfungerende og højre kanten er endnu værre.

7 år 3 uger siden #4 af -#7-
Uden at det skal lyde for helligt, så forstår jeg simpelthen ikke de andre storklubber som død og pine forsøger at beholde spillere som helt åbenlyst vil væk. Her kunne de altså lære noget af både Real Madrid og Barcelona. Gider spillerne oprigtigt ikke være her mere, jamen så må de jo ud. Men det er selvfølgelig også nemt at sige når man kun kan tage skridtet ned og ikke op, fra Real Madrid og Barcelona, men alligevel, det er jo en gedigen tandudtrækning hver eneste gang profilerne vil væk fra især de engelske storklubber.

DC19

7 år 3 uger siden #5 af Ramos4

-#7- skrev: Uden at det skal lyde for helligt, så forstår jeg simpelthen ikke de andre storklubber som død og pine forsøger at beholde spillere som helt åbenlyst vil væk. Her kunne de altså lære noget af både Real Madrid og Barcelona. Gider spillerne oprigtigt ikke være her mere, jamen så må de jo ud. Men det er selvfølgelig også nemt at sige når man kun kan tage skridtet ned og ikke op, fra Real Madrid og Barcelona, men alligevel, det er jo en gedigen tandudtrækning hver eneste gang profilerne vil væk fra især de engelske storklubber.

Omvendt er det altså også skørt at kontrakter nærmest ingenting betyder mere. Hvis en spiller frivilligt har skrevet under på en 5-årig kontrakt, så må han sgu også forvente at han kan komme til at spille i klubben alle 5 år. Og få en fed hyre for at det ikke skal være løgn. Hvad er pointen med kontrakter, når spillere strejker hvis de ikke gider være der mere? Spillerne (og deres agenter!) trækker klubberne rundt ved næsen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 3 uger siden #6 af -#7-

Ramos4 skrev:

-#7- skrev: Uden at det skal lyde for helligt, så forstår jeg simpelthen ikke de andre storklubber som død og pine forsøger at beholde spillere som helt åbenlyst vil væk. Her kunne de altså lære noget af både Real Madrid og Barcelona. Gider spillerne oprigtigt ikke være her mere, jamen så må de jo ud. Men det er selvfølgelig også nemt at sige når man kun kan tage skridtet ned og ikke op, fra Real Madrid og Barcelona, men alligevel, det er jo en gedigen tandudtrækning hver eneste gang profilerne vil væk fra især de engelske storklubber.

Omvendt er det altså også skørt at kontrakter nærmest ingenting betyder mere. Hvis en spiller frivilligt har skrevet under på en 5-årig kontrakt, så må han sgu også forvente at han kan komme til at spille i klubben alle 5 år. Og få en fed hyre for at det ikke skal være løgn. Hvad er pointen med kontrakter, når spillere strejker hvis de ikke gider være der mere? Spillerne (og deres agenter!) trækker klubberne rundt ved næsen.

Det er da en romantisk tanke, men sådan fungerer fodboldverdenen jo ikke, og har ikke gjort det i rigtig lang tid. Og ret beset ved vi jo heller ikke hvad Pogba er blevet lovet da han skrev under, udover en høj løn selvfølgelig. Hvis Ed Woodward har siddet og lovet Pogba guld og grønne skove i form af et slagkraftigt hold der kan konkurrere om titler, og så er blevet spist af med Fred og jeg ved ikke hvad, samt en træner fra Molde i god damn Norge og Europa League bold fra næste sæson, så kan jeg egentlig godt forstå at franskmanden ikke har lyst til at blive i klubben.

DC19

7 år 3 uger siden #7 af Ramos4

-#7- skrev:

Ramos4 skrev:

Det er da en romantisk tanke, men sådan fungerer fodboldverdenen jo ikke, og har ikke gjort det i rigtig lang tid. Og ret beset ved vi jo heller ikke hvad Pogba er blevet lovet da han skrev under, udover en høj løn selvfølgelig. Hvis Ed Woodward har siddet og lovet Pogba guld og grønne skove i form af et slagkraftigt hold der kan konkurrere om titler, og så er blevet spist af med Fred og jeg ved ikke hvad, samt en træner fra Molde i god damn Norge og Europa League bold fra næste sæson, så kan jeg egentlig godt forstå at franskmanden ikke har lyst til at blive i klubben.

Jeg ved da godt hvordan det fungerer, jeg snakker om fair og unfair.

Pogba er selvfølgelig blevet stillet en sportslig strategi i vente, med lovning om nogle ting. Men det er jo ikke noget der er skrevet i sten. Managere bliver fyret, held/uheld, ting sker. Derfor kan man da ikke strejke fordi man ikke gider mere. Omvendt kan man jo sige, at United nok også havde regnet med en spiller der var bare liiidt mere motiveret og lidt bedre. Hvis man er bange for at ende i en situation præcis som denne, så må man jo underskrive en kortere kontrakt. Jeg kan simpelthen ikke have ondt af Pogba eller andre. Hvis en klub ikke gider en spiller mere, skal de betale hans fulde løn hvis de skrotter ham - hvis en spiller ikke gider mere kan han bare strejke og ikke møde op på arbejde? Jeg forstår ikke klubberne ikke hiver sådanne spillere i retten.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 uger siden #8 af Thomaskjensen
Det er et 2 ægget sværd det med kontrakter. I 99,999% af alle tilfælde er det klubberne der tjener på kontrakterne, det er vel bare Bale der PT har fat i den lange ende når det gælder hans kontrakt mor RM...

Problemet er vel at agenterne er egoistiske og gerne skriver helt igennem idotiske kontrakter med klubberne, og ikke tænker på sine klienter. Ser vi på Pogba burde han vel have fået skrevet ind at han havde en max pris under hele forløbet, men at denne kunne justeres under visse omstændigheder, lad os sige om de ikke kvalificerede sig til CL, eller ikke kom i top 5 i ligaen så blev prisen halveret eller noget.
Er man et talent eller en spiller som Hazard der nu bytter til RM, som han ser som er et spændende projekt, ja så er der vel ikke noget forkert i at han stiller krav til klubben? Kvaler vi ikke til CL, eller misseer top 3 i LaLiga, eller han ikke spiller X antal minutter går hans frikøbsklausul ned, er det et urimligt krav? Ja for om han spiller dårligt, bla bla bla, ja det er vel op til klubben og træneren at købe de rigtige spillere og få dem til at prestere, eller er jeg ude at cykle med Leth.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 år 3 uger siden #9 af Ramos4

Thomaskjensen skrev: Det er et 2 ægget sværd det med kontrakter. I 99,999% af alle tilfælde er det klubberne der tjener på kontrakterne, det er vel bare Bale der PT har fat i den lange ende når det gælder hans kontrakt mor RM...

Problemet er vel at agenterne er egoistiske og gerne skriver helt igennem idotiske kontrakter med klubberne, og ikke tænker på sine klienter. Ser vi på Pogba burde han vel have fået skrevet ind at han havde en max pris under hele forløbet, men at denne kunne justeres under visse omstændigheder, lad os sige om de ikke kvalificerede sig til CL, eller ikke kom i top 5 i ligaen så blev prisen halveret eller noget.
Er man et talent eller en spiller som Hazard der nu bytter til RM, som han ser som er et spændende projekt, ja så er der vel ikke noget forkert i at han stiller krav til klubben? Kvaler vi ikke til CL, eller misseer top 3 i LaLiga, eller han ikke spiller X antal minutter går hans frikøbsklausul ned, er det et urimligt krav? Ja for om han spiller dårligt, bla bla bla, ja det er vel op til klubben og træneren at købe de rigtige spillere og få dem til at prestere, eller er jeg ude at cykle med Leth.

Enig. Pogba burde have haft skrevet nogle klausuler ind eller skrevet en kortere kontrakt. Men at han ikke fik gjort det synes jeg ikke skal komme United til ulempe nu. Pogba må bide i det sure æble, hvis United ikke vil sælge. Men jeg forstår da så absolut godt at han vil væk.

7 år 3 uger siden #10 af BBB
United betalte Juventus ~120 mio. euro for Pogba. Selvfølgelig kan Pogba ikke bare vælge længden på kontrakten. Det kan agenten heller ikke. Det med klausulerne virker også lidt ekstremt. Selvfølgelig vil United ikke gå med til at lade frikøbsklausulen falde til 50%, hvis de kommer i EL. De ved godt, hvad klubben var/er på vej igennem.

Lader RM spillere gå, hvis de ikke vil være her mere? Måske. Vi gjorde det ikke med Ramos (United) eller Ronaldo af flere omgange.

7 år 3 uger siden #11 af Ramos4

BBB skrev: United betalte Juventus ~120 mio. euro for Pogba. Selvfølgelig kan Pogba ikke bare vælge længden på kontrakten. Det kan agenten heller ikke. Det med klausulerne virker også lidt ekstremt. Selvfølgelig vil United ikke gå med til at lade frikøbsklausulen falde til 50%, hvis de kommer i EL. De ved godt, hvad klubben var/er på vej igennem.

Lader RM spillere gå, hvis de ikke vil være her mere? Måske. Vi gjorde det ikke med Ramos (United) eller Ronaldo af flere omgange.

50%? Hvem snakker om 50%?

Jeg forstår ikke helt om du synes det er okay at spillere strejker og ikke møder op til træning og presser deres klubber. Det er lidt det debatten kører på.

Ramos brugte United til at forhandle sig til en højere løn. Og nej vi lod ham selvfølgelig ikke gå, da han var på kontrakt hos os og Perez ville ikke slippe ham. Det er jo det jeg siger? Spillerne må spille så længe de bliver betalt for det.

7 år 3 uger siden #12 af BBB

Ramos4 skrev:

BBB skrev: United betalte Juventus ~120 mio. euro for Pogba. Selvfølgelig kan Pogba ikke bare vælge længden på kontrakten. Det kan agenten heller ikke. Det med klausulerne virker også lidt ekstremt. Selvfølgelig vil United ikke gå med til at lade frikøbsklausulen falde til 50%, hvis de kommer i EL. De ved godt, hvad klubben var/er på vej igennem.

50%? Hvem snakker om 50%?

Jeg forstår ikke helt om du synes det er okay at spillere strejker og ikke møder op til træning og presser deres klubber. Det er lidt det debatten kører på.

Ramos brugte United til at forhandle sig til en højere løn. Og nej vi lod ham selvfølgelig ikke gå, da han var på kontrakt hos os og Perez ville ikke slippe ham. Det er jo det jeg siger? Spillerne må spille så længe de bliver betalt for det.

To indlæg over mit:
"Ser vi på Pogba burde han vel have fået skrevet ind at han havde en max pris under hele forløbet, men at denne kunne justeres under visse omstændigheder, lad os sige om de ikke kvalificerede sig til CL, eller ikke kom i top 5 i ligaen så blev prisen halveret eller noget."

Det er ikke OK, at spillerne strejker. De har skrevet under på kontrakten. De må godt sige, at de gerne vil noget andet, ligesom klubben gerne må sige, at Bale forsøges solgt. Klubben må ikke stoppe udbetalingen af løn eller forhindre spilleren i at træne.

Der var flere indlæg med urealistiske scenarier/drømmeforestillinger. Jeg svarede generelt dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum