Real Madrid - Arsenal: Forventede startopstillinger

7 år 1 uge siden #25 af El Siete
Bare en tanke. Hvorfor er det så vigtigt for mange at vi vinder disse kampe? I min erfaring taber vi størstedelen af disse pre-season træningskampe, men handler det grundlæggende ikke også om at prøve forskellige spillere og opstillinger af, og ikke bare Once de Gala hver gang? Altså, det er vel bedre at tabe disse kampe og spille dårligt nu, så man kan rette fejlene op til kampene hvor det virkeligt gælder? At Vasquez spiller er vel så Zidane kan vurdere om han fortsat skal satse på ham og så skal de nye og gamle spillere vel også lige lære hinanden at kende. Hvad siger i andre?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #26 af Ramos4
Dét der bekymrer mig er at vi stadig ikke ser ud til at have nogen der lige laver en masse mål. Benzema skal nok ramme 20 mål, men brænder sindssygt meget - og helst når det er aller vigtigst. Hazard er mere en oplægger og dribler. Vinicius kan intet ramme. Jovic er 21 og spændende. Bale er ude 50% af tiden.

Alle klubber i Europa der fast vinder mesterskabet har bombere på holdet. City har Agüero + deres fløje byder godt ind. Liverpool har tre oppe foran der rammer 20+. Juventus har Ronaldo. Bayern har Lewandowski. Barca har Suarez og Messi der står for 30+.

Vi skal derimod håbe en masse ting flasker sig, og sol og vind står perfekt. Jeg synes vi spiller god bold, men nogen garanti for mål har vi ikke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Jonas, Cristiano7

7 år 1 uge siden #27 af Cristiano7
Fuldstændig enig.

Og vi kan ikke bruge undskyldningerne såsom at målene skal nok komme.... Bare se sidst sæson.

Vi er Real Madrid og en af de største klubber - men vores angrebstrio kan ikke hamle op mod flere andre storklubber såsom Barcelona, PSG, Liverpool, Man City, Juventus...

Jeg spår vores nuværende trup en eller ingen pokal i næste sæson.

Leveret af Kunena Forum