Mijatovic: Det er Bales eget problem, hvis han bliver i klubben

4 år 9 måneder siden #1 af Daniel
Mijatovic ser...

Mijatovic ser Bale som taberen, hvis waliseren bliver i den spanske hovedstad. Foto: Marca.com.

Pedja Mijatovic har før langet ud efter Gareth Bale i den spanske presse, hvor han har stillet spørgsmålstegn ved waliserens kvalitet som lederen på holdet.

Og han kan ikke forstå, hvorfor den 29-årige waliser insisterer på at blive i den spanske hovedstad, når han ikke har nogen sportslig fremtid i Real Madrid.

- Det giver ikke Real Madrid problemer, hvis Bale bliver. Det er ham selv, der kommer til at stå med problemer, da han ikke er en del af Zidanes planer, siger Mijatovic, ifølge marca.com, i et interview med El Larguero på Cadena SER.

Luka Modric er vanen tro blevet kædet sammen med et skifte væk fra den spanske hovedstad, men den forhenværende Real Madrid-angriber, der er nærer venner med den kroatiske Ballon d'Or-vinder, forsikrer, at den 33-årige midtbanespiller er glad for livet i Madrid.

- Han er meget glad i Real Madrid og som en af hans nærer venner kan jeg med sikkerhed sige, at han ikke skal nogen steder.

Mijatovic kommenterede også på Zinedine Zidane 3-5-2 system mod Red Bull Salzburg, som han sagtens kunne forestille sig blive brugt regelmæssigt i den kommende sæson oven på en mærkværdig pre-season med skuffende resultater.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af JimmyBroe
Meget er skrevet om Bale. Jeg selv har udtrykt min mening temmelig tydeligt.

Men hvor er det dog egentlig synd, at en spiller af Bales kaliber og med et talent som man sjældent ser i fodbold, skal gå i glemmebogen fordi han ingen ambition har og tænker økonomi før det meste. Hvor er det bare spild af god spiller.
Manden har aldrig slået til i Madrid men han kunne stadig være en kæmpe stjerne andensteds.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af PMO
Man kan da ikke bebrejde Bale, at han ønsker at blive i klubben og hæve sin løn. Hvorfor skulle han flytte, få en dårligere løn osv. Der er også familiære aspekter i det hele. Ambition har han jo haft nok af. Han skiftede til RM, har vundet hvad man kan på klubplan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af JimmyBroe
Jeg bebrejder ham ikke. Jeg stiller mig undrende over at nogle spillere vil tage sig til takke med blot penge i denne sport. Han kommer ikke til at blive husket i Madrid for andet end et gude mål mod Barca i en segunda turnering og et par vigtige mål i ChL og så ellers en alla helvedes stor bunke negativ omtale. Det er jo ikke sådan at du og jeg om 20 år vil sidde og huske spilleren Bale, ikke for noget positivt ihvertfald.

Det har han stadig mulighed for andensteds. Men han vælger en tilværelse i Madrid uden nogen som helst fremtidig indflydelse på klubben. Han er ganske enkelt ved at skrive sig ud af historiebøgerne.

Det er flot at han har været i en klub som har vundet store ting. Men ved bare at få sig en tribuneplads de næste par sæsoner svare til at give op/gå på pension/være ligeglad med sin karriere. Han har jo haft rig mulighed for at smutte få en vanvittig hyrer og blive en kæmpestjerne på et engelsk hold uge efter uge. Det er jo ikke sådan at han ville nå fattiggrænsen hvis han skiftede til eksempelvis United eller Tottenham for den sags skyld.

Jeg tror ganske enkelt han er hunderæd for også at falde igennem et andet sted. Han har ingen ambition om at vinde mere eller gøre sig gældende længere. Han læner sig tilbage og vanære sporten ved at pisse på sit talent og manglende ambitionsniveau.

Ja jeg kan sgu ikke lide ham..

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af Ramos4

PMO skrev: Man kan da ikke bebrejde Bale, at han ønsker at blive i klubben og hæve sin løn. Hvorfor skulle han flytte, få en dårligere løn osv. Der er også familiære aspekter i det hele. Ambition har han jo haft nok af. Han skiftede til RM, har vundet hvad man kan på klubplan.


Jeg ved ikke om bebrejde er det rigtige ord, men man kan da hvertfald godt ærgre sig og undre sig over at spillere, der udlever en drengedrøm som mange misunder, hellere vil sidde på bænken og tjene en fed hyre end at udnytte deres talent (læs: Bendtner) Selv hvis han ville få det halve i Premier League ville det stadig være hundredevis af millioner kroner om året. Så det er lidt en vag undskyldning. Jeg kan forstå Superliga-spillere, der skal vride alle kronerne ud af deres korte fodboldliv, men Bale har jo allerede nu penge nok til at spille golf på de bedste baner resten af livet. At han er så ligeglad og mæt i en så ung alder, det er da sørgerligt. Han har kun spillet 50% af kampene i sin tid i Spanien og vil allerhøjest blive husket som en fodnote i klubbens historie og i fodboldhistorien generelt.

Hans talent kunne have rakt til meget mere. Han HAR penge så dagen er lang. Min respekt får han hvertfald ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #6 af PMO

Ramos4 skrev:

PMO skrev: Man kan da ikke bebrejde Bale, at han ønsker at blive i klubben og hæve sin løn. Hvorfor skulle han flytte, få en dårligere løn osv. Der er også familiære aspekter i det hele. Ambition har han jo haft nok af. Han skiftede til RM, har vundet hvad man kan på klubplan.


Jeg ved ikke om bebrejde er det rigtige ord, men man kan da hvertfald godt ærgre sig og undre sig over at spillere, der udlever en drengedrøm som mange misunder, hellere vil sidde på bænken og tjene en fed hyre end at udnytte deres talent (læs: Bendtner) Selv hvis han ville få det halve i Premier League ville det stadig være hundredevis af millioner kroner om året. Så det er lidt en vag undskyldning. Jeg kan forstå Superliga-spillere, der skal vride alle kronerne ud af deres korte fodboldliv, men Bale har jo allerede nu penge nok til at spille golf på de bedste baner resten af livet. At han er så ligeglad og mæt i en så ung alder, det er da sørgerligt. Han har kun spillet 50% af kampene i sin tid i Spanien og vil allerhøjest blive husket som en fodnote i klubbens historie og i fodboldhistorien generelt.

Hans talent kunne have rakt til meget mere. Han HAR penge så dagen er lang. Min respekt får han hvertfald ikke.


Mere vil have mere - sådan er det også med penge. Svært at gå ned i løn. For Bales vedkomne kan det være ligemeget om han forlader klubben nu eller ved kontraktudløb. Han er jo allerede lagt for had- det ændrer sig jo ikke alligevel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7 af Ramos4

PMO skrev:

Ramos4 skrev:

PMO skrev: Man kan da ikke bebrejde Bale, at han ønsker at blive i klubben og hæve sin løn. Hvorfor skulle han flytte, få en dårligere løn osv. Der er også familiære aspekter i det hele. Ambition har han jo haft nok af. Han skiftede til RM, har vundet hvad man kan på klubplan.


Jeg ved ikke om bebrejde er det rigtige ord, men man kan da hvertfald godt ærgre sig og undre sig over at spillere, der udlever en drengedrøm som mange misunder, hellere vil sidde på bænken og tjene en fed hyre end at udnytte deres talent (læs: Bendtner) Selv hvis han ville få det halve i Premier League ville det stadig være hundredevis af millioner kroner om året. Så det er lidt en vag undskyldning. Jeg kan forstå Superliga-spillere, der skal vride alle kronerne ud af deres korte fodboldliv, men Bale har jo allerede nu penge nok til at spille golf på de bedste baner resten af livet. At han er så ligeglad og mæt i en så ung alder, det er da sørgerligt. Han har kun spillet 50% af kampene i sin tid i Spanien og vil allerhøjest blive husket som en fodnote i klubbens historie og i fodboldhistorien generelt.

Hans talent kunne have rakt til meget mere. Han HAR penge så dagen er lang. Min respekt får han hvertfald ikke.


Mere vil have mere - sådan er det også med penge. Svært at gå ned i løn. For Bales vedkomne kan det være ligemeget om han forlader klubben nu eller ved kontraktudløb. Han er jo allerede lagt for had- det ændrer sig jo ikke alligevel.


Nej han skal selvfølgelig skifte fordi han elsker at spille fodbold og være en afgørende faktor. Man har meget få år at udleve drømmen i, så jeg forstår ikke folk der pisser det væk.

Men hver sin smag. Vi er selvfølgelig bare ærgerlige over at hænge på ham :/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #8 af Dios
Jeg forstår så godt Bale til en vis grad. Han skal jo ikke tage højde for om det er andres drøm han lever. Han elsker tydeligvis livet i Spanien, og alle de negative skriverier om ham rammer ham tydeligvis ikke på det personlige plan, ellers forstår han det bare ikke grundet sit manglende spansk.
Det vigtigste er jo, at han og hans familie har det godt set fra hans synspunkt af. Mange glemmer det, men det er trods alt kun hans arbejde. Et luksus arbejde vil nogen mene, men derfor er det stadig kun et arbejde. Penge kan han få langt flere af et andet sted, så jeg vil ikke ligefrem sige han er grådig, og mere vil have mere.

Jeg forstår så bare ikke hvordan han kan leve et sted, hvor han ikke er elsket, og hvor han ikke har et nært forhold til hans holdkammerater, men sådan er vi jo alle forskellige.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #9 af Dragam

Dios skrev: Jeg forstår så bare ikke hvordan han kan leve et sted, hvor han ikke er elsket, og hvor han ikke har et nært forhold til hans holdkammerater, men sådan er vi jo alle forskellige.


Sådanne arbejdsforhold er der mange der har, men hvor de vælger at holde fast i jobbet grundet løn og / eller familie.

Jeg havde gjort det samme hvis jeg var Bale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #10 af Ramos4

Dragam skrev:

Dios skrev: Jeg forstår så bare ikke hvordan han kan leve et sted, hvor han ikke er elsket, og hvor han ikke har et nært forhold til hans holdkammerater, men sådan er vi jo alle forskellige.


Sådanne arbejdsforhold er der mange der har, men hvor de vælger at holde fast i jobbet grundet løn og / eller familie.

Jeg havde gjort det samme hvis jeg var Bale.


Men det er de færreste der har lagt så mange træningstimer i det og ofret så meget som professionelle fodboldspillere har.

Der er da mange der har jobs de ikke ligefrem elsker, men de har jo ikke trænet siden de var 7 år gamle og brugt hele livet på at træne op til at blive revisor.

Jeg forstår sagtens hvis Bale vil stoppe nu og spille golf og tælle sine penge. Men at træne hver dag for ingenting og blive buhet af af egne fans, er det virkelig pengene værd?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #11 af Matamoro
Man kan ikke tale om Real Madrids fantastiske champions league historie uden at nævne Bale. Han har da været en af nøglepersonerne i de fire triumfer. Ronaldo, Ramos , Bale, Modric.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #12 af Dios
@Dragam.

Det er der helt sikkert, og det er vel også grunden til stres og depression er så udbredt som det er.

@Ramos4.

Han træner 2 timer om dagen i Real Madrid, og kan de næste 3 år hæve 300 millioner uden at vide det helt præcist. What not to like? :) Alternativet er jo, at gå glip af de mange millioner for at stoppe og spille golf, men er det er jo præcis hvad han gør nu. Han spiller golf imens Real Madrid spiller kamp.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum