Real Madrid - Arsenal: Forventede startopstillinger

7 år 1 uge siden #13 af fiatten

JesperA skrev: Det er sgu også ligemeget om der er 1, 2 eller 30 mand i feltet, så ville Carvajal ikke kunne ramme nogle af dem... Flot halvleg af Modric. Hazard og Mendy har også gjort det ok synes jeg.

Men SERIØST Benzema.... Scor dog!!!

Mourinho havde spottet den allerede dengang omkring benzema, da Higuain var skadet:
“If you don’t have a dog to go out hunting with you, and you have a cat, you have to go out with a cat. You can’t go out alone.“

Benzema burde omskoles til at spille modric’s plads :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #14 af Kiwes
nå 2-2....okay.

7 år 1 uge siden #15 af Dios
Og det er derfor Isco er i truppen stadig. Bliver han spillet rigtig er han verdensklasse. Fantastisk placering og åbner hele forsvaret ved sin placering, og derfor scorer Real hurtigt 2 mål

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 1 uge siden #16 af JesperA
Fandens også. Ligner en af de værre for Asensio. Ellers rigtigt flot indhop han har gjort i dag

7 år 1 uge siden #17 af Higuain99
Fodbold romantikeren i mig håber fortsat, at han kan blive en succes i den hvide trøje. Når han bliver spillet rigtig, kan han sku noget meget få spillere i verdenen kan.

7 år 1 uge siden #18 af Higuain99
Var det hævn fra Bale. Kæft et udueligt straffe..

7 år 1 uge siden #19 af Kiwes
Hurtige tanker efter kampen.
Nacho en ren skændsel sammen med Carvajal, som i øvrigt bør starte på bænken og give plads til Odriozola. Benzema så fortsat uskarp ud - det bekymrer mig godt nok meget :/. Vinicius så heller ikke for god ud. Rigtig god kamp af Mendy, Kroos og Modric.
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved Kiwes.

7 år 1 uge siden #20 af Elto92
Så er kampen slut..

Mit syn på det hele.
En skidt 1.halvleg takket være Nacho.
Jeg synes også Carvajal fortsætter med sit krampagtige spil.

Modric fortsætter med at imponere mig, jeg havde regnet ham for at være udbrændt, men han disker op med den ene genialitet efter den anden. Kroos følger også fint efter.

Hvaa.. har Navas lige lukket 4 mål ind i 90 minutter sammenlagt?.

Benzema benzema benzema... puha hvor MAGTER jeg ikke en sæson med ham længere. Det hele er så trættende efterhånden. Tilgengæld så får det sortefår(Bale) chancen oppe foran og han er med til at vende kampbilledet..

Man bliver skør af de her pre season kampe... men jeg er ikke tilfreds endnu. Der mangler noget mere, noget nyt!

7 år 1 uge siden #21 af JesperA
Syntes ikke Vinicius var dårlig men ikke vildt meget der lykkedes, han kan dog nogle vilde ting som meget få andre kan, og når det kører for ham må han være en af de mest spektakulære spillere i verden. Hans straffe og nogle af hans beslutninger viser dog nok en gang at der skal trænes afslutninger og spilforståelse 24/7...

Kredit til Courtouis for en rigtig flot kamp, kommer i flere situationer ud og fylder rigtigt godt. Marcelo var også god i dag, spøjst at se både ham og Özil tage stor del i at forsvare - det klæder dem!

Og Bale grebet ud på straffe på sin forhåbentlig sidste boldberøring for os. Hvad skal man sige, syntes egentlig han gjorde det ok ellers.

For Arsenal syntes jeg den indskiftede Rice Nelson var fremragende, en konstant kilde til uro, så ham nogle kampe i Bundesligaen sidste sæson og han er virkelig en spændende spiller. Xhaka endnu en gang en tikkende bombe og med lidt (u)held kunne han sagtens være dømt for at begå et par straffespark i dag. Og sparker selv et af de mest usle straffespark jeg har set i lang tid.

Jeg synes egentlig vi har et ret fedt hold, en kæmpe bredde og mange spændende spillere. Selv med de mange udskiftninger har man stadig spillere som Rodrygo, Kubo og Mariano siddende (Jovic havde man også gerne set mere til), mens Casemiro, Valverde, Ceballos og Vallejo alle stadig er på ferie. Og så desuden Ødegaard og Achraf på udlån, også meget spændende spillere.

Bittert hvis det er slemt med Asensio, lidt for tung berøring ved det første mål på en ellers helt genial detalje der kunne have været fremragende hvis han havde sparket den ind men godt kæmpet for at skabe riposten, ganske fin afslutning på målet, og så et af hans trademark venstredrøn hvor målmanden er helt solgt, men desværre tager stolpen.
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved JesperA.

7 år 1 uge siden #22 af BBB

Dios skrev: Og det er derfor Isco er i truppen stadig. Bliver han spillet rigtig er han verdensklasse. Fantastisk placering og åbner hele forsvaret ved sin placering, og derfor scorer Real hurtigt 2 mål

Sjovt. Jeg ville give Marcelo kreditten for de to mål. Det må vist afhænge af øjnene der ser :P

7 år 1 uge siden #23 af Batmajn
Amen altså, hvor skidt kan en træningskamp gå.

Nacho har bevist at han ikke har niveauet mere. Hans overblik er så skidt bare i de 10min han når. Det må blive Vallejo som er 4. valg til CB pladsen.

Carvajal du har fået så lang en snor at nu kan det kun være Odriozolas tur til at få chancen fra start.

Midtbanen har fået fornyet luft med Zidane, men mangler lige det sidste, om det er Pogba, eller gutterne som kommer tilbage fra ferie som gør forskellen er svært at sige.

Og så er det så syndt for Asensio, ligesom han havde vist bare lidt gode takter. Så lyder det somom han har 'ruptured ACL' aka. 8-9 mdr ude. Nogen har mentaliteten til at komme tilbage, jeg er ikke sikker på Asensio har den. Man kan håbe.

Og så må Zidane godt bestille en eller anden til at hente de nøgenbilleder tilbage som Lucas Vazques har på ham, for et eller andet må han da have, at han stadig får spilletid er helt hen i vejret. Vi har Kubo, Brahim, Vinicius, Rodrygo alle som har mere talent i lilletåen end LV.
Han minder mig om Rommedahl og Zidane er Morten Olsen - ingen forstår hvorfor han får spilletid, andet end at han kan løbe.

Benzema skal lige mærke bænken og Jovic en hel halvleg/kamp med Hazard/Isco/Kroos/Modric til at leverer til ham. Så kan det være han mærker presset og rammer målet.

Det var lige det negative over de her 2 kampe, bortset fra det kan man se en ændring på at det ikke kun er hovedløse indlæg, men hurtigt spil gennem midten der også skaber vores chancer, hvilket er dejligt. Så skal der bare lige komme ro på Bale som skal væk og resten af midtbanen tilbage.

7 år 1 uge siden #24 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: Og det er derfor Isco er i truppen stadig. Bliver han spillet rigtig er han verdensklasse. Fantastisk placering og åbner hele forsvaret ved sin placering, og derfor scorer Real hurtigt 2 mål

Sjovt. Jeg ville give Marcelo kreditten for de to mål. Det må vist afhænge af øjnene der ser :P

Selvfølgelig ville du det. Marcelo tryllede, og specielt hans aflevering til det første mål var fantastisk, men uden de løb og placeringer Isco kommer med, så ville der ikke være nogen chance. Det er præcis den positionering jeg har talt om i evigheder vi har manglet. Glem nu den skarpretter, som kan banke en næsten umulig bold i kassen, men til gengæld er usynlig resten af kampen. Vi skal have flere angreb som førte til vores 2 mål, og det var Isco's rolle, som førte til begge mål.
Selvfølgelig skal afleveringerne komme rigtigt, men Asensio havde aldrig fået pladsen, hvis ikke Isco havde placeret sig der, så overtallet kunne komme.
Jeg vil hellere end gerne kredittere Marcelo, Asensio og Isco da de alle 3 var vigtige i begge mål. Nu har jeg bare råbt og skreget efter netop den rolle i Real Madrid, og det har altid været argumentet for, hvorfor jeg ikke tror vi kommer til at mangle mål, hvis det er sådan vi snart begynder og spille fodbold, som vi har spillerne til..
Først er fremmest er det smukt at se på, men det er også skide hamrende effektivt, og en kæmpe forløsning, at der ikke bare kommer et ligegyldigt indlæg, som Benzema eller en anden forhåbentlig sætter i kassen. Hvis jeg hørte rigtigt i kampen, så var det Mark Strudal som kommenterede kampen, og han nævnte det et utal af gange. Real Madrid skal sætte flere angreb op med flere løb omkring bolden, og spille mere på 3. og 4. manden.
Det så vi ved begge mål, og derfor kom der 2 "nemme" scoringer.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum