Independent: Neymar/Bale-byttehandel under opsejling

7 år 1 uge siden #13 af Ramos4
Skal Hazard over til højre? Eller skal han ligge bag Benz og Neymar? Det vil så gøre Isco endnu mere redundant. Det ser ud til at Modric er rykket lidt længere frem, det konflikter også med en 10'er rolle til Hazard. Hmm.

Men vi skal slå til hvis vi kan få Neymar, han er glimrende omend en dramaqueen. Vi må håbe han kan få styr på skaderne ligeledes. Ellers er vi jo præcis samme sted som vi er med Bale nu. Personligt er jeg så desperat efter at komme af med ham, at jeg godt kan sluge en kamel eller to ift. Neymar. Det ville da også være sindssygt spændende med sådan et Galactico-indkøb, lad os være ærlige :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #14 af ElMadrid

Ramos4 skrev: Jeg kan ikke se hvad PSG skulle gide med en uduelig 30årig waliser, men ja der skal da bestemt penge oveni hatten.

Jeg ved godt PSG ikke er gode venner med Barcelona, men Dembele + Coutinho lyder altså en del bedre i mine ører end at få Bale. Men dem om det :)

Problemet (for PSG) er at Dembele vil ikke væk fra Barca og Coutinho's sidste sæson var ikke meget bedre end Bale's.

7 år 1 uge siden #15 af BBB
Jeg vil gerne have Bale væk, men modsat Neymar så skaber Bale ikke meget drama. Hans agent er ærgerlig at høre på, men han må gerne får 10 gange så meget skærmtid, hvis det betyder at Neymar Sr holder sig fra Madrid.

Neymar er en dramaqueen i truppen (og for mange brasilianske venner virker til at gøre ham til en endnu større krukke)
Neymar er en dramaqueen udenfor truppen
Neymar koster væsentligt mere i løn
Neymar er mindre skadet end Bale, men han tager til Brasilien og laver tricks i sin kørestol i stedet for at tage genoptræningen seriøst
Han er brasilianer, og han bliver ikke yngre

Han skal nok være blandt verdens bedste i et par år endnu, men jeg vil ønske, at han bliver væk

7 år 1 uge siden #16 af JesperA
Jeg håber også tommelfingeren bliver vendt nedad på den her.

Jeg har før været fortaler for det, men med den seneste sæsons mange skader og uhørte illoyalitet er jeg kategorisk afvisende over for det. Bale er ikke meget værd for Real, og denne handel er vel nok den hvor man realiserer den højest mulige relative værdi såfremt man bytter Bale og et ikke alt for højt beløb lige over med Neymar. Men jeg mener ikke at løsningen er at kaste flere gode penge efter dårlige - så hellere bare skille sig af med Bale og sluge kamelen.

Hvis man kan skabe så store problemer med en så genert og konfliktsky spiller som Bale, så forestil jer Neymar og hans far, hvis klubben beder ham om at spille kamp på hans søsters fødselsdag... Nej nej nej, lad Barcelona hente ham for alt for mange penge og kvalitetsspillere i bytte, til en alt for høj løn, på en alt for lang kontrakt.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

7 år 1 uge siden #17 af Fondo_Sur
Bale er ifølge Marca tæt på et skifte til Kina.

Hvis historien har noget på sig, så bør Real Madrid være fri for at betale 50% af hans løn...

7 år 1 uge siden #18 af JesperA
Var problemet med en handel til Kina ikke, at lovgivningen derovre gør at de skal betale det samme beløb til udvikling af fodbold i Kina, som de betaler for transfers af udenlandske spillere, og derfor ønskede ham på noget nær fri transfer?

7 år 1 uge siden #19 af BBB
Marca mener Real har budt 90 mio. euro + Bale. Det lyder helt vanvittigt.

7 år 1 uge siden #20 af Ramos4

BBB skrev: Marca mener Real har budt 90 mio. euro + Bale. Det lyder helt vanvittigt.

Vanvittigt dyrt eller?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 1 uge siden #21 af Higuain99
Vanvittigt billigt, hvis du spørg mig. Hvem fanden værdisætter Bale over 100 mio. euro i hans nuværende forfatning og situation. Tror ikke på det, men hvis det passer, slår man til 10/10 gange.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 1 uge siden #22 af Ramos4
Ja, jeg tror heller ikke PSG bider på. Jeg tror også vi har besluttet os for at satse på egne talenter frem for Neymar - og så gå efter Pogba.

7 år 1 uge siden #23 af BBB

Ramos4 skrev:

BBB skrev: Marca mener Real har budt 90 mio. euro + Bale. Det lyder helt vanvittigt.

Vanvittigt dyrt eller?

Det er én af de gange, hvor vanvittigt betyder flere ting :P Det er dumt at købe ham, og derfor er det også dyrt. Vanvittig dumt og vanvittig dyrt.

Leveret af Kunena Forum