Independent: Neymar/Bale-byttehandel under opsejling

4 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge engelske The...

Ifølge engelske The Independent kan der være en opsigtsvækkende byttehandel undervejs, som vil sende chokbølger gennem europæisk fodbold.

Kilder tæt på Neymar fortæller nemlig, at der arbejdes på at lave en byttehandel, som sender brasilianeren til Real Madrid, mens Gareth Bale sendes den anden vej.

Neymar har for længst bebudet, at han vil væk fra den franske hovedstadsklub, som selv er ved at være klar over, at man bliver nødt til at slippe ham og at der ikke er mange klubber, som kan og vil byde på Neymar, som har et polemisk bagland, som i høj grad skygger for spillerens sportslige kvaliteter.

Samtidig har Real Madrid også bebudet, at Gareth Bale ikke har nogen fremtid i klubben, hvilket blev slået fast med syvtommersøm i går, da Zidane på pressemødet efter kampen betonede, at ”vi håber, at han rejser snart” og uddybede med, at der arbejdes med forskellige muligheder.

Og det kan være en handel, som tilfredsstiller alle parter, såvel spillere som klubber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #2 af Kasillas
WOW! - havde kilden været The Sun, så havde jeg bare ignoreret det, men siden det er Independent, som altså ikke er en tabloid-avis som Marca, så tror jeg rent faktisk at der er snak om det.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #3 af Ramos4
Man skulle da være et skarn hvis man ikke fik en lille erektion oven på sådan en nyhed. Men det lyder cirka 200% for godt til at være sandt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #4 af Kasillas
@Ramos4

Jeg tror at nyheden her på madridista glemte at skrive at der arbejdes på at bytte Bale PLUS EN POSE PENGE for Neymar.

Det tror jeg virker realistisk.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Kasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #5 af Ramos4
Jeg kan ikke se hvad PSG skulle gide med en uduelig 30årig waliser, men ja der skal da bestemt penge oveni hatten.

Jeg ved godt PSG ikke er gode venner med Barcelona, men Dembele + Coutinho lyder altså en del bedre i mine ører end at få Bale. Men dem om det :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #6 af Kasillas
Problemet er at de seneste rygter siger at Barcelona aldrig har tilbudt Coutinho og Dembele samtid.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #7 af Ramos4
Men okay jeg kan godt se PSG's problem. Hvis ikke vi køber Neymar hvem gør så? Barca vil de ikke sælge til. Og han VIL jo væk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #8 af Fondo_Sur
Hvis Neymar kommer til skyldes det, som I andre også er inde på, i høj grad PSGs dårlige forhold til Barca. Komisk.

Neymar ville for alvor gøre dette hold relevant igen.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #9 af Bismo
Det må betyde et farvel til Asensio, Vasques m.fl..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #10 af Ramos4
Men jeg kan stadig ikke se det for mig. PSG rygtes interesserede i Dybala. Det giver mere mening. Jeg kan simpelthen ikke se dem købe en 30årig og betale hans kæmpe løn som erstatning for så væsentlig en spiller som Neymar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #11 af madrid2000
Tanken er sjov, men tror ikke på det. Neymar vil jo gerne tilbage til Barcelona, selvom PSG ikke kan lide Barca.

Barca har også de klart mest interessante spillere til en byttehandel ala Dembele og Coutinho.

Hvad gør Real med Asensio, Rodrygo, Vinicious, Lucas, Brahim i tilfælde af Neymar kommer? Så er Hazard og Neymar selvskrevet til kanterne.

Men ærlig talt, så vil jeg hoppe på hvis det kan lade sig gøre med 100 millioner euro + Bale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #12 af El Siete
Er ikke særlig vild med Neymar og alt omkring hans person, men han er en gudsbenådet spiller. Men hvem af ham og Hazard skal så spille ud af position? Men hold kæft en duo.

Grunde til det kunne ske:
- Klubberne har et godt forhold indbyrdes og løser hvert deres problem
- Neymar VIL væk og hans person skaber for meget ravage i PSG
- Bale koster det halve i løn og er generelt en mere tilforladelig person
- Mbappe rykker frem og bliver fanebærer for PSG

Grunde til det ikke sker:
- RM satser på Vinicius og Rodrygo
- For stor en omkostning
- Ikke en position der overhovedet er nødvendig at forstærke
- Midtbanen bliver ikke forstærket

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum