Trup-udtagelse med klar besked til James og Bale
6 år 11 måneder siden #13
af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Trup-udtagelse med klar besked til James og Bale
James kommer ikke med på trods af forlydender om at han gør det fortrinligt til træningen.
På en eller anden måde håber jeg han kommer til lillesøster Atletico, men det er nok nogo eftersom Real ved at han er for god og vil styrke deres trup.
At benægte hans kvaliteter på banen er jo pænt absurd, når man ser på hvor elendige vi er på midtbanen og højre kant.
På en eller anden måde håber jeg han kommer til lillesøster Atletico, men det er nok nogo eftersom Real ved at han er for god og vil styrke deres trup.
At benægte hans kvaliteter på banen er jo pænt absurd, når man ser på hvor elendige vi er på midtbanen og højre kant.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
6 år 11 måneder siden #14
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Trup-udtagelse med klar besked til James og Bale
Angående Mariano, så var det præcis som jeg også sagde dengang. Et rent panikkøb foretaget af Perez, som dengang famlede i blinde. Nu kender jeg en del til Lopetegui, og det var immervæk ikke et valg han foretog. Solari var heller ikke en fan af ham, og Zidane var ydermere heller ikke en fan af ham dengang, og er han ikke stadig.
Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det en spiller samtlige trænere har vejet for let, og et præsident indkøb. Det er da synd for ham, men mere synd er det trods alt heller ikke. Hans spillestil passer ikke til Real Madrid, selvom stilen mange gange er svær at se. Selvfølgelig skal han ikke have en chance, hvis der er 3 trænere som ikke ønsker ham, og slet ikke når Zidane nu i 2 omgange har gjort det klart for ham.
Præcis det samme kan jo siges om James, da han i 2 omgange nu også har fået samme besked. Nu er ordet stædighed godt nok også blevet et fan-ord herinde, men skal vi nu ikke snart lige?
Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det en spiller samtlige trænere har vejet for let, og et præsident indkøb. Det er da synd for ham, men mere synd er det trods alt heller ikke. Hans spillestil passer ikke til Real Madrid, selvom stilen mange gange er svær at se. Selvfølgelig skal han ikke have en chance, hvis der er 3 trænere som ikke ønsker ham, og slet ikke når Zidane nu i 2 omgange har gjort det klart for ham.
Præcis det samme kan jo siges om James, da han i 2 omgange nu også har fået samme besked. Nu er ordet stædighed godt nok også blevet et fan-ord herinde, men skal vi nu ikke snart lige?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen