Eriksen er stadig en mulighed

4 år 7 måneder siden #13 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Eriksen er stadig en mulighed

Zyconith skrev: Men man kan da ikke købe spillere fra Tottenham så? Artiklen påstår jo at Eriksen stadig kan købes?


Man kan sagtens købe spillere fra engelske klubber. De kan bare ikke købe nogle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #14 af BBB
Besvaret af BBB på emne Eriksen er stadig en mulighed

Zyconith skrev: Men man kan da ikke købe spillere fra Tottenham så? Artiklen påstår jo at Eriksen stadig kan købes?


Når folk skriver transfervindue, så mener de reelt registreringsvindue. Der kan ikke længere registreres nye spiller i Tottenham. De kan både købe og sælge spillere. Hvis de køber nye spillere, så kan de dog ikke registrere dem (og bruge dem) før til januar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #15 af Chamartin
.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Chamartin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #16 af Zyconith
Aha... Jeg siger nej tak til Christian Eriksen. Længe skal man lede for at finde en så overvurderet og hyped en spiller. Folkene hos Atletico Madrid har ret, Eriksen er en idéforladt og ufatteligt kedelig fodboldspiller. Vi har i forvejen en overflod af offensive midtbane spillere der ikke slår til, bare fordi han er dansker skal vi sgu ikke også trækkes med hans middelmådighed.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #17 af JimmyBroe

Ramos4 skrev: Hva'? Hvem snakker om Di Maria? Jeg snakker om, at ikke alle mennesker/brugere er lige ligevægtige. Slå det evt. op nu hvor du har gang i ordbogen ;)

Hvis du gerne vil give lidt gas til andre brugere, så find nogen du ved 1) er ved deres fulde fem 2) ikke er 10 år.

Bare et forslag :)


Kære ven:) Der er blevet skrevet om DI Maria siden første indlæg? :-*

Jeg har ikke en ordbog ved hånden men jeg vil da absolut slå det op ved lejlighed. Må jeg som en kontra bemærkning foreslå du istedet for at slå noget op, slapper lidt af?:) Du virker utrolig anspændt:D

Du skrev: “come on guys. Retstavning er ikke alles gebet” jeg nævnte intet om Mafias stavekundskaber. Jeg griber Longwinds kommentar og skriver at Jeg er; for DI Maria til Madrid. Idet jeg var stor fortaler for ham og hans spil i klubben. Hvilket jeg forklare dig i mit følgende indlæg.

Jeg skal nok bestemme om jeg prikker lidt til BBB, Dios eller en 11 årig pige. Det er sgu en del af at være her på forum. Man skal kunne tage lidt røg og tåle at få at vide hvis man er en tosse, eller bør stramme op. Vi snakker jo altså ikke mobning hér kammerat.

Men lad os sætte et punktum ved det. Eller du kan sende mig en PB hvis du vil af med yderligere.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #18 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Eriksen er stadig en mulighed

JimmyBroe skrev:

Ramos4 skrev: Hva'? Hvem snakker om Di Maria? Jeg snakker om, at ikke alle mennesker/brugere er lige ligevægtige. Slå det evt. op nu hvor du har gang i ordbogen ;)

Hvis du gerne vil give lidt gas til andre brugere, så find nogen du ved 1) er ved deres fulde fem 2) ikke er 10 år.

Bare et forslag :)


Kære ven:) Der er blevet skrevet om DI Maria siden første indlæg? :-*

Jeg har ikke en ordbog ved hånden men jeg vil da absolut slå det op ved lejlighed. Må jeg som en kontra bemærkning foreslå du istedet for at slå noget op, slapper lidt af?:) Du virker utrolig anspændt:D

Du skrev: “come on guys. Retstavning er ikke alles gebet” jeg nævnte intet om Mafias stavekundskaber. Jeg griber Longwinds kommentar og skriver at Jeg er; for DI Maria til Madrid. Idet jeg var stor fortaler for ham og hans spil i klubben. Hvilket jeg forklare dig i mit følgende indlæg.

Jeg skal nok bestemme om jeg prikker lidt til BBB, Dios eller en 11 årig pige. Det er sgu en del af at være her på forum. Man skal kunne tage lidt røg og tåle at få at vide hvis man er en tosse, eller bør stramme op. Vi snakker jo altså ikke mobning hér kammerat.

Men lad os sætte et punktum ved det. Eller du kan sende mig en PB hvis du vil af med yderligere.


Jeg kan ikke fatte jeg skal udpensle det her, men here goes: Min undren omkring Di Maria gik på hvorfor du synes det var relevant at fortælle mig at du var stor fan af ham. Hvad det har med mit indlæg at gøre, hvor jeg fortæller dig at du skal lade en uligevægtig person være, det forstår jeg stadig ikke.

Du må prikke til Dios alt det du vil, men nu fortæller jeg dig (igen) at du skal holde op med at drille nogen der tydeligvis ikke kan svare igen og som ikke er på samme niveau.

I det her tilfælde griner vi ikke med ham, da han slet ikke er med på den. Du quoter ham og andre joiner ind, men jeg synes ikke jeg ser ham være med på joken?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #19 af JimmyBroe
Jeg sender dig en PB. Forummet er ligeglad med mudderkast.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #20 af doven
Besvaret af doven på emne Eriksen er stadig en mulighed

Zyconith skrev: Aha... Jeg siger nej tak til Christian Eriksen. Længe skal man lede for at finde en så overvurderet og hyped en spiller. Folkene hos Atletico Madrid har ret, Eriksen er en idéforladt og ufatteligt kedelig fodboldspiller. Vi har i forvejen en overflod af offensive midtbane spillere der ikke slår til, bare fordi han er dansker skal vi sgu ikke også trækkes med hans middelmådighed.

Må jeg spørge hvorfor du synes Eriksen er en idéforladt og ufatteligt kedelig fodboldspiller, og om du baserer den observation på andet en Champions League finalen? Han er måske ikke en showman på midtbanen som Pogba og Isco er det med flotte tricks og snævre driblinger, men han kreerer trods alt langt flere chancer en begge to til sammen i enhver givet kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #21 af Dios
Besvaret af Dios på emne Eriksen er stadig en mulighed

doven skrev:

Zyconith skrev: Aha... Jeg siger nej tak til Christian Eriksen. Længe skal man lede for at finde en så overvurderet og hyped en spiller. Folkene hos Atletico Madrid har ret, Eriksen er en idéforladt og ufatteligt kedelig fodboldspiller. Vi har i forvejen en overflod af offensive midtbane spillere der ikke slår til, bare fordi han er dansker skal vi sgu ikke også trækkes med hans middelmådighed.

Må jeg spørge hvorfor du synes Eriksen er en idéforladt og ufatteligt kedelig fodboldspiller, og om du baserer den observation på andet en Champions League finalen? Han er måske ikke en showman på midtbanen som Pogba og Isco er det med flotte tricks og snævre driblinger, men han kreerer trods alt langt flere chancer en begge to til sammen i enhver givet kamp.


Det kan jeg hurtigt svarer dig på. Det er fordi han ikke er portugiser :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, El Siete, Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce