Eriksen er stadig en mulighed

4 år 7 måneder siden #1 af Jbner
Lukningen af...

Lukningen af det engelske transfervindue torsdag aften kommer ikke til at påvirke Eriksens muligheder for et skifte denne sommer. Tottenham fik i torsdags hentet en erstatning for Eriksen, i Giovani Lo Celso, som man hentede i Real Betis.

Få dage før lukningen af det engelske transfervindue blev Eriksen meldt tæt på et skifte til Manchester United, men det var Eriksen ikke interesseret i, da han angiveligt ønsker at skifte til Madrid.

På det seneste lader det dog til at Donny Van de Beek har overhalet Christian Eriksen på Real Madrids ønskeseddel, og derfor kan danskerens fremtid være hos lokalrivalerne fra Atletico Madrid.

Deres førsteprioritet er James Rodriguez, men da Real Madrid ikke ønsker at sælge til Atletico, kan det sende Christian Eriksen til Wanda Metropolitano.

Fremtiden for den kære Eriksen er altså langt fra afklaret. Og han kan være i spil hos Real Madrid helt frem til transfervinduet lukker d. 2. september.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af Mafia233
real madrid vi skal ha ham og pogba og neymar og harry kane

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #3 af Mafia233
real madrid vi skal ha ham og pogba og neymar og harry kane og ID mARIA og cavani og K L MBAPPE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #4 af longwind
Argh, synes nu ikke at vi behøver hente ID mARIA tilbage til klubben
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #5 af JimmyBroe
Jeg er fandme for:D Kæmpe aktiv.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #6 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Eriksen er stadig en mulighed
Come on guys, retstavning er ikke alles gebet. Derudover tænker jeg nogen er mere ligevægtige end andre, lad os sige det sådan. Ignorér det og lad admin styre det :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #7 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Eriksen er stadig en mulighed
Det er nok bare en ung knægt.

Mafia, hvad klasse går du i?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #8 af JimmyBroe

Ramos4 skrev: Come on guys, retstavning er ikke alles gebet. Derudover tænker jeg nogen er mere ligevægtige end andre, lad os sige det sådan. Ignorér det og lad admin styre det :)


Hvis du havde været hér(?) den gang DI Maria var i klubben, havde du vidst jeg var ok stor fan af ham.

Jeg er bedøvende ligeglad med hvordan folk staver... Men når hvert andet bogstav er stort og man konsekvent bare “råber” navne, uden argument eller uddybelse, så er man selv uden om at få lidt igen. Det er skrevet med et smil på læben, men ærligt det må gerne være forståeligt. Ellers bør man holde sig til facebook kommentarer.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #9 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Eriksen er stadig en mulighed
Hva'? Hvem snakker om Di Maria? Jeg snakker om, at ikke alle mennesker/brugere er lige ligevægtige. Slå det evt. op nu hvor du har gang i ordbogen ;)

Hvis du gerne vil give lidt gas til andre brugere, så find nogen du ved 1) er ved deres fulde fem 2) ikke er 10 år.

Bare et forslag :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #10 af Zyconith
Er transfervinduet ikke lukket? Så er ingen handler vel mulige?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #11 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Eriksen er stadig en mulighed

Zyconith skrev: Er transfervinduet ikke lukket? Så er ingen handler vel mulige?


Det er kun det engelske transfervindue der er lukket. Alle andre ligaer der betyder noget, kan stadig købe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #12 af Zyconith
Men man kan da ikke købe spillere fra Tottenham så? Artiklen påstår jo at Eriksen stadig kan købes?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce