Real Madrid ønsker ikke at Pogba gør oprør mod Manchester United
7 år 2 uger siden #13
af Ramos4
Prisen halveret giver ikke nogen mening når man ikke har en frikøbsklausul til at starte med :D
Det er svært at justere markedet fuldstændigt. Bosman-dommen gjorde mange gode ting - og gjorde spillerne mere frie - men efterhånden synes jeg bare spillerne har alle kortene på hånden. Hvis de vil blive kontrakten ud som Bale, så gør de bare det, selvom klubben vil af med dem. Vil de ikke blive kontrakten ud, så er det sgu også dem der har kortene på hånden, så strejker de bare eller møder ikke op til pre-season. Okay trist måde at køre et firma på, hvor ens medarbejdere bare ikke møder op.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Real Madrid ønsker ikke at Pogba gør oprør mod Manchester United
BBB skrev:
Ramos4 skrev:
BBB skrev: United betalte Juventus ~120 mio. euro for Pogba. Selvfølgelig kan Pogba ikke bare vælge længden på kontrakten. Det kan agenten heller ikke. Det med klausulerne virker også lidt ekstremt. Selvfølgelig vil United ikke gå med til at lade frikøbsklausulen falde til 50%, hvis de kommer i EL. De ved godt, hvad klubben var/er på vej igennem.
Lader RM spillere gå, hvis de ikke vil være her mere? Måske. Vi gjorde det ikke med Ramos (United) eller Ronaldo af flere omgange.
50%? Hvem snakker om 50%?
Jeg forstår ikke helt om du synes det er okay at spillere strejker og ikke møder op til træning og presser deres klubber. Det er lidt det debatten kører på.
Ramos brugte United til at forhandle sig til en højere løn. Og nej vi lod ham selvfølgelig ikke gå, da han var på kontrakt hos os og Perez ville ikke slippe ham. Det er jo det jeg siger? Spillerne må spille så længe de bliver betalt for det.
To indlæg over mit:
"Ser vi på Pogba burde han vel have fået skrevet ind at han havde en max pris under hele forløbet, men at denne kunne justeres under visse omstændigheder, lad os sige om de ikke kvalificerede sig til CL, eller ikke kom i top 5 i ligaen så blev prisen halveret eller noget."
Det er ikke OK, at spillerne strejker. De har skrevet under på kontrakten. De må godt sige, at de gerne vil noget andet, ligesom klubben gerne må sige, at Bale forsøges solgt. Klubben må ikke stoppe udbetalingen af løn eller forhindre spilleren i at træne.
Der var flere indlæg med urealistiske scenarier/drømmeforestillinger. Jeg svarede generelt dem.
Prisen halveret giver ikke nogen mening når man ikke har en frikøbsklausul til at starte med :D
Det er svært at justere markedet fuldstændigt. Bosman-dommen gjorde mange gode ting - og gjorde spillerne mere frie - men efterhånden synes jeg bare spillerne har alle kortene på hånden. Hvis de vil blive kontrakten ud som Bale, så gør de bare det, selvom klubben vil af med dem. Vil de ikke blive kontrakten ud, så er det sgu også dem der har kortene på hånden, så strejker de bare eller møder ikke op til pre-season. Okay trist måde at køre et firma på, hvor ens medarbejdere bare ikke møder op.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 2 uger siden ved Ramos4. Begrundelse: slåfejl
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen