Mijatovic: Det er Bales eget problem, hvis han bliver i klubben

4 år 8 måneder siden #13 af Ramos4
I sådan en pre-season her træner man mere fornemmer jeg + alt det rejseri, bo på hotel osv. Træningen er ikke ligefrem det sjoveste ved at være fodboldspiller må man gå ud fra.

Mht. pengene kan han som sagt få lidt mindre i Premier League, men stadig mere end han har brug for. Som sagt: Jeg forstår godt fx Superligaspillere, fordi de tjener så relativt lidt, de skal på få år tjene så meget som muligt. Men at Bale hellere vil tjene 200 her og ikke spille end at tjene 100 et andet sted og spille, det er både uambitiøst og grådigt. Simple as that. Ikke to pæne kvaliteter. Men ham om det. Men jeg kan ikke se hvordan man kan sætte positive gloser på det :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #14 af Dios

Ramos4 skrev: I sådan en pre-season her træner man mere fornemmer jeg + alt det rejseri, bo på hotel osv. Træningen er ikke ligefrem det sjoveste ved at være fodboldspiller må man gå ud fra.

Mht. pengene kan han som sagt få lidt mindre i Premier League, men stadig mere end han har brug for. Som sagt: Jeg forstår godt fx Superligaspillere, fordi de tjener så relativt lidt, de skal på få år tjene så meget som muligt. Men at Bale hellere vil tjene 200 her og ikke spille end at tjene 100 et andet sted og spille, det er både uambitiøst og grådigt. Simple as that. Ikke to pæne kvaliteter. Men ham om det. Men jeg kan ikke se hvordan man kan sætte positive gloser på det :)


Det gør man forhåbentlig, men det er jo minimalt, og Bale i den her pre-season har hygget sig. Forstået på den måde, at han har gjort præcist hvad han har lyst til. Jeg øver meget Superliga løb i øjeblikket, så jeg ved hvor klamt det er og træne, men der er jo nogle som godt kan li det.

Men hånden på hjertet. Ville du selv skifte, hvis du var i Bale's sted? Han elsker klimaet. Han elsker golfbanerne. Hans familie stortrives. Han får en god løn og han spiller i den største klub i verden, hvor et skifte vil være et skridt ned. I mine øjne ligger den lige til højrebenet, og jeg tror det er sådan han ser på det. Han er blevet udtaget 2 ud af 5 kampe, hvor han selv valgte ikke at blive udtaget til Bayern kampen. Så han skal jo nok få spilletid uanset hvad, og specielt hvis alternativerne kun er Lucas og Vinicius.

Kald det gerne uambitiøst, men grådigt synes jeg ikke det er. Og at du ikke kan se det positive i det havde jeg gættet mig til :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #15 af BBB
Selvfølgelig skal Bale blive, hvis han ikke kan få det samme i løn et andet sted. Hvorfor skal han smutte? Hvis han tjener 50 mio. euro mindre over de næste to år, så har det jo en pæn indvirkning på resten af hans liv. Du kan jo bare leve så meget vildere for 50 mio. euro ekstra spredt over 50 år.

Hvis Rybolovlev stadig ville noget med sit hold, så havde den næste oplagte destination for Bale været Monaco, men det vil ikke blot være 1-2 skridt ned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #16 af Ramos4
@Dios

Nogen skal jo tage faklen op efter Siempre Fiel.

Det er positivt økonomisk, men det er også eneste parameter. Han kan jo bare flytte tilbage til Madrid om et par år, hvis familien elsker det så meget. Der er nu også varmt og lækkert andre steder har jeg hørt. At han ikke vil skifte klub er jo helt op til ham da han har en kontrakt endnu. Men det er fandeme da ikke i orden, at han ikke tilbyder den bedste version af sig selv til klubben der har købt ham. Han gider ikke lære sproget overhovedet, gider ikke prøve at integrere sig med andre end Modric, spiller golf mens holdet spiller kampe. Han er altså ikke et offer her. Fint at han vil blive kontrakten ud, men så må han sgu også oppe sig.

At du eller jeg kunne finde på at gøre det samme, synes jeg ikke er et godt argument. Vi kan alle korruptes af penge eller magelighed, men det er sandelig ikke noget at stride efter. Man bør arbejde hårdt, give sit bedste på jobbet og have lidt ydmyghed for at man er i en position hvor mange gerne vil være. Men jo, vi kan alle falde i fordærv.

Bare indrøm at Bale er en kujon der har taget den nemme udvej og så er vi færdige her :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #17 af Dios
@Ramos4.

Hahaha :D

Du får det til at lyde som om, at jeg prøver at gøre Bale til offeret, tværtimod! Jeg er om nogen manden som har ønsket ham væk fa Real Madrid siden 2013. Jeg siger blot, at jeg sagtens kan forstå hvorfor han bliver. Du ramte dog endnu et punkt jeg på ingen måder er enig i. Jeg hader at arbejde, og hverdag gør jeg det der er acceptabelt, men absolut ikke mere end det, og det kunne jeg heller aldrig drømme om at gøre, men det er en helt anden snak :D Et arbejde er jo noget du er tvunget til, så fuck it.

Bale er en kæmpe kujon :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce